Anak Dikongkek Bapak Kandung | Melayu Cerita Lucah

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
422 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Anak Dikongkek Bapak Kandung | Melayu Cerita Lucah. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Semenjak kematian mama nye, Sharen yg baru berumur 18 tahun terpaksa
mengambil alih tugas mama nye menjaga adik-adiknya seramai tiga orang.
Setiap pagi dia terpaksa bangun awal utk menyiapkan bekalan adik-adiknya
yg semuanya bersekolah keraana mahu mengurangkan kos pembelanjaan yg
ditanggungi olih bapak nye.

Setiap pagi jugalah adiknya Niffa
membantu Levi dan Robbin yg belajar di tahun 3 dan Tahun 1 menyediakan
pakaian dan membantu adik-adiknya memakai pakaian sementara menunggu
kakaknya Sharen menyediakan sarapan dan memasakkan sedikit makanan utk
bapak nye bila pulang dari kerja nanti.

Pak Hungki sudah menjadi
rutinnya, awal-awal pagi telah turun dari rumah utk pergi menoreh getah.
“Niffa, Levi. Robbin, cepat nanti terlambat pula kami ke sekolah” jerit
Sharen yg sudah bersiap utk sama-sama dngan adiknya mengorak langkah
sejauh 1km setiap pagi utk sampai ke sekolah.

Sesudah pulang dari
sekolah dia terpaksa melupakan hasratnya utk berehat keraana terpaksa
mencuci pinggan mangkuk, membasuh pakaian dan mengemas rumah. Hari demi
hari yg dilaluinya membuatkan dia mula merasa letih utk melengkapkan
rutin hariannya yg kian menyukarkannya.

Namun utk menyuarakan
kepada bapak nye utk tak bersekolah lagi, terasa begittu sukar utk dia
melafazkannya keraana sikap bapak nye yg cepat naik angin membuatkannya
dia melupakan sementara hasratnya utk memberitahu bapak nye.

Suatu
hari, Sharen datang kerumahku dngan membawa kain bajunya. saya sedikit
teperanjat bila malam-malam begini Sharen blh berada di hadapan rumahku.
Sharen merupakan adik angkatku sewaktu saya mengikuti program anak
angkat yg telah diadakan di kampungnya.

Sharen tak berkata apa-apa
namun dari kejernihan air matanya yg turun membasahi pipinya, saya
dapat merasakan yg Sharen sdang menghadapi masalah. saya menjemput
Sharen masuk dan menyuruh Kak Asmah menyediakan minuman utk Sharen.

Saya
bertanya dngan Sharen kenapa datang malam-malam begini. Melihatkan
wajahnya yg tertunduk sayu, saya dapat merasakan yg dirinya mempunyai
masalah yg besar. Sharen tak menjawap dia melihat mukaku dan linangan
air mata kembali bercucuran membasahi pipinya yg gebu itu.

Saya
memegang tangannya dan mengharapkannya dapat menenangkan keadaan. saya
menyuruhnya menceritakan apakah yg telah berlaku. sesudah selesai makan,
adik-adikku semuanya sibuk mengemas buku dan menyiapkan kerja sekolah.
saya pula mengemas pinggan utk dicuci keraana esok tak kelam-kabut
keraana segala telah akuselesaikan pada malam ini.

Sesudah siap
mengemas saya naik ke atas, saya lihat adik-adikku telah masuk ke bilik
utk tidur. saya masuk ke bilik utk mengambil buku sekolahku. Melihat
adik-adikku yg bergelimpangan tidur, saya merasa sebak keraana di usia
yg kecil mereka telah kehilangan kasih sayang dari seorang emak.

Baru
je saya hendak membuka buku latihanku, terdengar jeritan suara bapak
dari dlamm bilik. “Sharen. Sharen ambil minyak angin atas almari tue
bawak sini” suaranya bapak nyaring kedengaran memecahkan suasana malam.

“nie
minyaknya bapak , ” saya menghulurkan kepada bapak saya namun dia tak
mengambilnya. “Kau tolong urutkan badan bapak nie, sengal-sengal pulak
rasanya” terus dia meniarap di atas tilam dan menarik sedikit kain
pelikat yg dipakainya ke bawah sedikit agar memudahkan utk saya
mengurutnya.

Saya tanpa banyaak membantah, terus menuangkan minyak
di atas badannya dan menyapu seluruh badannya dngan minyak panas tadi.
saya terus menekan-nekan belakangnya mengikut apa je gerakan tanganku
keraana saya bukannya reti sangat mahu mengurut namun mengenangkan bapak
yg suruh terpaksa jg saya menurutinya.

