Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku

Video Rate:
4 / 5 ( 1votes )
695 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Namaku Zarah, seorang guru berumur 31 tahun, sudah berkahwin dan ada
seorang anak lelaki. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di
kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak
melahirkan anakku ini, saya tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku
tidak subur lagi.

saya ingin menceritakan satu pengalaman hitam
yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan
hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri. kira-kira enam
bulan yang lalu, seperti biasa stelah pulang dari mengajar saya akan ke
rumah bapak ku utk menyediakan makan malamnya kerana bapak tinggal
seorang sejak ibuku meninggal dunia.

Adikku pula masih belajar di
universiti dan jarang pulang. Pada petang itu stelah selesai memasak,
saya merasa badanku lengguh dan sakit sedikit. Sebelum pulang saya
berehat dahulu di rumah bapak kerana saya bosan tinggal seorang di
rumah.

Suamiku selalu lewat pulang kerana sibuk dgn pekerjaannya.
Dan sejak kebelakangan ini jg saya jarang di setubuhinya. Walaupun
umurku sudah 30 tahun, nafsu seksku masih mengebu-gebu dan setiap kali
saya meminta di setubuhi suamiku selalu berkata yang dia letih.

Seingat
saya sudah hampir dua bulan saya tidak merasa nikmat bersetubuh. “Eh
Sal, termenung saja. bapak tengok kau semacam saja, tidak bermaya dan
muka kau pucat sikit. Kenapa, kau tidak sihat ke? ” Tanya bapak
mengejutkan saya dari lamunan.

“Ye la bapak, Sal rasa tidak sedap
badan. Rasa letih dan badan nie sakit-sakit. ” Jawabku. “Kasihan bapak
tengok kau, penat mengajar balik siapkan makan malam bapak pula. Kalau
kau penat tidak payah la susah-susah, bapak boleh makan kat kedai depan
tu. ” bapak berkata.

“Takpe la bapak, Sal tidak kisah lagipun
makan kat kedai tu bukan sedap sangat. Inikan sudah menjadi
tanggungjawab Sal, siapa lagi nak menjaga bapak kalau bukan Sal. ”
Jawabku.

“Baik anak bapak ni, tidak sia-sia bapak ada anak
perempuan macam Sal ni. Kalau kau mahu mari sini, biar bapak urutkan
badan kau. ” Kata bapak lagi.

“tidak susahkan bapak ke? ” Tanyaku.
“Takde la, bukanya susah sangat. Kau dah banyak tolong bapak dan tidak
salahkan jika bapak tolong kau. Kau pun bukanya orang lain, anak bapak
juga. ” Jawab bapak.

“Kalau bapak tidak kisah boleh juga. ” Kataku
sambil menghampiri bapak. bapak mengarahkan saya berbaring meniarap di
atas carpet di ruang tamu. Ketika itu saya masih lengkap berpakaian baju
kebarung kerana saya tidak menukar baju sejak pulang dari sekolah tadi.

bapak
mula menguru belakangku, dari bahu hingga ke pinggang. Sekali-sekala
urutan bapak hampi ke bontot pejalku. saya merasa sedikit lega dgn
urutan bapak, lama-kelamaam perasaan itu bertukar menjadi nikmat.

Urutan
lembut bapak membuatkan nafsuku mula terangsang kerana sejak
akhir-akhir ini nafsuku cepat terangsang. Mungkin kerana saya sudah lama
tidak di setubuhi suamiku yang selalu sibuk. saya mula khayal dan
merasa nikmat dgn urutan bapak.

“Sekarang kau baring terlentang
pula, biar bapak urut kat depan pula. ” bapak mengejutkan saya dari
khayan berahiku. Setelah berbaring bapak mula mengurut bahuku, saya
merasa ghairah kembali apabila urutan lembut ayak di bahuku.

saya
memejamkan mata menikmati urutan bapak yang merangsangkan nafsuku itu.
Lama-kelamaan urutan bapak turun ke leher dan ke dadaku. Ketika tangan
bapak berada di dada dan hampir menyentuh tetek ku yang masih tertutup
itu, getaran nafsuku bertambah kuat.

bapak mengurut di sekitar
tetek ku dgn agak lama, saya merasakan tangan bapak mula bermain-main di
butang baju kebarungku. saya tidak berdaya berbuat apa-apa melainkan
berasa amat ghairah dan memerlukan belaian lelaki ketika itu.

Kedua-dua
tetek ku terasa amat tegang di bawah coliku. Putingku terasa menonjol
dan pantat ku merasa hangat dan mula berair. “Sal, biar bapak buka baju
kau sikit agar senang bapak urutkan. ” bapak berkata sambil membuka
butang baju kebarungku hingga ke perutku.

saya tidak dapat
melakukan apa-apa lagi kerana belum sempat saya menjawab, bahagian
dadaku sudah terdedah, nasib baik coliku masih ada. bapak mengurut lagi,
kali ini urutan bapak bertukar menjadi usapan di dadaku membuatkan
nasfuku bertambah kuat.

