Isteri Sundal Dikongkek Mertua Beramai Ramai

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
96 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Isteri Sundal Dikongkek Mertua Beramai Ramai. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Zara adalah seorang yanng periang dan peramah. Bentuk fizikalnya yanng ramping berkulit kuning langsat dan mempunyai ketinggian yanng sederhana mengamit ramai pemuda untuk menawan hatinya. Mukanya yanng ayu dgn kata-katanya yanng lemah-lembut menambahkan lagi kengiuran kaum adam terhadapnya.

Namun akhirnya beliau pasrah dan menyerahkan segenap jiwa raganya kepada Idham apabila beliau menikahinya 6 tahun dahulu. Kebahagiaan yanng didambakan bersama seorang jejaka idaman yanng kini menjadi suaminya tidak menjadi realiti.

Angannya musnah biila beliau menyedari suaminya seorang “impotent” (lemah syahwat). Namun beliau tetap menahan sabar kerana Idham adalah seorang suami yanng penyanyang. Baginya nafkah zahir mmg Idham berupaya kerana bekerja sebagai engineer di sebuah syarikat carigali minyak.

Gajinya yanng mencecah hampir 20K sudah cukup dan memadai bagi menyara segala keperluan dan kehendaknya. Tambahan lagi Zara jg bekerja sebagai kerani di sebuah syarikat hartanah di bandar tersebut.

Namun nafkah bathin, Idham mmg tidak mampu. Setiap malam pelayaran Idham hanye sampai dibibir puki nya sahaja. Idham akan terkulai, layu dan puas, meninggalkan dirinya kegersangan, haus dlamm lautan asmara.

Selama inilah Zara mengalami stress yanng berpanjangan dan beliau mula tidak menjaga dirinya lagi. Dari seorang yanng ramping dan seksi kini sudah berbadan agak bulat dan gempal.

Beliau masih yakin bahawa dirinya masih dara lagi. 3 tahun berlalu, syarikat Idham kini sudah berpindah ke Milan, Itali. Idham jg perlu bekerja mengikut penjadualan suku tahun.

Suku tahun pertama dan ketiga beliau akan ke Milan manakala suku tahun kedua dan terakhir beliau akan berada di Malaysia. “Abang ingat nak panggil mak atau bapa abang untuk teman Zara nanti” kata Idham menenangkan Zara yanng dlamm kebingungan.

“Kalau mak dan abah Zara mmg tak bolehlah bang. Mereka berdua dah tua sangat dan kurang sihat” kata Zara. “Tapi bukankah adik abang yanng bongsu tu Nora tu anak istimewa. Kalau panggil mak dan bapa abang saper nak jaga Nora tu? ” tambah Zara lagi.

“Kita panggil bapa saja jaga Zara disini. bapa pun pandai masak. bapa boleh bawa kereta, mak tak boleh. Kalau ada apa-apa msalah bapa boleh bantu. ” cadang Idham pada Zara.

“Kalau camtu Zara setuju”. Mereka call kedua-dua ibubapa Idham untuk menjelaskan perkara ini. Kedua-dua mereka setuju dgn cadangan tersebut. Cadangan yanng bakal merubahkan kehidupan Zara dan Idham.

bapa Ziqri, bapa Idham adalah seorang yanng baik. Solatnya bagus dan sentiasa menasihatkan anak menantunya untuk kebaikan. bapa Ziqri hanye mempunyai dua orang menantu. Menantu pertamanya lelaki Sharif dan menantu keduanya Zara.

3 anaknya yanng lain masih belum berumahtangga. Pada malam sebelum Idham bertolak, entah apa ubat yanng dimakan oleh Idham dapatlah Zara merasakan sedikit kepuasan seks biila butuh Idham masuk sedikit ke ruang puki nya.

Lima minit didayungkan dan Idham seperti biasa terkulai layu. Tak sempat lagi Zara nak merasakan puas, Idham sudah memancutkan sperma nya ke bibr puki Zara walaupun Zara tahu masuknya hanye separuh sahaja dan butuh Idham tidak menegang sepenohnya.