Saya lihat mata bapak saya
sesekali terpejam rapat, saya pun tak pasti samada dia sakit ataupun
sedap sebab diurut olih saya. “Urut bawah sikit, nii ha. Kat pinggang
bapak nie, ” tangannya dihalakan ke belakang pinggangnya.

“bapa.
dah lama dahh nie, Sharen penatlah. ” saya terus memperlahankan urutan
tanganku. “nie. Sikit je lagi. Bahagian dada bapak nie. ” badannya di
terbalikkan menghadap saya. “bapa urutlah sendiri, dada bapak tue ” saya
menghulurkan minyak kepadanya.

“Kau nii kenapa malas sangat. saya
suruh sedikit je dahh malas, kalau saya larat takan saya suruh engkau”
wajahnya mula merah, mungkiin marah dngan kata-kataku tadi. “Saya bukan
malas bapak tapi saya pun penat jugak, besok dahh kena bangun awal pagi
lagi” saya memberikan penjelasan agar dia tak memarahiku.

“Haa.
Asyik mengeluh penat saja, dahh tak payah sekolah lagie duduk je dekat
rumah” dia bingkas bangun dan menolak saya ke bawah. Terjelepuk saya
jatuh, terperanjat dngan tindakan bapak yg tiba-tiba berangin.

Kain
yg saya pakai terselak menampakkan pangkal pehaku. saya lihat mata
bapak tak berkelip melihat pehaku. saya segera menutupnya dan cuba utk
bangun. tetapi syaitan mana yg telah merasuk bapak , dia sentap tanganku
dan menghumban saya ke atas tilam.

Saya menjadi takut dngan
tindakannya seperti orang yg telah dirasuk. “bapa. jangan bapak. nii
Sharen anak bapa, sedarlah bapak. ” air mataku mula mengalir
mengenangkan musibah yg akan melanda.

“Kau tahu tak, saya nii
lagie penat. Siapa yg peduli? ” mukanya semakin merah bagai harimau mahu
menerkam mangsa. “bapa. bapa. Cakap je apa yg perlu saya bantu. ,
makan-minum, pakaian, apa lagie yg saya blh buat utk tak menyusahkan
bapak ? ” badanku terasa mengigil melihat bapak yg sedemikian rupa.

Bapak
sememang sudah dirasuk, apa yg saya lakukan tak memberi makna
kepadanya. Tangan yg kasar itu terus menekan tanganku kiri dan kanan.
saya cuba menolak tangannya dari terus menindih tanganku, namun siapalah
saya utk melawan tenaga yg sudah dirasuk syaitan itu.

Nafsunya
telah menguasai diri, mulutnya terus mencium leherku dan menjilat-jilat
telingaku. Segala tenagaku yg kukeluarkan utk menepis asakan bapak
nampaknya tak bermakna langsung. Apa yg blh saya lakukan cume menangis
mengenang nasib yg gelap yg bakal saya lalui.

Cerita Sex Anak Dikongkek Bapak Kandung

“bapa.
Tolonglah bapak. bapak jngn buat Sharen macam ini. ” tolakanku semakin
tak terdaya. “Kau ikut je apa kemahuanku” suaranya lembut disebalik
telingaku. “bapa sedarlah. Apa yg bapak lakukan ini. Ini anak bapak. ”
titisan air mataku terus membasahi pipi.

Kata-kataku terhenti bila
mulutnya terus bersatu dngan mulutku, saya cuba mengelak ke kiri dan
kekanan namun satu tamparan yg hebat hinggap di pipiku. Kini saya sudah
tak berdaya lagi, melawan pun tiada guna pasti dia akan melakukan jua.

Saya
cume membiarkan dia terus memuaskan nafsunya terhadap saya. Tanpa belas
kasihan, bajuku direntap kuat olehnya. Berbekalkan suasana malam dan
terangan cahaya bulan, saya terus diasak olih bapak saya.

Saya pun
tak tahu samada adik-adikku yg lain sedar atau tak. Bra yg saya pakai
mula terlepas dari menyaluti gunungku dari dicorobohi olih pandangan
mata yg selama ini sering mencuri-curi pandang keraana tetek ku agak
besar jg pada peringkat umur sepertiku ini.

