Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
471 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

ayah yg akan berkahwin sebulan lagie stlah kematian ibuku lima tahun yg lalu menalifonku and katanya ada hal penting yg perlu saya menolongnya. saya ketika itu sdang duduk berehat menonton tv bersama anak anakku merasa hairan di atas pertolongan yg diperlukan papa.

Ayah akan datang ke rumahku pada malam nanti untukk memberitahuku pertolongan apa yg diperlukannya. stelah meletakkan talifon, saya cuba memikirkan apa sebenarnya pertolongan yg ayah ingin saya menolongnya. bila masalah kewangan, memangg saya tidak dapat menolong ayah kerna saya and suamiku tak der simpanan.

Lg pun takkan ayah ingin meminta bantuan kewangan dariku kerna ayah memangg seorang yg berduit. Selama ini pun ayah yg selalu membantuku bila saya ada masalah kewangan. Rumah yg saya diami sekarang ini adalah hadiah dari ayah ketika saya berkahwin dahulu and kereta yg suamiku guna sekarang ini pun pemberian dari papa.

Tidak mngkin ayah ingin meminta pertolongan kewangan, mngkin ayah ingin saya menolongnya dlamm persiapan perkahwinanya, fikirku. Lebih kurang jam 9 malam, ayah pun sampai di rumahku and ketika itu saya cume tinggal bersama anak anakku kerna suamiku bekerja shif malam.

Suamiku cume bekerja di sebuah kilang yg tidak jauh dari rumahku. Selepas bersalam ngann papa, saya menjemput ayah masuk and duduk di ruang tamu rumahku. “Mana Donis, kerja malam ke? Budak budak mana? ” Tanya ayah smbil duduk di atas sofa di ruang tamu rumahku.

“Ya papa. abang Donis kerja malam, budak budak awal lagie sudah tidur, ” jawabku yg duduk di depan papa. “Bagus la. tak ada orang lagie bagus. ” kata ayah yg saya lihat masih bergaya walaupun umurnya sudah 51 tahun. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

“papa ingin Silma tolong apa? ” Tanyaku kerna merasa hairan apabila mendengar kata katanya. ” jangaan terkejut and jgn marah bila ayah cakap. ini soal maruah ayah and maruah Silma, tettapi ayah tiada jalan lain. ayah terpaksa jg minta pertolongan dari Silma kerna Silma seorang saja anak papa, ” kata ayah panjang lebar.

Saya mula merasa tidak sedap hati and perasaan nak tahu semakin kuat. “Pertolongan apa nii papa? ” Desakku. “papa perlukan bantuan dari Silma. ayah harap Silma blh membantu ayah kerna haya Silma seorang saja yg dapat menolong ayah and bantuan ini agak berat. ayah harap sangat Silma blh menbantu demi masa depan papa. ” Mendengar kata kata papa, saya mula merasa risau kerna saya tahu ayah mempunyai masalah besar.

Kisah Erotik Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

“Bantuan apa papa? Cakap la, bila boleh. Silma akan tolong papa, ” Tanyaku bersungguh sungguh. “Silma blh tolong bila Silma sanggup bekorban demi papa. ” Kata ayah lagie membuatkan saya tertanya tanya apa sebenarnya masalah papa.

” jangaan buat Silma risau. ayah cakap la, Silma sanggup menolong papa. ” Tanyaku lagie ngann berdebar debar. “Sebenarnya ayah tengah berubat, tapi bomoh tue tetapkan syarat susah sikit. ayah harap Silma blh tolong. mudah saja” Kata papa.