Keesokan harinya Zara dan bapa Ziqri menghantar Idham ke klia. Idham berlepas dgn pesawat mas menuju ke Milan, Itali pada jam 12. 30 tengah hari. bapa Ziqri kemudiannya memandu kereta membawa Zara pulang ke rumahnya.

Seminggu berlalu, kehidupan mereka seperti biasa sahaja. bapa Ziqri yanng baru bersara awal dari perkhidmatan tentera stelah mengambil opsyen masih tidak mahu bekerja lagi. Cukuplah katanya stelah lebih 30 tahun bekerja.

Kini dia mahu berehat katanya. Satu malam bapa Ziqri memanggil Zara. bapa Ziqri nak berbual katanya. Zara duduk di bawah sofa dgn kakinya bersimpuh, manakala bapa Ziqri di atas sofa.

TV3 sewaktu itu menayangkan drama melayu. “bapa nak tanya, kau dan Idham kenapa dah lama tak dapat anak” kata bapa Ziqri memulakan perbualannya. Zara membisu tidak terkata apa-apa.

“Kau tak nak ke anak? ” tanya bapa Ziqri mendesak. “Hendak bapa”. “Kalau ndak kenapa sampai sekarang dah lebih tiga tahun kau takde anak. bapa pun nak timang cucu jugak. Tengok adik kau Shimah dah ada dua anak dah. walhal deme tu kawin setahun je dulu dari kau” , bapa Ziqri memberi tekanan kepada Zara.

“Entahlah bapa” jawab Zara ringkas. “Cuba ceritakan” bapa Ziqri semakin mendesak. Zara tertekan, dia mula serba salah. Akhirnya dia mula menceritakan kisah perkahwinannya dgn Idham, anak bapa Ziqri.

Hatinya begitu tertekan biila melihat ramai kawan-kawannya sudah beranak. Sambil mengalirkan airmata Zara meluahkan semua perasaannya pada bapa Ziqri. Pelbagai cara telah mereka usahakan, tetapi kesemuanya gagal termasuk tabung uji dan menanam benih suami dlamm ovumnya.

Zara tidak dapat menahan airmata lalu menangis dan menyembamkan mukanya ke peha kiri bapa Ziqri yanng hanye diselaputi kain sarung tanpa berseluar dlm. Pergelangan tangannya diletakkan di atas peha bapa Ziqri hampir-hampir dgn kawasan sulit bapa Ziqri.

Walaupun bapa Ziqri turut merasa sedih tetapi perbuatan menantunya ini sedikit sebanyak menaikkan nafsu syahwatnya juga, lebih-lebih lagi suasana bilik yanng sejuk didinginkan dgn penghawa dingin. Tangan bapa Ziqri mengusap lembut belakang rambut menantunya.

Dia cuba mengawal nafsunya, namun butuh nya tidak dapat menahan perasaan syahwat yanng semakin bergelora dlamm dirinya. Sudah sebulan beliau tidak dapat bersama dgn Mak yanng, bininya, kerana Mak yanng sering mengadu sakit di dlamm puki nya biila mereka bersama.

Walaupun Zara menangis tetapi dia sedar dan perasan pelir bapa Mertuanya sudah mencanak menunjuk langit. Beliau merasa malu kerana beliau berpakaian agak nipis sehingga colinya ternampak. Zara menganggap bapa Ziqri nampak tetek nya bersaiz 34B tu.

Zara cuba bingkas bangun malu akan keadaan dirinya tetapi ditarik-spontan tangannya oleh bapa Ziqri. Zara tidak dapat mengawal keseimbangannya dan tanpa disengajakan dia terduduk di celah kelakang bapa Ziqri.