Nafasku mula tidak teratur dan tanpa sedar
saya mengeluh perlahan. “Susah la Sal, buka terus la baju ni. ” bapak
menolak sedikit tubuhku dan cuba menanggalkan baju kebarungku.

“bapak,
tidak nak la. Sal malu la. ” Jawabku. “Ala. apa nak di malukan. Inikan
bapak, bukannya ada orang lain. ” bapak terus membuka bajuku dan
akhirnya bajuku itu berjaya di buka bapak.

saya memejamkan mata
serapat-rapatnya kerana malu memandang bapak. saya setengah telanjang di
depan bapak, apabila bapak mula mengusap kembali dadaku, sentuhan
tangan bapak di kulit dadaku membuatkan saya kembali terangsang dan
membiarkan tangan bapak di dadaku.

Usapan bapak semakin
menghampiri tetek ku dan jari-jari bapak bermain di tepi coliku. saya
menjadi khayal lagi dan saya hampir mengerang kuat ketika tangan bapak
mula meramas-ramas lembut tetek ku yang terbungkus coli itu.

Melihat
diriku tidak membantah, tangan bapak mula masuk ke dalam coliku dan
meramas-ramas tetek ku yang terbungkus coli itu. saya yang mula di kawal
nafsu itu hanye membiarkan sahaja bapak mengusap tetek ku kerana usapan
itu sudah lama saya inginkan.

Di dalam coli itu tangan bapak
memicit dan mengelus puting tetek ku. bapak membuka pengait coliku dan
melemparkan coliku ke lantai dan terpampanglah tetek ku yang putih dan
masih pejal itu di depan bapak.

“Apa yang bapak lakukan ni? “.
Tanyaku malu dan menutup tetek ku dgn ke dua tanganku sambil mengatur
nafasnya yang terasa sesak menahan gejolak nafsu. “Oo. Ini adalah
urutannya, tidak usah la kau malu-malu. ” Jawab bapak sambil meleraikan
tanganku dari menutupi tetek ku.

saya tidak dapat menghalang lagi
apabila bapak meramas tetek ku berulang-ulang sehingga saya merasa tidak
kuat menahan nafsuku. Lama bapak mengusap dan meramas tetek ku dan
bapak beralih ke bahagian kakiku lalu mengurut kakiku pula.

Urutan
yang berupa usapan itu semakin lama semakin ke atas. Pehaku di usapnya
lalu tangan bapak kecelah pahaku dan hampir menyentuh pantat ku yang
sudah berair itu.

Kali ini saya pasrah kerana saya tidak mampu
lagi melawan nafsuku. bapak mula mengusap pantat tembamku dari luar
seluar dalamku yang sudah basah itu. saya tidak sedar bila bapak membuka
kain kebarungku.

saya hanye sedar apabila seluar dalamku ditarik
ke kaki dan dilucutkan oleh bapak. saya sudah terlambat dan tidak dapat
menghalang lagi kerana saya kini terbaring tanpa sehelai pakaian.

faraj
ku terdedah tanpa ditutupi seurat benang. saya kini betul-betul di
kawal nafsu dan saya perlu di puaskan. Di saat ini saya tidak peduli
lagi, biar pun bapak saya rela.

faraj ku yang berbulu halus itu
diusap-usap bapak, bibir pantat ku diraba-raba dan kelentitku
dibelai-belai lembut. Ghairahku memuncak, lubang pantat ku mengemut dan
ciaran lendir hangat keluar lagi membasahai permukaan pantat ku.

Badanku
mengigil apabila merasa pantat ku di jilat bapak. saya menekan-nekan
kepala bapak dgn agak kuat supaya jilatannya masuk lebih dalam lagi.
saya mengerang sambil membuka mataku yang lama terpejam.

bapak
bangun dan melepaskan kain pelikat yang dipakainya. bapak kini telanjang
bulat di depanku, saya sedikit terperanjat serta malu apabila melihat
batang bapak, berbeza dari batang suamiku kerana batang bapak lebih
besar dan panjang.

bapak menghampiriku dan menguak kedua pahaku
hingga saya terkangkang. bapak berlutut di celah pahaku dgn batang butuh
nya terpacak keras mula mendekati pantat ku. Waktu itu nafsuku telah
berada dipuncak stelah melihat batang besar bapak.

Batang bapak
mula menyentuh bibir pantat ku. bapak menggeselkan kepala batang butuh
nya ke bibir pantat ku dan ditekan masuk perlahan-lahan ke dalam pantat
ku. “Argh. apa bapak buat ni. ” bapak hanye diam dan terus menekan lagi
batang butuh nya masuk ke dalam pantat ku.

saya merasa pantat ku
penuh serta sedikit sakit dan akhirnya seluruh batang bapak berada di
dalam pantat ku. saya mengerang nikmat menerima batang besar bapak dan
saya merasa pantat ku penuh.

saya jg merasa sedikit senak di
dalam, batang besar panjang itu benar-benar mengisi rongga pantat ku.
Sendat dan padat saya rasakan, saya benar-benar menikmatinya kerana
batang suamiku tidak sebesar dan sepanjang ini.