“papa sakit ke? ayah sakit apa? ” Tanyaku cemas. “papa tak sakit. ayah cuma. cuma. ” ayah tidak meneruskan kata katanya. “Cuma apa? ” Tanyaku. “Silma tahu kan, sebulan lagie ayah akan berkahwin. jadi ayah pergi berubat sbb benda nii dahh lemah. ” ayah berkata smbil menunjukkan ke arah batang kote nya membuatkan saya terkedu and merasa malu. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

“Ka. kalu ayah dahh tahu. ke. kenapa ayah ingin kahwin lagii? ” Suaraku tergagap gagap kerna merasa malu. “Walaupun batang kote ayah dahh lemah. tettapi ayah masih bernafsu. ayah teringin berkahwin lagii. ” Jawab ayah ngann cepat membuatkan saya terperanjat apabila mendengar ayah bercakap begittu.

“Habis. apa Silma blh buat? ” saya mula bertanya stlah diam seketika. “Bomoh tue cakap batang kote ayah nii perlu di urutkan oleh anak perempuan ayah sendiri untukk pulih. bila tak naik jg ayah perlu geselkan pada tubuh Silma and bila tak keras jg ayah terpaksa bersetubuh ngann Silma. Silma blh tolong ayah tak? ” ayah menerangkan kepadaku smbil bertanyaku sama ada saya sanggup atau tidk.

Saya sebenarnya merasa sungguh terkejut ngann permintaan ayah and merasa sungguh malu. “Silma. Silma. tak ada cara lain ke papa? ” Tanyaku ngann perasaan malu and saya tidak tahu untukk memberitahu ayah sebenarnya saya tidak sanggup tettapi saya takut ayah kecewa kerna cume saya seorang saja anaknya and hanye saya saja dapat menolongnya.

“sdh bannyak tempat ayah pergi berubat tettapi tidak pulih. tolong la Silma, demi masa depan papa. bila dahh kahwin nanti ayah tak ingin mengecewaka bini papa. Silma pun tahukan, makcik Samina tue janda. mesti bannyak pengalaman, ayah takut ayah malu nanti. tolong la Silma. cume Silma yg blh menjaga maruah ayah sebagai seorang lelaki. ” ayah merayuku ngann suara yg sayu.

Saya merasa sungguh kasihan melihat ayah kesayanganku dlamm keadaan begittu. saya tahu ayah sudah bannyak menolongku, tettapi sanggupkah saya menyerahkan tubuhku kepada papa. saya tidak tahu apa yg haruss saya lakukan, untukk menolak permintaan ayah saya tidak sanggup and bila saya membantu ayah sanggupkah saye.

Saya menjadi keliru sama ada ingin menolong ayah atau tidk, bila di ikutkan hatiku memangg saya tidak sanggup tettapi apabila mengenangkan nasib ayah yg sudah bannyak menolongku, saya mula merasa tidak salah bila saya menolong ayah demi kebahagian ayah saya sendiri.

“Tak ada cara lain lagie ke papa? Cara ini salah. ” Tanyaku perlahan. “papa pun sudah tidak tahu lagie di mana lagie ayah perlu berubat. tolong la ayah Silma. ayah merayu and ayah perlu sangat pertolongan Silma. tolong la papa. ” ayah merayu ngann suara kesedihan. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

Saya tidak sanggup melihat ayah begittu lagie and bila ingin dibandingkan, ayah sudah bannyak bekorban dari apa yg di mintanya. “Baik la. tettapi ini haruss menjadi rahsia kami berdua. ” Kataku perlahan ngann penuh perasaan malu kerna sebentar lagie ayah akan dapat melihat serta dapat menjamah tubuhku malah dapat dinikmatinya apa yg tersembunyi selama ini.

“Betul ke nii Silma? ” ayah bertanya and terus menghampiriku lalu duduk di sebelahku. saya cume menganggukkan kepalaku perlahan. ayah terus membawa tanganku ke celah kangkangya, ke arah batang kote nya yg masih di dlamm seluarnya.

Saya tergamam seketika and perlahan lahan saya mula mencuba mengurut batang kote ayah smbil menunduk mukaku memandang ke arah bertentangan ngann papa. ayah tanpa berkata kata terus membuka seluarnya lalu dilurutkan ke paras pehanya bersama seluar dalamnya sekali.