Bagaikan seorang yg
kehausan, habis putingku yg baru je hendak membesar disedut-sedutnya
dngan lahapnya. Terasa jg kesedapan bila dia meramas-ramas dan
menjilat-jilat putingku yg berwarna kemerah-merahan itu. Sudahlah saya
dipaksa melayan nafsunya, malah tubuh saya jg turut menjadi mangsa
keganasan mulutnya.

Kesedapan yg baru hendak kurasai hilang bila
dia mula mengigit-gigit putingku dan badanku smbil meramas terus tetek
ku. Kini tangan pula terus meliar mencari simpulan kain batik yg saya
pakai.

Saya cuba melarangnya dari terus melakukannya namun sekali
lagie tangannya hingap di mukaku. cume air mata je yg dapat menemani
keperitan yg kurasai kini. Melihat diriku yg tak melawan lagi, bapak
terus melucutkan kainku.

Saya yg sememang di sebelah malam tak
pernah memakai seluar dlamm maka terus terselah pepek ku yg baru mahu
menembam di hadapan muka bapak saya dngan jelas tanpa diselindungi olih
bulu-bulu halus keraana saya baru lepas mencukurnya.

“bapa.
Tolonglah jngn mengapa-ngapakan Sharen, Sharen nii anak bapa” saya masih
lagie cupa utk melembutkan hatinya. “Kau blh diam tak, nanti saya
lempang lagie muka kau tu” suara bapak cukup mengerunkan saya.

Bapak
tak menunggu lama, habis segala sudut pepek ku dijilatnya. Jarinya
terus mengentel-gentel biji kelentitku yg sememangnya tersentil
disebalik pepek ku. Manakala lidahnya terus dijelir-jelirkan menembusi
tasik maduku yg pertama kali disentuhi olih lelaki bila saya dewasa
kini.

Saya rasa dahh tak tahan bila terus diperlakukan sedemikian
rupa. saya tekan kepala bapak saya ke atas pepek ku agar dia dapat terus
menyelami ke dlamm lubuk madu di dlamm tasikku.

Akhirnya saat yg
tak pernah saya lalui, buat pertama kali, mencurah-curah air pejal
keluar dari dlamm pepek ku. Naik terangkat bontot ku menahan seribu
kenikmatan yg diberikan olih bapak saya walaupun secara paksa.

Daripada
menanggung sakit, baik rasanya saya melayan terus nafsu buas bapak
saya. “Arghh. Urghh. Ehmm” cume itu je yg dapat saya suarakan.
Melihatkan saya yg terkulai kelemasan, bapak sudah mula membuka kain
sarung yg dipakainya, kini kami sama-sama berada diatas katil bapak saya
tanpa seurat benang pun menutupi kami berdua.

Bapak membuka
pehaku seluas-luasnya. Apa yg blh saya buat cume pasrah je keraana malam
ini pasti mahkota suciku yg kujaga selama ini akan hilang disantap olih
bapak saya sendiri.
Cerita lucah Anak Dikongkek Bapak Kandung

Saya
cume menunggu dngan seribu debaran. tak sanggup rasanya hendak melihat
batang kepunyaan bapak saya. dalam suasana yg samar itu bapak mula
mengaturkan permainan syaitannya. Nafsunya yg memberontak menghilangkan
kawalan akalnya.
Dia mula mengesel-geselkan kepala cendawannya ke
atas pepek saya, saya yg baru je kejang dlamm kenikmatan yg diberikan
olih bapak saya mula terasa kembali kegelian bila dia memain-mainkan
kembali biji kelentitku dngan batang kote nye.
Perlahan-lahan bapak
menghalakan batang kote nye kelubang pepek ku. dia mula menekan batang
kote nye ke dlamm pepek ku. namun terlalu sukar baginya utk memasukkan
batang kote nye utk memecah masuk lubuk maduku.
Dia menyapu sedikit
lendiran minyak urut yg kuberikan kepadanya ke hujung batang kote nye
bagi melicinkan perjalanannya. “Aduhh. bapa. Sakit, aduh sakit bapa”
begittu pedih rasa pepek ku bila kurasakan ada seketul daging pejal mula
menerokai lurang di dlamm pepek ku.
Bapak menarik kembali, batang
kote nye, dia masukkan masukkan dua jarinya ke dlamm pepek ku dan
memain-mainkan di dalamnya. saya terasa ngilu dan sakit bila dia terus
memainkan jarinya mungkiin utk membesarkan sedikit lubang pepek ku.
Bila dia merasakan air dlamm pepek ku cukup utk melicinkan kemasukkan
batang kote nye, dia mula memasukan lagie batang kote nye. Sekali tekan,
seinci masuk ditarik lagi. dua kali tekan tiga inci masuk.
Ditarik
lagie tiga kali tekan, “Urghh. Sakitnya. ” lelehan air jernih membasahi
pipiku. tak dapat kuceritakan betapa perit dan sakitnya luring pepek ku
bila selaput daraku telah dipecahkan olih bapak saya.
Jeritan
kesakitan yg kualami tak sedikitpun memberikan ruang utk bapak saya
membehentikan tindakan ganas nafsu serakahnya. Malah semakin cepat
sorong dan tariknya bila melihat saya sudah mula senyap dlamm linangan
air mata yg terus turun bercucuran depanku.

