Janda Gatal Bertudung Tetek Besar

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
156 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Janda Gatal Bertudung Tetek Besar. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Nama saya Herji. Tinggi 175 cm dan berat badan saya lebih kurang 69
kg. Kulit saya gelap sikit, ala ala mamak sikit. Batang pelir saya
bolehh tahan jugak saiznya, panjangnya ada la hampir hampir 7 inci dan
ukurlilitnya ada la lebih kurang 3 inci.

Untukk orang Asia, saya
punya saiz tue kira canggih la jugak kan. saya nii ada satu minat yg
lain sikit dari lelaki lelaki lain yg sebaya saya. saya minat sangat
sangat kat perempuan perempuan yg berusia dlamm lingkungan 30 an dan
awal 40 an, lebih lebih lagii golongan golongan janda yg fizikalnya
masih mantap lagi.

Contoh kategori perempuan yg menjadi minat saya
nii ialah salah seorang aktress Malaysia iaitu Rosnah Johari. Selama
ini saya memangg selalu sangat saya melancap smbil merenung gambar
gambar Rosnah Johari dan berangankan adegan adegan seks saya dgn
diorang.

Ok la, saya mahu menceritakan pengalaman saya lebih
kurang 6 tahun yg lepas bersama dgn seorang janda cantik yg beranak dua
dan berumur lebih kurang 35 tahun pada waktu itu.
Saya panggilnya
dgn nama Kak Lessa saja. Kak Lessa nii nampak bersopan bila keluar dari
rumah dan tdk nampak langsung ciri ciri seorang yg gatal atau miang
walaupun dia dahh lama menjanda.

Kak Lessa selalunya berbaju
kurung dan bertudung bila keluar bekerja dan masih tetap bertudung pada
waktu waktu biasa. Orangnya kurus dan tinggi, sama separas telinga saya.
Kulitnya putih, halus dan gebu sekali.

Tetek nya sederhana besar
tettapi sentiasa kelihatan menonjol krn cara jalan Kak Lessa yg sedikit
mendada. Pinggang janda gatal nii ramping dan jubur nya bulat montok dan
sedikit tonggek.

Wajahnya cantik tanpa ada sebintik jerawat pun,
ada mirip mirip aktress idaman saya iaitu Rosnah Johari, itu yg buat
saya syok sangat dapat berkenalan dgn Kak Lessa ni. Kalau sesiapa yg tdk
mengenali Kak Lessa pasti akan mengatakan yg Kak Lessa nii berusia
dlamm lingkungan 20 an.

Pandai sungguh Kak Lessa nii menjaga
kecantikan tubuh badannya dan itulah yg buat saya cukup cukup stim
setiap kali berjumpa dgn Kak Lessa. Kak Lessa sudaah bercerai lebih
kurang 2 tahun sewaktu saya baru mula mengenalinya.

Kedua dua
anaknya tinggal di kampung, dijaga oleh kedua orang tua Kak Lessa. Kak
Lessa bekerja di sebuah bank di kawasan Subang Jaya. dia tinggal pun di
sebuah apartment yg dimilikinya sendiri di kawasan yg sama.

Kebetulan
pula saya jugak tinggal menyewa sebuah bilik utama di sebuah rumah
teres di kawasan Subang Jaya. Jadi, senang la saya bertemu dgn Kak Lessa
selalu. Selama perkenalan kami berdua, Kak Lessa cukup sporting dan
mesra dgn saya.

Pergaulan kami berdua kadangkala saya rasakan
bagai sepasang kekasih, cume kami tdk pernah mengucapkan kata kata cinta
saja. Usik mengusik, cubit mencubit sudaah jadi perkara biasa bagi kami
berdua, cume usikan usikan dan perbualan kami masih tetap terbatas
lagii waktu itu.

Saya pun sebenarnya takut takut jugak mahu
bergurau lebih lebih, takut apa yg saya idam dan hajatkan daripada Kak
Lessa nanti tdk kesampaian. Kalau kami berdua menaiki motosikal saya,
Kak Lessa pastinya akan memeluk saya ketika membonceng.

Itulah yg
buat saya seronok sangat bila dapat memboncengkan Kak Lessa di atas
motosikal saya. Apatah lagii dgn keadaan yg seperti itu pastinya tetek
kak Lessa yg selama itu menjadi kegeraman saya pasti akan melekap kuat
dan mesra di belakang badan saya.