Saya yg tersentak itu tanpa sedar memandang ke arah batang kote papa, batang kote ayah yg masih lembik itu sebenarnya memangg besar and agak panjang. ayah membawa kembali tanganku pada batang lembiknya, saya mula mengenggam batang kote ayah saya gosok gosokkan and lurutkan perlahan lahan.

Setelah hampir sepuluh minit diurutku, batang kote ayah masih longlai and tidak jg mengeras. “Silma. benarkan ayah menggeselkan batang kote ayah ke tubuh Silma. mngkin blh naik. ” Minta papa.

Saya bagaikan dipukau, saya cume mengikut saja kemahuan ayah and ini jg mngkin kerna nafsuku sudah mula terangsang sedikit. Mana tidaknya, seumur hidup saya tidak pernah memegang batang orang lain selain dari batang suamiku.

Tanpa ku sedari, nafsuku ngann sedirinya terangsang tettapi saya masih dapat mengawalnya. Apabila melihat persetujuan dariku, ayah menarik tubuhku berdiri lalu ayah terus memeluk tubuhku dari belakang. “Tak payah la buka. ” Kataku apabila merasa tangan ayah yg berada di perutku mula meleraikan ikatan kain batikku.

“Kalau tak buka, macam mana ayah ingin geselkan batang kote ayah nii pada tubuh Silma. ” Jawab ayah smbil melepaskan kain batikku jatu ke lantai. “papa. seluar tu. ” Kata kataku terhenti apabila seluar dalamku sudah di tarik turun sehingga ke kakiku lalu ayah memeluk kembali tubuhku and terasalah batang kote nya yg terkulai itu di bontot ku. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

Saya tidak dapat mengelak lagie and cume membiarkan saja ayah menggeselkan batang kote nya di lurah bontot ku tettapi batang kote ayah tidak jg mengeras. ayah membaringkan tubuhku meniarap di atas karpet and ayah terus meniarap menindih belakangku.

Tangannya memeluk tubuhku smbil ayah meramas payudara ku beberapa kali lalu menyingkap ke atas baju t shirtku itu and terus ditanggalkannya. saya yg semakin kuat terangsang cume membiarkan saja tubuhku di bogelkan papa.

“Wahh. cantiknya tubuh Silma. ” Pujinya smbil ayah meramas bontot ku and mula menggesel geselkan batang kote nya di celah alur bontot ku smbil tangannya meramas kedua payudara ku.

Rasa geli and kenikmatan membuatkan nafsuku terangsang kuat, puting payudara ku mula mengeras and cipap ku jg mula terasa berair. saya merasa batang kote ayah di celah alur bontot ku mula mengeras sedikit and geselan ayah semakin ke bawah, menyentuh bibir punggung ku serta menyentuh sedikit hujung bibir cipap ku.

Saya memejamkan mataku smbil menikmati geselan batang kote ayah and tiba tiba ayah menelentangkan tubuhku. ayah menanggalkan seluarnya serta bajunya and saya dapat melihat batang kote ayah sungguh besar and panjang walaupun masih belum mengeras sepenuhnya.

Ayah yg sudah berbogel itu terus baring di sisiku lalu menghisap puting payudara ku and tangannya pula meramas ramas bontot ku. saya merasa semakin bernafsu, ayah menjilat jilat perutku smbil ayah meramas payudara ku and mula menindihi tubuhku.

Saya dapat rasakan batang kote ayah mula menyentuh bibir cipap ku yg sudah basah itu and ayah cuba menekan batang kote nya untukk masuk ke dlamm cipap ku tettapi stlah beberapa kali mencuba, batang kote ayah masih tidak berjaya masuk. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

Ayah menekan lagie batang kote nya di libang cipap ku and ayah berjaya membenamkan separuh batangnnya ke dlamm cipap ku. “Ergh. ” saya mengerang kenikmatan smbil menggeliat and terus memeluk tubuh ayah menikmati kemasukkan batang kote ayah yg separuh keras itu.