Zara dapat merasakan pelir bapa Ziqri menyucuk belakangnya. Bagi bapa Ziqri kalau sudah malu biarlah malu sungguh-sungguh. bapa Ziqri mula berterus-terang. “Begini nak. bapa malu mendengar cerita yanng Idham nie seorang lelaki yanng dayus. dlamm keluarga bapa belum pernah berlaku perkara ini. Keluarga bapa semuanya besar-besar belaka dan semuanya hebat-hebat belaka” kata bapa Ziqri sambil tangannya memegang pinggang menantunya.

“Jadi apa yanng bapa ndak” Zara beranikan diri bertanya. “bapa ndak Zara punyai zuriat dari keturunan kami jugak” kata bapa Ziqri. Berkerut muka Zara. “Tapi bagaimana? ‘ Tanya Zara memandang muka bapa Ziqri yanng masih segak lagi tu.

Usianya yanng baru menjangkau awal 50an tidak menampakkan ketuaannya yanng sebenar. Rambut bapa Ziqri masih banyak lagi hitam dan sentiasa disisih dgn kemas. Badannya yanng sasa dari hasil latihan tentera dahulu menambahkan lagi ketampanannya.

Giginya putih dan tersusun rapi. Tambahan lagi beliau dari dulu lagi tidak merokok. Seperkara lagi tentang tabiat bapa Ziqri, dia suka mengunyah “chewing gum” , membuatkan nafasnya sentiasa segar dan tidak berbau.

“Begini Zara” , bapa Ziqri mula mengaturkan strateginya sambil tangan memeluk kemas pinggang Zara. Zara yanng masih berada di peha bapa Ziqri menoleh memandang penoh minat. “Malam sebelum Idham keluar rumah, bapa dapat mendengar bahawa kamu berdua ada mengadakan hubungan seks” , terkejut Zara mendengarnya.

Cerita Sex Isteri Sundal Dikongkek Mertua Beramai Ramai

“Bagaimana bapa tau? ” “Pintu bilik kau berdua tidak rapat dan suara kamu berdua boleh didengar dgn jelas” kata bapa Ziqri selamba. “Sebenarnya suara Zara lagi kuat”.

Kata bapa Ziqri lagi. “Jadi kita gunakan alasan dan sebab-musabab Zara mengandung adalah hasil dari hubungan malam tu”. “Saper yanng akan lakukan tu bapa” Tanya Zara minta kepastian.

“Ishk. Ayahlah”. Tangan bapa Ziqri sudah merayap ke tetek Zara. Tangannya yanng kasar mula meramas-ramas lembut tetek Zara yanng kian menegang dan membengkak. Memang setiap perempuan ada tempat sensitifnya dan Zara paling sensitif biila puting tetek nya dimain-mainkan.

Coli lembut yanng dipakainya memudahkan lagi tangan bapa Ziqri memainkan puting susunya. “Tapi bapa. ” Mata Zara semakin layu dan badannya semakin lemah biila dibiarkan bapa Ziqri memainkan puting susunya.

“Tak payah tapi tapi lagi. Zara nak anak tak? ” “Em. ” jawabnya ringkas. Dia tidak dapat menahan lagi biila puting buah dada nya digentel-gentel. Seluruh anggota sendinya terasa begitu lemah sekali.

Tanpa disedari dia sudah mula mau merebahkan kepalanya di bahu bapa Ziqri. Melihat keadaan begitu, bapa Ziqri tidak memberi ruang lagi untuk Zara berundur. Sementara tangannya terus memainkan peranannya, mulut bapa Ziqri mula mencari bibir mungil Zara.

Dinyonyot bibir Zara di sebelah bawah dgn lembut. Perlahan-lahan Zara dibaringkan di sofa. Seperti dipukau lagaknya, Zara mengikut sahaja. Mulut bapa Ziqri sudah mula bertaut dibibir Zara.

Lidahnya menolak ruang gigi Zara dan mencari lidah Zara. Zara menurut sahaja, mengeluarkan lidahnya. Zara dapat merasakan kelainan ciuman bapa Ziqri ni. Lidahnya panjang tidak seperti Idham yanng mempunyai lidah yanng pendek.