Itu yg buat ‘batang pelir ‘ saya
sentiasa menegang keras dan terseksa hebat di dlamm seluar saya.
Kadangkala tue rasanya macam tdk mahu turun dari motor je. Kak Lessa
seperti tdk kisah langsung dgn perbuatannya dan itu yg buat saya
bertambah seronok dgn Kak Lessa.

Samada Kak Lessa jenis yg memangg
tdk rasa apa apabila berkeadaan seperti itu dgn seorang yg berpangkat
adik kepadanya ataupun sememangnya dia sendiri menikmati keadaan yg
seperti itu, saya sendiri tdk berapa pasti.

Yangg saya pasti
memangg saya cukup suka dgn keadaan itu. Selepas lebih kurang dua bulan
hubungan kami terjalin, maka terjadilah satu peristiwa yg selama ini
amat amat saya hajatkan daripada Kak Lessa.

Pada suatu pagi hari
Sabtu iaitu hari cuti saya, lebih kurang pada pukul 7 pagi, saya
mendapat panggilan telefon dari Kak Lessa. Oleh krn pada telefon bimbit
saya terpapar nama Kak Lessa, maka saya dgn senang hati menjawab
panggilan tersebut walaupun sebenarnya saya masih lagii sedap diselimuti
mimpi.

Kalau orang lain yg telefon saya, jgn harap la saya akan
menjawabnya. Melalui telefon, Kak Lessa memohon maaf krn mengganggu saya
pagi pagi hari. dia katakan kepada saya yg dia tengah bosan dan nak
mengajak saya keluar bersarapan pagi serta meminta saya mengambilnya dgn
motosikal saya.

Saya pun bersetuju dan meminta masa sedikit utk
mandi terlebih dahulu. Siap mandi, saya terus keluar menuju ke apartment
Kak Lessa utk mengambilnya. Seperti biasa, Kak Lessa sudaah sedia
menunggu saya di luar pagar kawasan apartmentnya.

Pagi itu Kak
Lessa bertudung putih, memakai kemeja putih dan seluar yg berkain
lembut. dgn wangian yg menaikkan nafsu syahwat saya, Kak Lessa begituu
mempesonakan saya. Tanpa banyaak bicara, Kak Lessa terus membonceng
motosikal saya dan kami terus ke sebuah gerai mamak utk menikmati
sarapan pagi.

Selesai sarapan Kak Lessa bertanya kepada saya,
“Hari nii Herji ada planning mahu keluar kemana mana ke? ” “tidak ada,
rasa rasanya mahu lepak kat bilik je, Kak Lessa ada mahu ke mana mana
ke? ” Soal saya semula kepada Kak Lessa.

“tidak ada juga, tdk
taulah apa yg Kak Lessa mahu buat hari ni. ” Kak Lessa seolah merungut.
“Kalau macam tu, lepak kat bilik sewa Herji sahaja la. ” saya beranikan
diri mempelawa Kak Lessa.

“Kalau tdk jadi masaalah pada Herji,
bolehh jugak rasanya. Balik rumah Kak Lessa pun tdk ada apa yg mahu
dibuat. ” Walaupun sedikit terperanjat dgn ajak ajak ayam saya, tettapi
jawapan Kak Lessa bnr benar menggembirakan saya zahir dan batin.

Selesai
membayar harga sarapan, kami pun terus menuju ke bilik sewa saya. Waktu
ketika itu lebih kurang pukul 10 pagi dan cuaca masih lagii sejuk sebab
malam tadi hujan sangat lebat.

Sampai ke rumah, saya terus
mengajak Kak Lessa ke bilik sewa saya krn sememangnya ruang tamu rumah
tersebut kosong dan tiada tempat utk tetamu duduk duduk. Ketika itu
penghuni bilik bilik lain masih lagii tidur.

Kak Lessa seperti
biasa je saya lihat, tdk ada rasa takut utk mengikut seorang lelaki
hingga ke bilik sewanya. saya pulak dari tadi tdk senang duduk rasanya
sebab batang pelir saya menanduk nanduk keras ke arah seluar saya
menandakan bahawa dia tengah terdesak utk mencari sarungnya.