Cerita Sex Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku Cerita Malay

Walaupun batang kote ayah masih belum mengeras sepenuhnya, saya merasa cipap ku penuh kerna batang kote ayah sungguh besar. ayah menekan batang kote nya masuk lagie sehingga pangkal batang kote nya rapat terbenam di dlamm cipap ku.

“Argh. ayah. ” Sekali lagie saya mengerang kerna merasa senak di dlamm perutku disebabkan kepan jgn batang kote ayah tettapi saya merasa sungguh nikmat sehingga bontot ku terangkat sedikit.

Saya mengemut ngemut cipap ku apabila merasa batang kote ayah yg terbenam di dlamm cipap ku mula mengembang menjadi bertambah besar. batang kote ayah yg berada di dlamm cipap ku kini sudah berjaya mengeras sepenuhnya sehingga saya merasa cipap ku ketat apabila ayah mula mengerakkan batang kote nya keluar masuk ngann perlahan.

“Oh. masih ketat cipap Silma nii walaupun sudah beranak tiga. urghh. ” ayah mengerang menikmati cipap ku. “papa. laju lagii. laju lagie ayah. ” saya meminta ayah melajukan lagie tujahan batang kote nya kerna saya merasa sungguh nikmat smbil mengemut ngemutkan cipap ku sekuat hati.

Novel Blue Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

Ayah melajukan tujahan batang kote nya and semakin lama makin laju. ayah menarik bontot ku ke atas membuatkan batang panjangnya menusuk lebih jauh ke dlamm cipap ku. “Aargh. ayah. ” Tiba tiba tubuhku mengejang and saya mengerang panjang kerna mencapai puncak klimax ku.

Saya mengemut kuat cipap ku and tujahan batang kote ayah semakin laju serta semakin dalam. “Aah. ohh. ah. ” ayah mengerang smbil memancutkan sperma nya ke dlamm cipap ku ngann agak bannyak sehingga membanjiri rongga cipap ku.

Tubuh ayah rebah di atas tubuhku yg lemah kerna kepuasan, walaupun ayah sudah tua tettapi ayah masih hebat di dlamm persetubuhan. “Terima kasih Silma. terima kasih kerna mengubati papa. ” ayah bangun lalu mengambil pakaiannya lalu di pakainya kembali.

“untk ayah tersayang. Silma sanggup demi kebahagiaan papa. ” Kataku smbil tersenyum, saya jg turut bangun and memakai kemballi pakaiaanku. “Baik hati sungguh anak ayah nie. ” Puji ayah smbil memelukku lalu mencium pipi serta dahiku, saya membalas ngann memeluk erat tubuhnya.
Cerita Seks Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