Jika mama masih ada
tentu perkara ini tak akan berlaku. saya pernah menyuarakan pendapat
agar bapak saya berkahwin lagie bila melihatkan dia hidup keseorangan
dan ringan sedikit tugasku utk menjaga adik-adik serta mudahlah utk saya
menumpukan pada pelajaranku.

Bapak masih dngan sifat barannya,
saya pula yg menerima hendikan darinya keraana tak tahu bahawa hidupnya
kini ibarat “kais pagi makan pagi kais petang makan petang” , namun
bapak jg perlukan seseorang utk mengisi kesunyian dirinya dan lihatlah
sekarang nii saya pula yg jadi tempat utk dia memuaskan nafsu.

Siapa
sangka, cadar ini jugalah yg dipakai olih ibuku sewaktu melihat gambar
pengantin yg mama simpan. “bapa. Cuckuplah tue bapa. Sharen sakit sangat
nie” lelehan air turun mengalir di pepek ku membasahi cadar peninggalan
ibuku.

Bapak tak mempedulikan esakkanku, saya lihat batang kote
nye keluar dan masuk di dlamm pepek ku. Pelayarannya hrs diteruskan bagi
menerokai lubuk yg baru dijumpainya. sesudah agak lama dngan posisi
melentang, dia memusingkan pula bontot ku menghadapnya.

Tanganku
meramas cadar yg terus berselerak di atas katilnya. dngan gaya “Doggie
Style” habis bontot ku di asak olih badannya yg sasa itu. saya mula
merasa sedap dan ngilu bila tolakan batang terus menerjah masuk mencecah
dasar dlamm pepek ku, tangan yg berurat-urat itu terus meramas-ramas
puting kecilku yg mula mengeras naik akibat tak tahan dngan kenikmatan
yg baru bermula ini.

Namun baru je saya hendak merasai kenikmatan
pertama ini. bapak telah dulu mensasarkan meriamnya di atas belakang
badanku. Crott. Crott. Arghh. Ulelehan-lelehan air hangat mengalir penuh
di atas belakang badanku.

Saya yg belum sempat mencapai kemuncak
merasa sedikit hanpa atas keraana bapak telah sampai ke garisan
penamatnya, namun saya tetap bersyukur keraana penderitaan saya malam
ini telah berakhir. bapak terus merebahkan badannya di sebelahku.

Namun
dia sempat berberi amaran kepadaku agar jngn menceritakan perkara ini
kepada sesiapa jika tak ingin melihat adik-adikku teruk dipukulnya. saya
segera memakai kembali pakaianku dan segera meninggalkannya. saya masuk
bilik dngan seribu kekesalan namun biarlah saya je yg menanggung
kesedihan ini dari melihat adik-adikku diherdik dan dipukul olih bapak
saya.

Akhirnya terlena jg saya malam itu bersama linangan air mata
yg hampir kering memikirkan kegelapan masa depan yg akan saya lalui.
Pagi itu saya terlewat bangun keraana terlalu letih dan penat melayan
nafsu buas bapak saya malam tadi, mujurlah adikku mengejutkan saya.

Saya
cuba bangun utk ke dapur menyiapkan sarapan dan bekalan adik-adikku utk
ke sekolah namun saya rasakan kepalaku cukup berat utk bangun. saya
memanggil adikku Niffa agar membantuku memanaskan nasi dan lauk semalam
utk dibawa bekal ke sekolah dan memakan biskut yg ada utk sarapan.

Saya
cuba bangun jg ke bilik air dan terasa begittu perit lubang pepek ku
terkena air, saya segera mencuci dan kembali ke bilik keraana kurasakan
badanku melayang-layang. Adik-adikku semuanya telah pergi ke sekolah.