Kalau Idham, Ainlah yanng berperanan menghulurkan lidahnya untuk dihisap oleh Idham. Tapi kali ini kedua-dua mereka saling bertukar-tukar hisapan. Seperkara lagi kelainan yanng dapat dirasai oleh Zara, nafas Idham agak berbau berbanding nafas bapa Ziqri sebab Idham adalah seorang perokok tegar.

Cara bapa Ziqri memainkan lidahnya di lidah dan lelangit Zara menaikkan lagi syahwat Zara. Baru kini Zara dapat merasakan keenakan yanng sebenar-benarnya yanng dinamakan “French Kiss” ni.

Kedua-dua tangan bapa Ziqri seperti sudah melekap di tetek Zara, meramas dan mengentel putingnya. Zara terus lemah dan lemas. Baju tidurnya yanng berkain satin, ditarik ke atas oleh bapa Ziqri.

Kini terserlahlah dihadapan mata bapa mertuanya, tetek nya yanng gebu dan menegang, masih dibaluti coli lembut berwarna hitam. Warna kulit Zara yanng kontras dgn coli hitam tersebut hanye menaikkan nafsu bapa Ziqri.

Tanpa membuang masa, cangku coli di tengah tetek menantunya segera ditanggalkan. Sedang Zara dilanda nafsu, colinya telahpun ditanggalkan. Belum puas Zara bertikam lidah dgn bapa Ziqri, bapa Ziqri sudah mengubah geraknya dgn mula menghisap dan mengulum tetek nya.

“Ergh! Ergh! ” Zara mula mendengus lemah. Keenakan pemanasan yanng hebat oleh bapa Ziqri tidak pernah dirasainya dari Idham. Lidah bapa Ziqri yanng panjang pandai bermain-main di tetek nya.

Puting tetek nya dihisap dgn lembut sekali. Zara tidak dapat menolak kenikmatan yanng teramat sangat yanng belum pernah selama tiga tahun dirasai. Habis sudah permukaan tetek nya menjadi padang mainan bapa Ziqri.

Zara dapat merasakan faraj nya semakin lencun. Banyak air nikmat yanng sudah mengalir keluar membasahi dinding-dinding faraj nya. bapa Ziqri tidak henti-henti menjilat-jilat putingnya dan sesekali mereka melakukan “French kiss”.

“Ah. ” Suara Zara mendesis seperti merasakan nikmat kepuasan yanng tidak terhingga. punggung Zara seperti mengikut gelombang, naik dan turun menahan kesedapan perlakuan seks bapa mertuanya. Kedua-dua tangan Zara member respon positif kepada bapa Ziqri.

Diusap-usap lembut rambut bapa Ziqri. 3 tahun penantian dan kesabarannya bakal dinikmati malam ini. bapa Ziqri tiba-tiba bingkas bangun. Tangan Zara ditarik lembut. Zara seolah-olah faham akan isyarat tersebut terus mengikut bapa Ziqri masuk ke dlamm biliknya.

Sesampai dibilik mereka terus berkucupan. Terasa seronok pula Zara dgn cara bapa Ziqri mengucup bibir dan menyonyot lembut lidahnya. Dan sewaktu inilah bapa Ziqri menanggalkan baju Melayu yanng dipakainya.

Zara dapat rasakan betapa kerasnya pelir bapa Ziqri dari dlamm kain sarungnya. Tak sabar rasanya Zara melihatnya. bapa mertuanya terus mengucup kulit badannya yanng putih kuning, sedikit demi sedikit dlamm keadaan Zara masih berdiri disisi katilnya bapa Ziqri turun mengucup ke perutnya pula.