Akhirnya saya
pasrah, bapak mula menggerakkan batang butuh nya keluar masuk dan bapak
merapatkan badannya ke dadaku. payudara ku di belai manja dan dihisap
oleh bibir lebam bapak.

saya kegelian dan mengeliat sambil
mengerang kesedapan. “Ohh. bapak. Arghh. Sedapnyaa. Laju lagi bapak,
tekan dalam-dalam. Ahh. Nikmatnya. ” Tanpa sedar saya merenggek. Belum
pernah saya merasa sebegini nikmat, batang bapak yang besar dan panjang
benar-benar nikmat.

bapak melajukan gerakannya, kerana kenikmatan
itu saya mula mencapai klimaks, tubuhku kejang dan saya mengerang agak
kuat. ” faraj kau sungguh sedap Sal. Masih sempit dan kemutan pantat kau
betul-betul hebat. ” Puji bapak.

saya tersenyum bangga kerana
bapak memujiku, walaupun sudah beranak, pantat ku masih hebat. “Sal,
sekarang kau meniarap pula” Minta bapak. saya pun terus meniarap dan
bapak mula meramas daging bontot ku yang masih pejal dan berisi itu.

bapak
menjilat lubang jubur ku, lubang jubur ku terkemut-kemut menahan
kesedapan jilatan bapak. Kemudian bapak menarik bahagian pinggangku
keatas menyuruh saya menonggeng dalam keadaan meniarap. “Angkat sikit
bontot kau” Minta bapak lagi.

saya menurut kemahuan bapak,
sekarang saya meniarap dgn muka dan dada di atas carpet manakala bontot
ku terangkat ke atas. bapak menolak kedua-dua kakiku agar berjauhan dan
mula melumurkan cecair dari pantat ku di bibir jubur ku.

bapak
menyucuk lubang jubur ku dgn jarinya. “Buat apa nie bapak”. Tanyaku.
“Jangan kemut. biarkan sahaja. ” bapak berkata. Jari bapak yang licin
dgn cairan pantat ku mula masuk dan di tekan bapak sehingga ke pangkal
jarinya terbenam di dalam jubur ku.

bapak menggerakkan jarinya
keluar masuk lubang jubur ku beberapa kali. bapak berdiri dibelakangku
dan menekan batang butuh nya ke lubang jubur ku. “Arrgghh” saya menjerit
kesakitan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas.

“Jangan
kemut. teran sikit. ” Arah bapak yang sedang merenggangkan daging bontot
ku. Setelah saya meneran sedikit, hampir separuh batang bapak terbenam
ke dalam jubur ku. bapak menariknya keluar batang butuh nya semula dan
memasukkan kembali sehingga seluruh batang butuh nya masuk kedalam
rongga jubur ku.

bapak mula mengerakkan batang butuh nya menujah
jubur ku dan beberapa kali tujahan di lakukan bapak, saya mula merasa
kesedapanya sambil mengerang kenikmatan. bapak mula melakukan pergerakan
tujahan batang butuh nya dgn laju.

Sebelah tangan memegang
pinggang dan sebelah lagi menarik rambutku ke belakang. saya mengikut
gerakan tujahan bapak sambil mengayak-ayakkan bontot ku ke kiri dan ke
kanan. saya memainkan kelentitku dgn jariku sendiri dan bapak merapatkan
badannya memeluk saya dari belakang.

Tiba-tiba bapak mengerang
dan tubuhnya mengejang. saya merasa ada sesuatu cecair yang panas
mengalir dalam rongga jubur ku. bapak memancut sperma nya dgn laju dan
agak banyak ke dalam jubur ku.

saya terus mengemut-ngemut batang
bapak dan saya jg mencapai klimaks bersama bapak. saya tertiarap di atas
carpet dan bapak mencabut batang butuh nya lalu melumurkan cairan yang
melekat pada batang butuh nya di atas bontot ku.

saya masih lagi
tertiarap, saya merasakan bibir jubur ku sudah longgar. Setelah itu saya
bangun dan mencapai pakaianku yang bersepah satu persatu. Selepas itu
saya bangun dan mengenakan pakaian utk pulang.

bapak masih
terbaring dan sebelum saya keluar, bapak mengucapkan terima kasih
kepadaku kerana merelakan diri utk di setubuhinya stelah sekian lama dia
tidak merasanya. saya hanye diam dan keluar utk pulang dan saya merasa
menyesal namun begitu saya merasa sangat puas.

Keesokkan harinya
seperti biasa stelah pulang dari mengajar, saya ke rumah bapak. Ketika
saya sampai, saya melihat bapak sedang menonton tv sambil menghisap
rokok. bapak hanye memakai kain pelikatnya yang terselak hingga ke paras
peha.