“Pandai
Herji kemas bilik, macam bilik orang kahwin. ” Komen janda gatal nii
sesudah melihat bilik tidur saya tersusun kemas dgn set bilik tidur
murah yg saya beli setahun yg lepas.

Segala peralatan audio, tv
dan peti ais saya letakkan dlamm bilik sebab bilik sewa saya besar dan
selesa. Disebabkan bilik saya adalah bilik tidur utama, maka bilik air
jugak ada terdapat di dlamm bilik saya.

Kak Lessa duduk di tepi
katil saya dan saya terus memasang siaran tv. saya memohon kepada Kak
Lessa utk ke tandas sebentar bagi melepaskan hajat saya. Kak Lessa cume
tersenyum seraya mengangguk.

Saya tanggalkan seluar saya dan
mengenakan tuala mandi ke badan saya. Semasa itu saya merasakan Kak
Lessa ada menjeling jeling ke arah saya semasa saya menanggalkan seluar.
dalam bilik air, saya duduk di atas mangkuk jamban dlamm keadaan
berbogel.

Saya bnr benar tdk tahan dgn gelora nafsu saya terhadap
Kak Lessa. Masih lagii terasa rasa akan tetek kak Lessa yg melekap mesra
di bahagian belakang badan saya dan jugak bau aroma yg harum semerbak
yg dipakai oleh Kak Lessa pagi ini.

Ditambah pula kehadiran Kak
Lessa ke dlamm bilik sewa saya, menambahkan lagii nafsu syahwat dan
fikiran fikiran jahat saya terhadap Kak Lessa. Perlahan lahan tangan
kiri saya menggoncangkan ‘batang pelir ‘ saya sementara tangan kanan
saya memegang sebatang rokok yg telah saya nyalakan tadi.

Sambil
memejamkan mata, saya berangan angan mengadakan hubungan seks dgn Kak
Lessa di dlamm bilik tidur saya ini. Tangan kiri saya masih lagii
menggenggam smbil menghayun perlahan lahan dgn irama yg sama kepada
batang pelir saya.

Beberapa minit kemudian batang pelir saya
memuntahkan air nikmatnya. saya puas, berehat seketika dan terus
membasuh batang pelir saya. Oleh krn saya merasakan bahawa peluang utk
saya menikmati tubuh Kak Lessa yg menjadi idaman saya selama ini adalah
75 peratus, maka saya menggosok gigi terlebih dahulu sebab tdk nak mulut
saya berbau busuk akibat merokok ketika melakukan ciuman mulut dan
usapan usapan lidah dgn Kak Lessa nanti.

Keluar dari bilik air,
saya lihat Kak Lessa sdang duduk bersimpuh di atas katil saya smbil
membaca surat khabar yg saya beli tadi dgn kini kain tudungnya telah
dibuka.

Saya terpesona dgn kejelitaan janda gatal bertudung itu di
depan mata saya. Inilah pertama kali saya lihat Kak Lessa tanpa
tudungnya dan saya lihat Kak Lessa mempunyai rambut yg sangat cantik,
lebat, hitam dan lurus serta panjangnya cume separas bahu saja.

Dgn
keadaan sdang bersimpuh itu, saya melihat sebuah pemandangan indah
daripada kecantikan dan keghairahan rupa tubuh badan yg dipamerkan oleh
Kak Lessa. Indah. memangg indah, Kak Lessa memangg indah pada pagi itu.

Saya
terpaku seketika menatapi keindahan tersebut, Kak Lessa terlalu
mempersonakan mata saya. “Kenapa Herji pandang Kak Lessa macam tu, ada
apa yg tdk kena ke? ” Soal Kak Lessa tersenyum smbil menyelak sedikit
rambutnya.

Saya merasakan bahawa Kak Lessa seperti cuba menggoda
saya, mungkin. “tidak ada apa yg tdk kena. cume Kak Lessa nampak
mengancam dan menggoda sangat pagi ni. ” Kak Lessa tertawa kecil
mendengarkan jawapan saya.

Saya mengambil seluar pendek saya yg
tergantung di dinding pintu. saya menyarungkan seluar pendek je krn saya
rasa Kak Lessa seperti nak berada lama di dlamm bilik sewa saya ini.