Zara terasa bagai berada di awang-awangan. Perlahan-lahan Zara terasa seluar tidurnya yanng berkain satin mula dilucutkan. Seluar dlamm hitamnya turut ditanggalkan. bapa Ziqri menurunkan bibirnya dan mengucup tundunnya pula.
Cerita lucah Isteri Sundal Dikongkek Mertua Beramai Ramai

Tundunnya yanng hanye mempunyai sedikit bulu roma kini jadi tempat permainan lidah dan bibir bapa Ziqri. Tangan Zara sekali lagi mengusap-usap rambut bapa Ziqri dgn manja. bapa Ziqri menurunkan keseluruhan seluar tidurnya.
Kini tiada sehelai benangpun yanng menutup dirinya. Dia sudah berbogel di hadapan bapa mertuanya. Bapa mertua yanng sering member nasihat dan tunjuk ajar, kini menjadi penyelamat kepada kerukunan rumahtangganya.
bapa Ziqri sudah berada di kelakangnya. Lidahnya tidak henti menjilat kelopak bunga Zara. Zara membantu dgn mengangkangkan kedua belah kakinya bagi memudahkan bapa Ziqri melakukan operasinya. pantat Zara yanng sudah basah lencun dijilat dgn penoh nafsu oleh bapa Ziqri.
Lendiran putih yanng keluar dari ruang faraj nya jg dijilat oleh bapa Ziqri. Disiat sedikit kelopak bunga faraj Zara. Tersembullah biji kelentit Zara yanng mmg tidak pernah disunat oleh kedua ayahibunya dahulu.
Biji kelentit Zara agak panjang sedikit dari perempuan biasa dan ini memberi kelebihan nafsu seks yanng kuat kepadanya. “Panjangnya biji kelentitmu sayang” terdengar suara bapa Ziqri dari bawah.
Zara cuma diam membisu menikmati keseronokan seks yanng belum pernah dirasai sebelum ini. Dijilat kelentit Zara dan dlamm masa yanng sama Zara mula mengerang manja. “Ah. bapa sedapnya bapa. ah. Zara tak tahanlah sedap sesangat” ngerang Zara menahan tusukan lidah bapa Ziqri di faraj nya.
“Fush! Nikmatnya. sedaplah bapa” lidah bapa Ziqri terus meneroka ke kelentit Zara. Kepala Zara memandang ke atas, mata hitamnya kini sudah terbalik memaparkan mata putihnya sahaja. Zara sudah terasa “stim” yanng teramat sangat.
Tanpa Zara sedari dia sudah mula menghenjutkan faraj nya ke kepala bapa Ziqri. Kalau boleh dia mahu lidah bapa Ziqri masuk terus ke dlamm faraj nya. Zara dapat merasakan bagai ada satu aliran lektrik yanng menjanakan setiap urat di tubuhnya.
Semakin ayunannya dilajukan semakin kuat dirasakannya. Terasa bagaikan seluruh aliran darahnya sudah mula berkumpul di faraj nya. Dihanyunkan dgn lebih laju. Dia jg dapat merasakan bagaikan ada benda yanng panas terhasil dari ledakan aliran lektrik tersebut dlamm tubuhnya sendiri.
Kini rasa tu semakin kencang. Dan kekencangan itu bakal meletupkan setiap organisma dlamm dirinya. “Aduh. huish. Zara sayang bapa. Zara sayang ayah” bisik Zara dlamm keadaannya yanng tidak berapa sedar diikuti dengusan kuat dari mulutnya.
Zara puas sekaligus ia dapat merasai nikmat klimaks yanng jarang-jarang sekali dirasainya. Zara rebah ke katil. Puas dia mmg puas. Hebat sungguh bapa mertuanya ni. Bertahun-tahun dia dahagakan kepuasan sebegini, akhirnya dia dapat jg dia merasainya.

Zara membuka matanya apabila terasa semacam ada benda panjang disorong ke mulutnya. Tersentak dia melihat kepala pelir bapa mertuanya yanng sudah kembang dan panjang dihulurkan ke mukanyaAin menganggarkan panjangnya dlamm 6 inci lebih.