“Baru pulang Sal, kalau penat rehat la dulu. ” Sapa bapak
bersikap seperti biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku. “Takpe la
bapak, Sal ke dapur dulu ya. ” Kataku dgn perasaan malu kerana kejadian
semalam.

saya membuka tudung dan terus ke dapur utk menyediakan
makan malam utk bapak. “Sal, kau nie rajin la. macam ibu kau dulu. Kau
pun masih cantik dan bertubuh menarik, sama macam arwah ibu kau. ” saya
di kejutkan dgn sapaan bapak di belakangku.

saya tidak sedar bila
bapak datang ke dapur dan saya bertambah terkejut apabila tiba-tiba
bapak memelukku dari belakang. Pelukkan bapak rapat ke tubuhku dan
tangannya mula mengusap-ngusap perutku di sebalik baju kurung yang saya
pakai.

“Eh bapak, apa ni. jangan la macam ni, tidak elok. ” Kataku
dan cuba melepaskan diri dari pelukkan bapak. Namun bapak memelukku dgn
kemas membuatkan saya tidak dapat bergerak.

“Ala Sal. tidak payah
la nak malu-malu lagi dgn bapak. Kitakan dah. ” Kata bapak tanpa
meneruskan kata-katanya. “Jangan la bapak, Sal tidak suka macam ni. Sal
tidak nak kejadian semalam berulang lagi. ” Jawabku.

bapak tidak
mengedahkan kata-kataku, tangan bapak mula ke dadaku dan meramas lembut
tetek ku. Tanganya yang satu lagi turun ke celah kangkangku dan
mengusap-ngusap pantat ku. saya cuba meronta namun pergerakkanku tidak
kuat kerana pelukkan bapak begitu kemas.

“bapak, jangan la buat
Sal macam ni. tolong la bapak. ” saya merayu. “Kenapa Sal, kau tidak
suka ke? semalam kau tidak marah. bapak asyik teringgatkan kejadian
semalam dan bapak tidak dapat tahan melihat tubuh gebu kau. Tubuh bogel
kau asyik terbayang di mata bapak. ” Jawab bapak membuatkan saya menjadi
tersangat malu.

saya tidak dapat mengelak lagi, jika saya melawan
pun bapak tetap tidak melepaskan saya. saya terpaksa merelakan
perbuatanya kerana saya tidak kuat utk melawan nafsu bapak dan jg
nafsuku yang mula terangsang akibat ramasan bapak di tetek ku serta
usapan tangannya di pantat ku.

Melihat diriku mula mengalah dan
tidak melawan lagi, bapak dgn rakus menggomol tubuhku. bapak meyingkap
kainku ke atas dan menarik seluar dalamku ke bawah, ke paras lututku.

bapak
menolak tubuhku sedikit menonggeng, saya menahan tangganku pada meja
makan dan bapak duduk mencangkung mengadap bontot gebuku yang lebar
serta sedikit tonggek itu. Kemudian saya merasa bontot ku di cium dan di
jilat bapak.

Jilatan lidah bapak terus ke lurah bontot ku. bapak
menguak daging bontot ku dan bapak mula menjilat lubang jubur ku hingga
ke bibir pantat ku. Di pantat ku, lidah bapak menusuk ke dalam dan
keletikku di jilatnya.

saya mengerakkan bontot ku ke kiri dan ke
kanan menahan kegelian dan kenikmatan jilatan bapak. bapak tidak
menunggu lama, bapak bangun lalu menanggalkan kain pelikatnya. bapak
menghalakan batangya yang keras itu ke bibir pantat ku dan dgn sekali
tekan, batang bapak berjaya masuk ke dalam pantat ku.

“Uurgh. ”
saya mengerang ke nikmatan ketika bapak menekan batang butuh nya masuk
hingga ke pangkal. bapak mula mengerakkan batang butuh nya menujah-nujah
pantat ku dari belakang.

saya yang kini bertambah ghairah mula
mengerakkan bontot ku ke belakang agar batang besar dan panjang itu
masuk lebih dalam ke dalam pantat ku. Sambil menujah pantat ku, tangan
bapak masuk ke dalam bajuku lalu menolak coliku ke atas dan terus
meramas-ramas tetek ku dgn agak kuat.

Kali ini bapak menyetubuhiku
dgn agak ganas sedikit. Perbuatan bapak itu jg membuatkan saya merasa
kenikmatan yang agak berlainnan kerana selama ini suamiku menyetubuhiku
dgn lembut. Agak lama jg bapak melakukan tujahannya menbuatkan dua kali
saya mencapai klimaks.

Ketika batang bapak menujah pantat ku,
bapak memasukkan jarinya ke dalam jubur ku dgn bantuan cairan pantat ku.
bapak mengerakkan jarinya ke luar masuk ke dalam jubur ku bersama
tujahan batang butuh nya di dalam pantat ku.

saya merasa sungguh
nikmat dgn perbuatan bapak itu. Kemudian bapak menarik batang butuh nya
keluar dan batang butuh nya itu di gesel serta di tekan-tekan ke bibir
jubur ku.

Cerita Sex Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku

saya
tahu bapak mahu memasukkan batang butuh nya ke dalam jubur ku. saya
meneran sedikit agar lubang jubur ku dapat menerima batang bapak. bapak
menekan batang butuh nya masuk perlahan-lahan dan kali ini saya tidak
merasa terlalu sakit.

bapak menekan batang butuh nya masuk
sehingga rapat ke pangkal batang butuh nya. bapak mula mengerakkan
batang butuh nya perlahan-lahan dan lama kelamaan tujahan batang bapak
meningkat laju.

