Intai Tetek Besar Makcik Sundal

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
206 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Intai Tetek Besar Makcik Sundal. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Kisah lucah nie berlaku pada masa saya sekolah dulu. Masa tue saya
bekerja sebagai pembantu gerai makan seorang makcik. saya panggil
diorang Makcik Firya. Umur diorang dallam pertengahan 40. diorang nie
agak gempal dan suka make up. Gaji saya kira hari.

Pada suatu
hari, hujan pun turun dengaan lebat hinggakan kita terpaksa tutup gerai.
saya masuk kedalam bilik belakang gerai smbil berehat. Kemudian saya
dengar Makcik Firya memasuki bilik air di belakang gerai.

Saya nie
mmg suka mengendap. Maklumlah. tengah nakal. saya lihat lampu bilik air
menyala, saya pun apa lagi. terus intai tetek besar tu melalui satu
lubang zing kat tepi dinding bilik air tu.

Betapa berderau darah
muda saya bila saya lihat Makcik Firya membuka baju dan kainnya. saya
nampak Makcik Firya cume pakai coli dan seluar dalam. Lepastu saya makin
tersentak bila Makcik Firya menanggalkan semua yg dipakainya.

Mak
Jak bertelanjang di dallam bilik air. saya rasa batang mudaku keras.
Kali ini saya tengok wanita bogel secara live. Sebelumni saya cume
tengok dallam cerita blue. Badan Mak Jak agak gempal dan saya lihat
payudara diorang agak besar dan sedikit layut.

Puting tetek nya
besar dan bontot Makcik Firya cukup besar dan saya lihat bulu pantat nya
cukup lebat. Tiba tiba Makcik Firya mencengkong dan kencing. Wow!
bestnya bila saya nampak dari dekat pantat wanita berumur.

!
lepastu Makcik Firya bangun dan seperti hendak keluar dari bilik air.
saya bergegas masuk balik dallam bilik belakang gerai dan buat buat
baring. saya dengar pintu bilik air di buka dan saya dengar Makcik Firya
berjalan kearah bilik saya.

Cerita Sex Intai Tetek Besar Makcik Sundal

Saya
buat buat tidur dan saya dapat rasakan yg Makcik Firya masuk dallam
bilik dan menghampiri saya. saya rasa macam mahu pitam bila saya dengar
Makcik Firya bersuara “Adik(nama panggilan saya di kampung).

Adik
buat apa tadi? intai tetek Makcik Firya ye. ” saya cume diam dan
pejamkan mata. tiba tiba saya jadi terkejut bila saya dengar Makcik
Firya bersuara lagi”tak payah mahu susah susah intai dik. mahu tengok
cakap je. Makcik Firya blh tunjuk. ” saya membuka mata dan saya melihat
Makcik Firya berada disisi katil dan cume berkemban.

Diorang
memandang saya dan duduk disebelah ku. ” Maaf Makcik Firya, adik mahu
tengok je. ” kata saya. Kemudian Makcik Firya menjawab. “takpa, Makcik
Firya tak kisah selagi adik blh simpan rahsia”.

Tiba tiba Makcik
Firya memegang tangan ku dan menarik saya rapat kepadanya lantas
berkata. ” mari Makcik Firya tunjukkan. ” Makcik Firya melucutkan
kembannya di bahagian atas dan saya lihat payudara nya yg besar.

Saya
mahu tahu mahu buat apa. bila Makcik Firya menyuruh saya meramas
payudara nya. Makcik Firya pun mengajarku cara meramas. m, bestnya.
payudara nya yg besar tue bergoyang dan beralun bila saya ramas.
Cerita lucah Intai Tetek Besar Makcik Sundal

Pada
masa yg sama, tangan Makcik Firya membyka zip seluar saya dan
mengeluarkan batang muda ku yg baru mahu tumbuh bulu. Makcik Firya
seperti orang hilang akal bila dengaan pantas diorang menanggalkan terus
kembannya dan bertelanjang smbil bercengkong depan saya.
Makcik
Firya tiba tiba mendekatkan mulutnya dengaan batang ku. saya jadi
gementar. sebab inilah pertama kali saya akan dihisap. Ya, Makcik Firya
menghisap batang saya dengaan rakusnya. Berbunyi bunyi.
Dan
berkocak. saya rasa amat nikmat dan mengerang. ” s. oh Makcik Firya.
sedap. adik tak tahan ni. mahu pancut. ” Makcik Firya tak menhiraukan
amaran saya , diorang terus hisap hinggakan saya pancut dallam mulutnye.

Lama
saya dibiarkan berehat sebelum batang ku tegang kembali. Kemudian
Makcik Firya berkata ” adik mahu belajar buat Makcik Firya rasa sedap
tak? ” saya kata “ya”. Lepas tue Makcik Firya mengajar saya menjamah
tubuhne dengaan lidah.

Semua tempat di suruhnye jilat, dan last
sekali, diorang suruh saya jilat pantat diaorang. Mula mula saya rasa
geli sebab pantat diorang nampak dahh berserabai dengaan bulu yg lebat,
berair dan agak besar.

Namun Makcik Firya memujuk saya utk terus
jilat. saya pun menjilat pantat Makcik Firya dan mula mula saya rasa
lidah saya berlendir dan rasa masin, tapi lama lama saya jadi seronok.

Makcik
Firya mengerang dan mengayak bontot nya. Sampai satu tahap, Makcik
Firya sekali lagie seperti orang gila. Kali ini Makcik Firya bercengkong
diatas muka saya dan mengayak pantat nya dengaan mulut saya.

Tanpa
saya sedari, lidah saya berada jauh didalam lubang Makcik Firya. Makcik
Firya terus mengayak dan akhirnya saya rasa lidah saya di basahi air
lendir yg keluar dari lubang pantat Makcik Firya.

Kita
melakukannya sudaah 20 minit. Adengan seterusnya tak lain tak bukan.
kita main seks, kongkek makcik. Dan makcik Firya menjadi seperti cikgu
yg mengajar anak murid. tetapi saya puas dan Makcik Firya pun puas.

Kita
rahsiakan segalanya dan saya terus menagih kepuasan seks dari Makcik
Firya dan yg malang sekali. Hingga ke saat ini saya masih menagih seks
namun bukan dari gadiis seusia dengaan saya.
Saya ketagih seks dari Makcik gempal tetek besar ni

Post Tags:

Video Lain:

awek gerai melayu tetek besar Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related video