Dipegang batang pelir bapa Ziqri. Keras dan berurat. Jantungnya mula berdegup, bolehkah faraj nya yanng kecil nie menerima batang sebesar itu. “Hisaplah dia sayang” minta bapa Ziqri pada Zara.

Zara seperti terasa terhutang budi. Kalau tadi bapa Ziqri telah memuaskan dirinya, kini tiba giliran dia pula untuk memberi kepuasan kepada bapa Ziqri. Bab hisap-menghisap nie pada Zara, dia rasa dia sudah cukup-cukup “expert” sebab seringkali bersama Idham dia kena lakukan perkara ini dahulu.

Kalau tidak manakan pelir Idham boleh mengeras sedikit. Sepantas kilat digenggam pelir bapa Ziqri. Dihisap kepala pelir bapa Ziqri yanng sudah mengembang. Dijilat-jilat batang bapa Ziqri disebelah atas dan bawah.

Sekali-kali dikucup kulit batang pelir bapa Ziqri. “Owh!. Expert jg kau Zara. Sedapnya! ” desis bapa Ziqri. Zara tersenyum simpul. Zara dapat rasakan batang bapa Ziqri semakin mengeras lagi.

Lidah Zara turun ke bawah. Kali nie mulutnya mencari dua buah butuh bapa Ziqri. Katung butuh yanng melayut mudah bagi Zara mengemam dua bola butuh bapa Ziqri.

“Uiish! ” keluh bapa Ziqri biila buah butuh nya dikemam-kemam. Berbeza dgn Idham, katung butuh nya kecil, bulat dan keras. Sukar untuk Zara berbuat sedemikian. Jari bapa Ziqri tidak berhenti disitu.

Dia mula meramas tetek dan mengentel puting tetek Zara. Zara dapat rasakan bahawa kepenatannya sebelum ini kini seakan-akan makin kembali semula. Perlahan-lahan tangan kanan bapa Ziqri meraba semula faraj nya yanng mmg sudah lencun.

Diusap-usapnya faraj Zara dgn tangan kanannya manakala tangan kirinya masih mengentel dan meramas tetek Zara. Zara sudah ditawan lagi untuk kali kedua. Terasa dari dlamm cipap nya bibit-bibit air mazinya merecik keluar biila bapa Ziqri mula mengentel kelentitnya.

“Uu. u. Ayah. sedap sungguh bapa” tangan kirinya dilepaskan dan terus memegang belakang tangan kanan bapa Ziqri. Diusap-usap belakang tangan bapa Ziqri. bapa Ziqri terus mengentel lembut kelentit dan puting susu Zara.

Zara mempercepatkan lagi nyonyotannya di kepala pelir bapa Ziqri. “Uish. sudah sayang. sudah” pinta bapa Ziqri. Ditariknya pelir nya dari mulut Zara dan Zara seperti memahami melepaskan gengaman eratnya.

Kedua kaki Zara dikangkangkannya. Sempat jg bapa Ziqri menjolok jari tangan kirinya bagi memastikan faraj Zara akan memberikan laluan mudah dan tidak menyakitkannya. Zara menunggu dgn sabar apa tindakan selanjutnya.

dlm fikirannya ada perasaan bersalah tetapi keinginan untuk menimang cahayamata dari hasil dirinya mengatasi segala-galanya. Lagipun strategi yanng diatur mmg baik kerana baru sepuloh hari sahaja suaminya tiada.

Tidak akan ada orang yanng akan mengesyaki dan menyangka-buruk. Kepala pelir bapa Ziqri yanng besar dan panjang kini berada betul-betul di pintu gua faraj nya. Zara menutup mata.

Bukan dia malu tapi dia takut kerana belum ada orang yanng dapat menerobos lebih dlamm faraj nya. Kalau Idham hanye sedikit di muka pintunya sahaja. Itupun sekadar seminit dua sahaja.