“Em. oh. aah. ” saya yang mula merasa kenikmatan
dari lubang jubur ku mengerang kenikmatan bersama-sama tujahan batang
bapak. Tujahan bapak bertambah kuat dan laju, jubur ku mengemut kuat
batang bapak.

Tubuh bapak mula kejang, bapak menekan batang butuh
nya masuk dalam-dalam dgn kuat. saya merasa di dalam jubur ku ada
semburan hangat membasahi rongga jubur ku. Agak lama bapak membiarkan
batang butuh nya di dalam jubur ku sambil memeluk dan meniarap di
belakangku.

“Terima kasih Sal, kau mmg anak bapak yang baik. ”
Kata bapak ketika menarik batang butuh nya keluar. saya hanye terdiam
kerana saya tidak tahu apakah yang harus ku ucapkan.

bapak memakai
kain pelikatnya dan terus ke ruang tamu meninggalkan saya yang masih
tertonggeng meniarap di atas meja makan. saya bangun lalu mengenakan
pakaianku dan saya berehat seketika sebelum menyiapkan makan malam
bapak.

Sebelum pulang, saya bersalam dgn bapak dan ketika saya
berjalan keluar, bapak sempat menepuk bontot ku sambil mengucapkan
terima kasih sekali lagi. saya hanye tertunduk malu dan sejak hari itu
boleh dikatakan setiap hari saya disetubuhi bapak.

Kini saya tidak
lagi dahagakan seks kerana saya sentiasa di puaskan bapak. Pada suatu
hari, seperti biasa apabila saya selesai menyediakan makan malam bapak,
bapak akan menyetubuhiku dahulu sebelum saya pulang.

Apabila
selesai di setubuhi bapak, saya mengenakan kembali pakaianku utk bersiap
pulang. Ketika saya keluar dari rumah bapak, saya terkejut apabila
melihat adikku berada di berandar rumah.

saya menjadi takut kerana
saya takut adikku tahu perbuatanku dgn bapak. “Eh Zulhan, bila sampai? ”
Tanyaku sedikit tergugup. “Hah kak, baru saja sampai. ” Jawab adikku
melegakan sedikit diriku.

Tetapi adikku memandangku agak
berlainan. Pandanganya merisaukan saya, saya cepat-cepat meminta diri
dan terus pulang. Sejak adikku pulang, saya tidak dapat lagi bersetubuh
denan bapak namun saya lega kerana adikku tidak mengesaki perbuatan
sumbangku.

Pada suatu petang, stelah selesai menyediakan makan
malam bapak dan adikku, saya mengajak adikku ke pekan utk menemaniku
kerana saya ingin membeli sedikit barang dapur rumahku. Suamiku telah ke
luar negeri selama seminggu atas urusan kerjanya.

Pada malamnya,
saya bersama adikku ke pekan dan saya membeli barang-barang yang perlu.
Sampai di rumah, adikku menolongku mengangkat barang-barang yang saya
beli tadi ke dapurku. Setelah selesai, saya mengajaknya minum dahulu
sebelum pulang.

Ketika adikku minum di ruang tamu, saya ke dapur
mengemas barang-barang yang di beli tadi. Ketika mengemas, saya merasa
tidak selesa dgn memakai baju kurung. saya masuk ke bilik utk menukar
pakaianku dan semasa saya melucutkan bajuku, ketika itu baju kurungku di
kepala dan tiba- tiba pinggangku dipeluk adikku.

Berderau darahku
dan baju kurungku itu pula masih tersangkut di kepalaku. Dalam keadaan
terperangkap itu tangan adikku menjalar ke bahagian dada dan melekap di
tetek ku yang masih bersalut coli itu lalu di ramasnya beberapa kali
sebelum cangkuk coliku dibukanya.

Baju kurungku yang tersangkut di
kepalaku jg di tanggalkan adikku lalu di campakkan ke lantai. “Zulhan,
apa kau buat ni. ? ” saya memarahi adikku. “Ala kak, takkan tidak boleh
kot. bapak boleh. Zulhan tahu la kak apa yang akak buat dgn bapak hari
tu. ” Jawab adikku sambil meramas-ramas tetek ku.

“Apa kau cakap
ni. ” Kataku yang mula ketakutan. saya meronta dan berjaya melepaskan
diri lalu mengambil bajuku di lantai. saya menutup bahagian dadaku yang
terdedah dgn baju kurungku itu.

“tidak usah nak sorokkan lagi,
Zulhan dah tengok aksi akak dgn bapak. ” Adikku berkata lagi. “Apa yang
kau maksudkan. ? ” Tanyaku berpura-pura tidak tahu. “Kalau akak tidak
bagi apa yang bapak dapat, Zulhan akan tunjukkan aksi akak dgn bapak nie
kat abang Adi. ” Adikku menjawap sambil mengeluarkan handphonenya dan
menunjukan aksiku bersetubuh dgn bapak yang di rakamnya padaku.

saya
menjadi bertambat takut dan terdiam kerana adikku tahu perbuatanku dgn
bapak. “Akak fikirla mana yang baik, nak bagi apa yang Zulhan mahu atau
Zulhan akan tunjukkan video nie kat abang Adi. ” Kata-kata adikku
membuatkan saya tidak tentu arah.