Malam itu tubuhku menjadi sebagai habuan untukk mengubati papa, tettapi begittu saya jg dapat merasa kepuasan dari batang besar serta batang panjang papa. Dua minggu sebelum ayah melangsungkan perkahwinannya, malam itu ayah datang lagie ke rumahku and pada malam itu jg suamiku bekerja malam.
“Ada apa lagie papa. ” Tanyaku stlah ayah duduk di sofa ruang tamu rumahku. “papa ingin minta tolong lagie kerna batang kote ayah masih belum pulih sepenuhnya. ” Jawab ayah sekali lagie mengejutkan saya kerna ayah ingin mengulangi lagie persetubuhan malam itu.
Saya sebenarnya masih teringin untukk merasa lagie batang besar papa. Sejak persetubuhan malam itu, saya asyik teringatkan batang besar and batang panjang milik papa. Apabila saya bersetubuh ngann suamiku, kenikmatan yg saya alami ketika bersetubuh ngann ayah tidak saya rasai.
“Takkan ayah ingin lagii? Silma tak sanggup buat lagii. ” Kataku untukk tidak menunjukkan saya memangg ingin bersetubuh lagie ngann papa, saya berpura pura mengelakkan. “Boleh la Silma. hari perkahwinan ayah sudah hampir. tolong la. ” ayah merayu rayu padaku and saya cume terdiam, ayah tetap merayu smbil memujukku. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.
“papa ingin minum, Silma ke dapur sekejap. ingin buatkan air. ” Kataku smbil bangun and terus menuju ke dapur untukk membuat minuman. “papa ingin minum air nie. ” Apabila saya sampai di dapur, tiba tiba ayah memelukku dari belakang.
Saya berpura pura untukk melepaskan diri dari pelukan ayah tettapi tidak berjaya kerna tubuhku dipeluk kemas oleh papa. “Boleh la Silma. tolong la papa. bagi la tubuh Silma pada ayah malam nie. ” ayah memujukku kerna ayah nak bersetubuh denganku.
Pelukkan ayah membuat tubuhku menjadi hangat and saya mengeliat kerna nafsuku mula terangsang. Tangan ayah mula merayap ke payudara ku lalu diramas ramasnya perlahan and saya merasa nafsuku semaki kuat melanda diriku.
“papa. jgn la. Silma tak nak. ” ayah membuat tidak dengar ngann laranganku, payudara ku terus diramasnya lembut. Tubuhku mula memberi tidak balas dari rangsangan papa, payudara ku mula tegang and nafasku terasa sesak.
Tangan ayah di payudara kini turun ke perutku lalu diusap usapnya ngann perlahan lahan. Tangan ayah turun lagie hingga ke celah kangkangku and telapak tangan ayah mencekup cipap ku yg tembam itu.

Citer Erotik Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

Cipap ku ditekan tekan membuatkan saya menonggekkan sedikit bontot ku and saya dapat rasakan batang kote ayah yg sudah mengeras itu di lurah bontot ku. ayah menyelak baju kelawarku ke atas keparas pinggangku, bontot ku terdedah kerna saya memangg tidak memakai seluar dalam.

Ayah terus mengusap serta meramas ramas bontot ku membuatkan bontot ku terangkat sedikit menahan kesedapan. Tangan ayah beralih pula ke cipap ku, alur cipap ku digosok gosok ayah and saya mengangkangkan sedikit kakiku lalu jari terus mengentel kelentitku.

“papa. uh. uh. emmpph” Rintihku kenikmatan apabila kelentitku digentel jari ayah sehingga alur cipap ku mula berair. ayah mengentel serta mengusap cipap ku agak lama sehingga cipap ku betul betul berair, ayah mula memegang pinggangku and batang kerasnya yg entahh bila sudah di keluarkan dari seluarnya itu sdang menekan lurah bontot ku. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

Saya tahu yg ayah ingin memasukkan batang kote nya ke dlamm lubang cipap ku, saya membongkokkan tubuhku ngann bertahankan tangan di birai meja makan. ayah meletakkan sebelah kakiku di atas kerusi and ngann satu tekanan, batang kote ayah berjaya masuk ke dlamm cipap ku sedikit demi sedikit.

“Uuh. ayah. ” saya mengerang smbil menikmati kemasukkan batang besar ayah ke dlamm cipap ku. “Silma. ketatnya. ” Bisik ayah stlah hampir keseluruhan batang kote nya terbenam di dlamm cipap ku sehingga saya merasa senak di dlamm perutku.

Ayah membiarkan batang kote nya terbenam di dlamm cipap ku seketika, saya merasa batng ayah berdenyut denyut di dlamm cipap ku. ayah memegang pinggangku lalu menarik batang kote nya keluar sedikit and dimasukkan kembali ngann perlahan lahan membuat saya merasa sedap yg amat sangat.

Setelah masuk hampir keseluruhan batang kote nya, ayah mula mengerakkan batang kote nya keluar masuk di dlamm cipap ku ngann cepat. stelah agak lama cipap ku ditujah oleh batang kote papa, saya mula merasa hendak klimax.