Kali ini adalah real. Terasa pintu faraj nya terkuak biila kepala pelir bapa Ziqri menerjah masuk. Dinding-dinding pintu guanya sudah terasa penoh terisi. “Adoi sakitnya bapa” “Sabar sayang. sekejap aje” Air Zara yanng keluar sebelum ini banyak membantu melicinkan lagi pergerakan masuk pelir bapa Ziqri.

Ditekan pelir tersebut perlahan-lahan. bapa Ziqri terasa kemutan yanng teramat sedap disekeliling kepala dan sebahagian batangnya yanng mengeras. “Sakitnya bapa” keluh Zara. “Nak bapa berhenti ke sayang”.

Spontan itu bapa Ziqri memberhentikan tekanannya. Kesihan dia melihat Zara yanng mengeluh kesakitan. “Tak nak sayang teruskanlah” sambut Zara lemah. Berderau darah bapa Ziqri biila pertama kali Zara memanggilnya sayang.

Ditarik dan disorong perlahan-lahan. Baru setengah masuk. Jari bapa Ziqri mengentel semula kelentit Zara bagi memastikan air Zara keluar melicin dan memudahkan lagi proses ini. “Uissh. owh. ” suara Zara seperti menandakan sakit bercampur nikmat.

“Plop! ” bunyi dari dlamm cipap Zara dan dlamm masa yanng sama darah merah kejernihan keluar dari bibir puki Zara. Alangkah terperanjatnya bapa Ziqri biila menyapu darah tersebut.

“Zara, kau masih dara ke lagi sayang” Sambil tersipu malu Zara menjawab, “Ya bapa”. Kini Zara sudah jadi dewasa, Zara bukan lagi anak dara lagi. Tersenyum simpul bapa Ziqri seolah bangga.

penis nya yanng masih berada terendam dlamm gua puki Zara kini sudah berjasa pada tuannya. Dengan bantuan darah dara Zara, tarikan dan sorongan bapa Ziqri kini semakin mudah.

Zara turut membantu melenggukkan jubur nya senada dgn gerak- irama bapa Ziqri. Kenikmatan yanng tidak terhingga dan tak terkata kini dapat dirasainya. Dia amat mendambakan jima’ sebegini lama. Terasa setiap dinding-dinding puki nya digesel dgn pelir bapa Ziqri. Setiap kali itulah manik-manik air mazinya terpercik keluar. Dia dapat rasakan betapa lencun sudah tilam yanng berada di bawah jubur nya dek air mazinya yanng keluar dgn banyak sekali. “Aduh.

sedapnya bapa. sedapnya! ” Tak henti-henti dia berkata-kata manja. Memang inilah cara Zara biila melakukan seks. Mulutnya mmg tidak berhenti-henti menyuarakan keenakan biila merasa nikmat seks, malah adakalanya dia menjerit. “Ouwh! ” antara sakit dan nikmat dirasainya bilamana pelir bapa Ziqri menyucuk-nyucuk pangkal rahimnya. bapa Ziqri terus melajukan dayungannya. cipap Zara yanng ketat dapat dirasakannya. Kemutan Zara yanng hebat mengemut-ngemut kepala dan batangnya. “bapa mmg hebat.

Isteri Sundal Dikongkek Mertua Beramai Ramai Cerita Blue sex

bapa mmg hebat” desas Zara kenikmatan. bapa Ziqri sudah dapat merasakan permainan dayungan yanng hampir 30 minit ini akan sampai jugak ke penghujungnya nanti. bapa Ziqri mula berbisik di telinga Zara. “Sayang.

kita mesti sama2 sampai. Kalau bapa sahaja takut projek kita nie tak menjadi”. dlamm melelapkan mata merasa nikmat senggama nie sempat jugak Zara mengangguk kepalanya tanda bersetuju. “biila bapa pancutkan sperma ni, Zara harus rapatkan faraj dan jubur Zara ke pelir bapa.

Kedua belah kaki Zara perlulah diselangkan. Zara kena gunakan faraj Zara untuk sedut sperma bapa dlm-dlm melalui pergerakan nafas Zara. Zara faham sayang”. Dayungan bapa Ziqri masih diteruskan walaupun rentaknya semakin diperlahankan. “Faham” jelas Zara ringkas.