Jika suamiku tahu, mati la saya.
Mesti saya di ceraikan dan saya jg akan mendapat malu. “Apa yang kau
mahukan dari akak. ? ” Tanyaku dan saya hampir menanggis.

“Zulhan
jg nak merasa apa yang bapak dapat. Takkan akak tidak faham lagi kot. ”
Jawab adikku dgn senyuman gatalnya. “Tolong la dik. jangan buat akak
macam ni. Akakkan kakak kandung kau. ” saya merayu dgn suara
terketar-ketar.

“tidak kisah la. Zulhan pun dah lama geramkan
tubuh gebu akak ni. ” Kata adikku lalu menghampiriku. Adikku menarik
baju kurungku yang menutupi dadaku perlahan-lahan. saya terpaksa
membiarkannya menarik bajuku itu, bajuku itu di campakkan kembali di
lantai dan terdedahlah bahagian atas tubuhku di depanya.

Melihat
diriku tidak membantah, adikku mula memegang tetek ku yang masih pejal
itu lalu di ramas-ramasnya dan menggentel-gentel puting tetek ku.
Sesekali ditarik-tariknya puting tetek ku dan ditekannya ke dalam.

Perbuatan
adikku itu membuatkan saya terangsang, saya merasa basah di dalam
seluar dalamku. Ramasan tangan adikku di tetek ku yang mula tegang itu
membuatkan saya mula merasa kenikmatan ramasannya.

“Tegang tetek
akak ni. ” Adikku berkata sambil terus meramas-ramas tetek ku.
Perlahan-lahan ditolaknya badanku ke depan cermin almari bajuku. Dengan
jelas saya melihat di dalam cermin itu tangan adikku mengerjakan tetek
ku.

tidak lama kemudian pengait kain yang saya pakai di bukanya
lalu mengelongsorlah kainku itu ke bawah. saya kini hanye berseluar
dalam sahaja dan di dalam cermin itu, saya dapat melihat tangan adikku
menjalar ke dalam seluar dalamku.

“Ah. ” Keluar satu keluhan dari
mulutku apabila merasa kelentitku disentuh jari adikku. “Besarnya
kelentit akak ni. ” Bisik adikku di telingaku. Adikku meraba seluruh
daerah pantat ku, dikuaknya bibir pantat ku dan di masukkan jarinya ke
dalam pantat ku.

Jarinya mula di sorong masuk dan di tarikkan
jarinya berulang kali, lidahnya menjalar turun di belakang leherku. Geli
dan nikmat saya rasakan, adikku mula duduk mencangkung di belakangku.

Seluar
dalamku ditariknya turun, kedua-dua bongkah bontot ku digigit dan di
jilat adikku perlahan-lahan. saya bertambah terangsang dan mula
menikmati ciuman dan jilatan adikku. Adikku memusingkan tubuhku
membuatkan mukanya mengadap pantat ku, terpampanglah pantat di depannya.

Adikku
mula menjilat pantat ku dan tanpa sedar saya menarik kepalanya agar
melekap di pantat ku. saya dibaringkan ke katil, kedua pehaku di
kangkangnya. saya memejamkan mataku kerana malu, lidah adikku menjalar
ke pantat ku.

Rupanya adikku ini berpengalaman dalam soal
memuaskan nafsu wanita, dia mungkin pernah melakukan dgn perempuan lain.
Adikku mejilat-jilat kelentitku, saya mengerang kenikmatan. saya kepit
kepala adikku dgn kakiku dan saya mula mencapai klimaks.

Tubuhku
menggigil dan mengejang agak lama. Adikku merangkak naik ke atas lalu
mencium bibirku, lidahnya mengerayang di dalam mulutku dan lidahku jg di
sedutnya. Ciuman adikku turun ke dadaku dan dihisapnya ke dua tetek ku.

Puting
tetek ku digigitnya perlahan dan di sedutnya dalam-dala. Bengkak dan
tegang tetek ku ketika itu. Adikku bangun lalu menanggalkan seluruh
pakaiannya dan duduk di depan mukaku.

batang butuh nya berada dia
depan mataku. Besar jg batang adikku, hampir sama besar dgn batang bapak
ku. Berdenyut denyut kepala batang butuh nya ketika itu. Disuakan
batang butuh nya ke mulutku lalu di geselkan di mulutku, apabila mulutku
sedikit terbuka, batang butuh nya terus ditolak masuk.

saya mula
mengulum batang adikku dan kepala batang butuh nya saya jilat. Adikku
menolak tubuhku agar saya baring semula, dia terus duduk di celah
kangkangku. Adikku mengangkat kedua-dua kakiku ke atas dan dia
menggesel-gesel batang butuh nya di kelentikku sambil memandangku.