Tubuhku mula bergetar and terus menjadi kejang lalu saya mencapai puncak klimax ku yg sungguh nikmat. saya tercungap cungap kepenatan, ayah mencabut batang kote nya yg masih keras keluar dari cipap ku and memeluk tubuhku ngann erat dari belakang.

Citer Kongkek Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

Ayah membaringkanku di atas lantai and kedua kakiku dibukanya luas, ayah menolak kedua belah kakiku ke atas sehingga lututku tersentuh ngann payudara ku. sambil tersenyum ayah menekan batang kote nya masuk ke dlamm cipap ku yg sudah bannyak berair itu.

Sekali lagie cipap ku menjadi sasaran batang kote ayah and kali ini rasanya lebih sedap kerna kelentitku bergesel gesel ngann bulu bulu kasar batang kote papa. ngann kedudukanku begittu , seluruh kepan jgn batang kote ayah dapat meneroka jauh ke dlamm cipap ku.

“Uh. papa, sedapnya. ” saya merengek and ayah semakin laju menujah cipap ku sehingga saya merasa lagie tanda tanda untkku mencapai klimax. Tujahan batang kote ayah semakin laju menandakan ayah jg ingin sampai kepuncak klimax nya.

Ayah semakin laju menujah cipap ku, menghempap bontot ku sehingga tubuhku tergoncang goncang. Ini membuatkan saya semakin hampir untukk mencapai puncak klimax ku. saya memeluk tubuh ayah ngann erat, ayah jg memeluk tubuhku and ngann satu tujahan yg agak kuat, terpancutlah sperma ayah menembak nembak rahimku. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

Pada masa yg sama, saya jg mencapai puncak klimax ku buat kali yg kedua. stelah agak lama menindihi tubuhku, ayah bangun and mengenakan pakaiannya kembali. saya jg bangun lalu membetulkan baju kelawar yg terselak ke atas itu.

“Terima kasih Silma. ” ayah mencium pipiku and meramas bontot ku lalu menuju ke ruang tamu rumahku. saya membuat ayah air and duduk berborak smbil menonton tv, ayah tidak habis memuji kecantikkan tubuhku serta kesedapan kemutan cipap ku.

Pujian ayah membuatkan saya merasa sungguh bangga and nafsuku terangsang lagie kerna ayah yg berada di sebelahku selalu menggosok gosok pehaku. “papa ingin balik ke malam nie. ? ” Tanyaku and menganggukkan kepalanya.

“Kenapa? ” Tanya papa. “Tidur sini la. subuh esok ayah baru balik, sebelum abang Donis pulang dari kerja. ” Mintaku sambi tersenyum, saya sebenarnya ingin merasa lagie batang besar and panjang milik ayah itu.

“Boleh juga. dapat la Silma mengubati ayah lagii. ” ayah berkata smbil memeluk pinggangku and saya terus bangun lalu memimpinan tangan ayah menuju ke bilik tidurku. Sebaik sahaja berada di dlamm bilik tidurku, ayah terus merangkul tubuhku and merebahkanku ke atas katil.

Ayah mencium serta menjilat betisku sehingga ke pangkal pehaku. Perbuatan ayah membuat saya merasa geli and kegelian itu menyerap ke cipap ku. jubur ku terangkat angkat apabila pangkal pehaku dijilat lidah ayah and ayah menolak baju kelawarku ke atas.

Cite Malay Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku

Coliku jg ditolaknya ke atas lalu payudara ku diramas ramas ayah perlahan membuat saya mengeliat kesedapan. saya mengeliat smbil mengeluh and merintih kecil apabila puting and payudara ku dinyonyot ayah ngann rakus.