Walaupun dlamm kesejukan hawa dingin, peloh bapa Ziqri menitik-nitik membasahi badan Zara dan katil tempat mereka berjuang. Zara pun begitu. Dayungan bapa Ziqri diteruskan. Kedua-dua tangan Zara memegang erat belakang badan bapa Ziqri.

Sesekali kaki Zara diselangkan di jubur bapa Ziqri. Zara merasakan air mazinya kian mencurah-curah. Dia sudah tidak ingat lagi. Sedap sungguh pelir bapa Ziqri. Hebat-hebat. Sesekali belakang tengkok Zara digigit bapa Ziqri.

Zara membiarkannya. Dia merasa nikmat biila bapa Ziqri membuat “love bite” di tengkuknya. Biarlah. dia keluar rumahpun memakai tudung, tidak akan ada orang yanng perasan. Zara kian merenget-renget biila bapa Ziqri melajukan tempoh dayungannya.

Dia dapat rasakan semua orgasmanya berkumpul di faraj nya. “Oh sedapnya. lajukan lagi bapa. lajukan lagi owh nikmatnya” keluh Zara puas dan masa yanng sama dia mengangkangkan lebar lagi kakinya yanng tergantung untuk memudahkan bapa Ziqri melakukan ayunannya.

“bapa Ziqri Zara tak tahan bapa Ziqri”. Di rasakan bagaikan ada satu ledakan, asakan dan tolakan larva dlamm dirinya. Semua sendinya kini menegang. Enaknya tak terkata. bapa Ziqri semakin melajukan dayungannya.
Sudah hampir sejam bapa Ziqri bertahan. Kuat sungguh orang tua ni. “Zara, bapa tak tahan Zara. ingat kita mesti sama2 keluar Zara” “Uh Ayah! ” “Aiin! “.

bapa Ziqri terus memancutkan sperma ke dlamm rahim Zara. Zara seperti diarah mengangkat jubur nya dan merapatkan faraj nya rapat ke pelir bapa Ziqri. Mereka klimaks dlamm satu masa.

Pertama kali Zara dapat merasakan ledakan sperma seorang lelaki yanng benar-benar jantan dlamm faraj nya. Terasa hangat dan lekit dlamm perutnya. Dia puas dan dia tidak menyesal.

penis bapa Ziqri yanng masih lagi terbenam dlamm faraj nya yanng basah lencun, dirasakan semakin mengendur. bapa Ziqri berdengus-dengus. Puas. Ditariknya pelir nya perlahan-lahan. Zara dapat rasakan pelir bapa Ziqri mula mau meninggalkan sarungnya.

Nak sahaja dia bagitau bapa Ziqri supaya membiarkan sahaja pelir tu dlamm faraj nya. Tapi biarlah, mungkin bapa Ziqri sedang menstabilkan nafasnya semula. “Sayang. puas sayang” suara bapa Ziqri tercungap-cungap bertanya.

“Puas” perlahan Zara jawab malu. Zara kini tahu hari-hari mendatang dia tidak akan ada kesunyian dan stress lagi. bapa Ziqri akan menjadi penghibur dan menemaninya setiap malam.

Baginya kalau dia mengandong sekalipun tidak ada saper yanng tahu kerana dna bapa Ziqri dan Idham adalah sama. Anak dan bapa. Dia puas, dia puas. Kepala Zara ditarik oleh bapa Ziqri.

Diletakkan di lengannya. Zara dipelok. Dahi Zara dicium. Mereka lena stelah puas mendayung dlamm lautan gelora. Lena diulit kenikmatan seks yanng tidak akan dilupakan. Akan diabadikan memori ini.

Dara yanng hilang dinikmati bapa Mertuaku sendiri. ‘Oh. seronoknya hari-hari mendatangku’ fikir Zara dlamm hati.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video