Perlahan-lahan
adikku menekan batang butuh nya masuk ke lubang pantat ku saya
menyambutnya dgn erangan kenikmatan. Adikku menekan batang butuh nya
masuk sehingga ke pangkal batang butuh nya.

Adikku memegang
kedua-dua belah kakiku dan dia mula sorong tarik batang butuh nya keluar
masuk ke dalam pantat ku. saya mengerang kenikmatan menikmati tujahan
batang adikku sambil memaut lehernya membuaykan tubuhku terangkat dari
katil.

Agak lama jg adikku menujah batang butuh nya dalam pantat
ku, tujahannya bertambah laju dan kuat. Adikku menekan batang butuh nya
masuk ke dalam pantat ku dgn kuat dan batang butuh nya terbenam di dalam
pantat ku sehingga ke pangkal rahimku.

Tiba-tiba adikku mendengus
dan tubuhnya kejang. “Akak, Zulhan nak pancut ni. aah. ” Adikku
menjerit dan ketika itu saya merasa ada semburan hangat yang agak banyak
memancut-mancut di dalam pantat ku.

Adikku memancutkan sperma di
dalam pantat ku sehingga saya merasa rongga pantat ku penuh. Nasib baik
saya tidak dapat mengandung lagi, jika tidak pasti saya akan
mengandungkan anak dari adikku sendiri.

Adikku jatuh terbaring di
sebelahku, nafasnya kuat kemengahan. Beberapa minit kemudian, adikku
bangun dan memakai pakaiannya kembali. “Terima kasih kak, pantat akak
sungguh sedap dan nikmat. ” Kata adikku sambil tersenyum.

“Zulhan,
akak nak kau padamkan rakaman itu sekarang. Kau dah janjikan. ”
Mintaku. “Akak jangan risau, Zulhan akan kotakan janji Zulhan tadi. Lain
kali Zulhan nak rasa lagi pantat akak yang tembam ni. ” Katanya sambil
menepuk pantat ku dan dia mengeluarkan handphonenya lalu memadam rakaman
yang di rakamnya.

“Akak harap Zulhan tidak bocorkan rahsia nie
kat sesiapa terutamanya abang Adi kau. ” Kataku lagi. “Akak tidak perlu
risau, Zulhan akan rahsiakannya janji lain kali akak sanggup serahkan
lagi tubuh akak nie pada Zulhan. ” Kata adikku sambil bangun dan keluar
dari bilikku dan terus pulang.

Malam itu saya tidur nyeyak dgn
kepuasan kerana sudah beberapa hari saya tidak disetubuhi bapak sejak
adikku pulang. Sudah tiga hari saya tidak dapat menikmati persetubuhan
kerana bapak dan adikku tidak ada masa yang sesuai.

Mereka berdua
selalu bersama, namun saya tahu mereka menginginkan tubuhku dari
pandangan mereka. saya pulang ke rumah dgn merasa sedikt kekosongan
kerana nafsuku tidak dapat di penuhi.

Malamnya saya menonton tv
utk mengisi kebosananku, esok suamiku baru pulang dari luar negeri.
Sedang saya menonton, tiba-tiba saya merasa ghairah dan saya cuba menah
perasaan itu tetapi aksi-aksi persetubuhanku bersama bapak serta adikku
terbayang-bayang di kepalaku.
Cerita lucah Dikongkek Bapak Dan Adik Kandung Lubang Faraj Ku

saya
tidak dapat menahan lagi, saya menanggalkan baju serta coliku serta
saya selakkan kain batik yang saya pakai ke atas. saya mula membelai
pantat dan biji kelentikku membuatkan pantat ku mula basah.
saya
masukkan jari ke dalam pantat ku dan mula menyorong dan menarik jariku
itu. Rodokan jariku semakin cepat, tiba-tiba bahu saya disentuh orang.
Terkejut saya kerana ketika itu pahaku sedang terkangkang luas, jariku
masih terbenam di dalam pantat ku dan sebelah lagi tanganku sedang
meramas tetek ku serta kain sarungku yang terselak hingga ke pinggangku.
saya melihat adikku yang sudah menanggalkan seluarnya berada
disebelahku. saya merasa lega kerana orang yang berada di sebelahku
adalah adikku. “Zulhan ni, buat akak terperanjat dan takut aje. Macam
mana Zulhan masuk. ? ” Tanyaku sambil memegang batang butuh nya yang di
halakan ke mukaku.
“Dah pintu rumah akak tidak kunci, Zulhan masuk
la. akak nie cuai betul, nasib baik Zulhan yang masuk, kalau orang lain
masuk dan melihat akak macam ni. habis la akak. ” Jawabnya sambil
merapatkan batang butuh nya ke mulutku.
saya terus memasukkan batang
adikku ke dalam mulutku dan tangannya mula membelai pantat dan tetek ku
membuatkan saya tidak dapat menahan lagi gelora nafsuku. “Zulhan, akak
nak sekarang, akak dah tidak tahan lagi ni. ” saya merayu dan menarik
adikku utk naik menindihi tubuhku.
Tanpa membuang masa, adikku terus
menujahkan batang butuh nya ke dalam pantat ku yang sudah becak itu.
Beberapa minit kemudian saya mula klimaks dan adikku terus menujah
pantat ku dgn gagah dan semakin laju.
Adikku mengubah kedudukanku
menjadi menonggeng, dia mula menujah pantat ku dari belakang dan setiap
kali tujahannya tetap membawa nikmat kepadaku. Adikku mempercepatkan
lagi hayunan dan tujahannya. Seluruh tubuhku bergegar dan tetek ku
bergoyang-goyang.
saya mengerang nikmat dan adikku memeluk tubuhku
rapat sambil menekan kuat batang butuh nya masuk ke dalam pantat ku lalu
dia pun memancutkan sperma nya yang hangat di dalam pantat ku.
saya
jg turut klimaks, pantat ku mengemut batang butuh nya dan seluruh
anggota tubuhku mengejang. Beberapa minit kemudian adikku mencabut
batang butuh nya, sperma nya yang banyak bertakung di dalam pantat ku
mula membuak keluar meleleh ke atas carpet.
Nafasku turun naik,
sesak dan rasa tidak bermaya manakala adikku terlentang disebelahku
sambil tangannya membelai tetek ku. “Boleh tahan jg akak nie. Zulhan dah
lama inginkan tubuh akak. “.
Katanya. saya Cuma terdiam kepenatan,
perlahan-lahan saya bangun dan saya melihat batang adikku yang mula layu
tetapi masih lagi besar. saya mengurutnya beberapa kali sebelum adikku
bangun utk mengenakan pakaiannya.