Saya merasa sungguh terangsang lalu saya menolak tubuh ayah rebah di atas katilku. Baju and seluar serta seluar dlamm ayah ditanggakkanku ngann cepat. ayah cume membiarkan jer, batang kote nya yg separuh tegang itu dipegangku lalu saya urut urutkan dari pangkal hingga ke kepala batang kote nya.

Tindakanku itu membuatkan batang kote ayah menjadi tegang and keras serta berdenyut denyut lalu saya mengucup kepala batang kote ayah beberapa kali. Kesedapan yg saya rasai membuatkan saya semakin laju mengerakkan bontot ku turun naik. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

Habis seluruh batang kote ayah terbenam rapat ke dlamm cipap ku and stlah agak lama, saya merasa batang kote ayah berdenyut denyut. saya jg turut merasa ada tanda tanda untukk saya mencapai klimax.

Tubuhku mula mengejang and saya tekankan bontot ku rapat di celah kangkang ayah membuatkan batang kote ayah jauh terbenam di dlamm cipap ku. “Urrgh. argh. ” Serentak ngann itu, saya mula mencapai puncak klimax ku and ada cairan kenikmatan yg keluar dari cipap ku membasahi peha papa.

Ayah membaringkan saya yg masih tercungap cungap itu lalu menindihi tubuhku and memasukkan batang kote nya di dlamm cipap ku. ayah mengerakkan bontot nya ke depan and ke belakang membuatkan batang kote nya keluar masuk di dlamm cipap ku.

Ayah menujah cipap ku ngann laju and agak ganas sehingga tubuhku bergegar gegar di hempap papa. “Em. uuh. Silma. ayah ingin pancut nie. ” Kata ayah smbil mendengus dengus.

Saya membantu ngann mengemut kuat cipap ku agar dinding cipap ku lebih rapat menghimpit batang kote papa. Beberapa ketika kemudian, ayah mula memancutkan sperma nya yg hanggat di dlamm cipap ku. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.
Malam itu sebanyak tiga kali saya bersetubuh ngann ayah sehingga tubuhku lemah longlai. stelah hari hampir subuh, barulah ayah pulang and saya terus tertidur kepenatan ngann penuh kepuasan. begituu lah pengalamanku untukk mengubati batang kote ayah and sehingga kini saya masih bersetubuh ngann papa.

Apabila saya merasa terangsang menginginkan batang panjang and besar milik papa, saya akan meminta ayah memuaskan nafsuku. batang kote ayah kini sudah pulih sepenuhnya malah lebih bertenaga kerna diubati ngann cipap ku.

Sekarang cipap ku pula yg perlu diubati ngann batang kote ayah kerna saya tidak merasa puas lagie bila bersetubuh ngann suamiku. cuma batang besar serta batang panjang ayah saja yg dapat memuaskan nafsuku.

“batang kote ayah nii dahh pulih ke belum? ” Tanyaku smbil tersenyum. “sdh hapir pulih. pandai Silma ubatkan. ” Jawam ayah smbil mengusap kepalaku. “papa ingin Silma ubatkan lagii. ? ” Tanyaku lagie and ayah cume menganggukkan kepalanya.

Saya duduk mengangkang di atas tubuh ayah sehingga cipap ku hampir ngann kepala batang kote papa. saya duduk perlahan lahan lalu kepala batang kote ayah menguak bibir cipap ku and sedikit demi sedikit batang kote ayah terbenam di dlamm cipap ku. Ayah Dayung Bontot Tonggek Aku.

“Urgh. ” saya mengerang kenikmatan kerna seluruh batang kote ayah terbenam di dlamm cipap ku stlah saya melabuhkan bontot ku rapat di celah kangkang papa. batang kote ayah terasa tercucuk di dlamm perutku, saya mengemutkan cipap ku beberapa kali lau mula mengangkat naik and turun bontot ku.

Ayah menikmati kesedapan batang kote nya keluar masuk di dlamm cipap ku smbil ayah meramas payudara ku yg tergantung itu.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related video