Saya
melelapkan mata kembali keraana badanku terasa begittu lemah utk bangun
pagi itu. Baru je saya hendak melelapkan mata, saya merasakan seperti
ada orang yg menyelak kainku. saya cuba membuka mata dan dlamm
samar-samar saya dapat merasakan tubuh bapak saya mula menindih saya
kembali.

Saya sudah tak larat lagie utk melawan keraana tubuhku
begittu lemah. saya cume membiarkan je baju dan kainku dibukanya, lagie
pun adik-adikku telah pergi ke sekolah dan saya tak ingin keraana
keengganan saya, adik-adikku pula nanti yg menjadi mangsa.

Kini
saya mula merasa kenikmatan bila tetek ku diramas dan dijilatnya, namun
dia tak menunggu lama kali ini. mungkiin keraana sudah tak tahan melihat
saya yg terdampar tanpa rela terus menerima asakan dari batang kote nye
menembusi lubang pepek ku.

Hentakan-hentakan yg dilakukan olehnya
kini sudah berkurangan kesakitannya, malah kini sorongan-sorongan yg
dilakukan olehnya menaikkan nafsuku pula. saya terus menerima dan
memberi keraana pagi ini saya ingin sama-sama mencapai kumuncaknya
bersama-sama bapak saya.

Pagi ini saya dapat lihat batang kote nye
yg sederhana besar dan panjangnya itu menerjah masuk ke dlamm lubang
pepek ku. Perjalanan yg dilaluinya disertakan dngan gentelan-gentelan
terus ke aats biji kelentitku.

Saya sudah tak dapat menahan lagi.
“Urghh. Arghh. Ehmm” terangkat bontot ku dlamm keke jngn mengakhiri
klimakku yg pertama kali sampai dlamm perjuangan ini. Baru kutahu betapa
nikmatnya bila mencapai kenikmatan bersama dngan tolakan dan tarikan
batang dari seorang lelaki.

Saya tak menunggu lama, tak sampai
lima minit kini bapak saya pula mencapai kenikmatan buat kali kedua
bersama dngan saya. Air-air pejalnya menembak tepat ke arah mukaku. saya
sedikit peranjat keraana mataku yg terpejam rapat, tiba-tiba dibasahi
dngan air hangat dari bapak saya.

Bapak saya sempat mencium
bibirku sebelum meninggalkan saya keseorangan di dlamm bilik dan saya
terus terlelap dngan tubuh badanku cume ditutupi olih selimut yg
melindungi tubuhku tanpa seurat benang ini.

Begitu lah Abang
Jardi, tubuh Sharen ini bagaikan patung bernyawa yg cume menjadi
perhiasan je di dlamm rumah itu, walaupun puas dikerjakan olih bapak
saya namun saya tak blh berbuat apa-apa.

Tak kira siang atau
malam, bila ada je kelapangan waktu pasti diri ini menjadi mangsa
nafsunya. Sharen sekarang pun tak dibenarkan pergi ke sekolah atau
keluar rumah keraana takut Sharen menceritakan kepada kawan-kawan.
Sharen sedar kini tiada gunanya Sharen hidup namun menyenangkan
adik-adik yg lain Sharen terpaksa merelakan diri ini mengantikan tepat
emak. saya menyuruhnya berehat keraana saya perlu ke rumahnya utk
membawa adik-adiknya yg lain keluar sebelum menjadi mangsa bapak sendiri
yg tak berperikemanusian.

Saya segera melapor kepada polis dan
menangkap bapak nye pada malam itu jugak. Kini Sharen selamat stlah di
tempatkan bersama anak-anak yatim yg lain di rumah Kebajikan. Semoga ada
sinar kebahagian di hari esok buat Sharen dan adik-adiknya.

Namun
kini telah lama saya tak dapat menghubunginya. Apa yg saya tahu Sharen
kini telah menghabiskan alam persekolahannya. saya cuba jg mencarinya di
tempat dia bekerja namun masih tak bertemu.

Melihat diri
adik-adiknya yg kini telah membesar bersama rakan-rakan yg lain yg
senasib dengannya, saya berasa bertuah keraana masih mempunyai bapak dan
mama utk menjaga saya walaupun kasih dan sayangnya agar berkurangan
terhadap saya bila saya dewasa.

Pada suatu hari yg tak kusangka,
saya ditegur olih seorang gadiis sewaktu berjalan-jalan di pusat membeli
belah “Abang Jardi. Lama tak jumpa ye” dan apabila saya menoleh,
sebujur tubuh yg selama ini saya cari berdi didepanku.

“Sharen” perhatian tetumpu penuh pada seorang gadiis jelita yg berdiri di depanku kini.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video