saya mencapai kain sarungku dan
berkemban lalu saya menghantar adikku ke pintu rumahku. Setelah adikku
keluar, saya menutup pintu dan ketika saya berjalan utk ke bilik air,
tiba-tiba pintu rumahku diketuk.

saya ingatkan adikku datang
kembali dan saya berlari ke pintu lalu membukanya. “Eh bapak. ada apa
datang malam-malam ni, jemput la masuk. ” Pelawaku dan bapak terus masuk
lalu mengunci pintu.

“bapak rindu kat kau la Sal. sebenarnya
bapak sudah lama sampai. “. Kata-kata bapak mengejutkanku, ada
kemungkinan bapak mendengar erangganku tadi bersama adikku. “Habis bapak
kat mana tadi. ? ” Tanyaku sedikit cemas.

“Ada kat luar tu.
tunggu Sal selesai dgn Zulhan. ” Mukaku merah padam apabila mendengarkan
kata-kata bapak. “His. apa bapak cakap ni. ” Jawabku utk menenangkan
keadaan sambil berjalan ke dapur utk menyediakan air minuman.

Selang
beberapa minit, bapak berada di belakangku dan ketika itu bapak sudah
pun bertelanjang bulat dgn batang butuh nya keras terpacak. “Eh. ! bapak
nie tidak malu la. ” Kataku sambil memandang ke arah batang besar bapak
yang membengkok ke atas itu.

“bapak pun nak jg macam Zulhan dapat
tadi. ! dah beberapa hari bapak tidak menikmati tubuh Sal. ” Kata bapak
membuatkan saya menjadi malu kerana bapak sudah tahu apa yang saya dan
adikku lakukan tadi.

Tangan bapak mula memburaikan kain batik yang
saya pakai lalu memeluk erat tubuhku ke tubuhnya. Sambil berdiri bapak
membuka kangkangku lalu meraba pantat ku dan jarinya mula di masukkan ke
dalam pantat ku yang masih lagi berair dan di pahaku ada lelehan sperma
adikku.

“Ni kan dah sah buktinya kerja adik kau tu kan. ! ” Kata
bapak membuat saya bertambah malu. “Baiklah bapak. Sal mengaku, Sal
terpaksa sebab Zulhan dah tahu apa yang Sal dan bapak buat. Dia ugut
kalau Sal tidak serahkan tubuh Sal, dia akan bagitahu abang Din. ”
Jawabku.

“Takpe la, bapak tidak kisah. lagi pun bukannya orang
lain. adik kau juga. Janji dia tidak bocorkan rahsia tu sudah. ” Kata
bapak sambil menujah pantat ku dgn jarinya dan tanganya sebelah lagi
meramas-ramas tetek ku.

“bapak. biar Sal basuh dulu sebab pantat
Sal berair sangat nie” Kataku. “Biarkan Sal. bapak suka pantat yang baru
lepas kena tujah. ” Jawab bapak sambil memusingkan badanku ke meja
makan.

bapak menonggengkanku lalu memasukkan batang butuh nya yang
tegang itu ke dalam pantat ku dari belakang. saya mengeluh dan
mengerang nikmat sambil mengemut sekuat mungkin, tetek ku yang
bergoyang-goyang itu diramas-ramas bapak.

saya memejamkan mata
menghayati tujahan yang saya terima. bapak mempercepatkan hayunannya,
tanganku mengentel biji kelentikku agar bertambah nikmat dan saya cepat
klimaks. Henjutan bapak semakin laju dan saya kian hampir.

“Ah” Keluh bapak dan saya sambut dgn rengekkanku.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video