Kak
Lessa tersenyum kepada saya. Manis sungguh senyuman Kak Lessa saya
rasakan. Senyuman yg saya bayangkan seolah olah mengharapkan sesuatu
daripada saya. Kemudian, saya memberanikan diri utk duduk bersebelahan
Kak Lessa di atas katil.

Di atas katil, saya bersila smbil dgn
agak sengaja saya menggeselkan peha saya sedikit ke tepi pehanya. Kak
Lessa cume menjeling tersenyum kepada saya dan tiada sebarang bantahan
daripada Kak Lessa atas perbuatan saya itu.

Kini dgn kedudukan
saya yg btl betul rapat dgn Kak Lessa membolehkan saya mencium bau aroma
tubuh badannya yg begituu harum dan bnr benar menggoda nafsu jantan
saya. Rasa rasanya seperti nak je saya menerkam dan menggomol tubuh Kak
Lessa ketika itu juga.

Tetapi saya nii bukan jenis lelaki gopoh
dan gelojoh. saya lebih suka menikmati seks secara perlahan lahan sebab
saya nak pasangan saya turut sama menikmati permainan seks kita, tettapi
teknik dan gaya saya suka yg berbagai bagai.

Saya tdk suka yg
ganas ganas sangat sebab saya rasa tdk puas seperti itu dan lagipun
kalau saya buat cara itu, cepat sangat air nikmat saya terpancut. Jadi,
biar lambat asal nikmat.

Kini, kecantikan, kehalusan dan
keghairahan tubuh serta wajah Kak Lessa sudaah btl betul berada dekat di
depan mata saya. Secara otomatiknya, batang pelir saya yg baru sebentar
tadi menghamburkan air nikmatnya, kini memacak tegak kembali.

Kak
Lessa berhenti membaca akhbar dan dilipat serta diletakkan di atas meja
kecil yg terletak bersebelahan katil saya. Kak Lessa tetap tersenyum
kepada saya seraya bersuara manja, “Kita lepak kat sini lama sikit ye
Herji, hilangkan rasa bosan Kak Lessa, borak borak dgn Kak Lessa. ” saya
tersenyum menerima ajakan Kak Lessa yg kini semakin menggoda dan
sememangnya inilah yg saya hajatkan dari Kak Lessa selama ini.

Kami
berbual seketika tentang hal hal lain smbil kini saya dan Kak Lessa
saling berhadapan antara satu sama lain. sambil berbual mata saya tdk
henti henti menjeling ke bahagian tetek besar nya krn saya lihat butang
kemejanya yg di atas terbuka.

Sebahagian dadanya yg terdedah itu
mempamerkan kelembutan dan kehalusan kulit Kak Lessa yg bnr benar
membuatkan saya resah gelisah menahan gelora nafsu saya. Tambahan pula
kemeja putih yg dipakainya agak nipis dan jarang sedikit.

Jadinya,
saya dapat melihat akan corak corak bra yg dipakainya di atas kain
kemejanya. saya rasa Kak Lessa sedar akan perbuatan saya itu dan saya
lihat dia seperti sengaja membiarkan saya terus menikmati keindahan itu.

Beberapa
lama kemudian Kak Lessa mengeliatkan sedikit badannya krn mgkin
kelenguhan. “Letih la rasanya Herji, lenguh lenguh sahaja rasa badan ni.
” Kak Lessa mengomel sedikit. “Kak Lessa mahu Herji picit badan Kak
Lessa ke? blh kurangkan sikit lenguh lenguh tu. ” Tawar saya kepada Kak
Lessa yg sedikit berani membuat perancangan.

“Boleh jugak kalau
Herji pandai memicit. Tapi hati hati ye, jgn silap picit. ” Kak Lessa
menerima tawaran saya smbil jeling menggoda kepada saya. “Ala. kalau
silap sikit sikit tue apa salahnya. Bukannya sakit, sedap. ” Sambung
saya yg semakin berani menggunakan ayat nakal.

Janda gatal nii
tertawa kecil smbil mencubit peha saya. Sedap sungguh cubitan janda
gatal nie. saya meminta Kak Lessa supaya memusingkan badannya supaya
mudah utk saya memicit badannya. Kak Lessa mengikut arahan saya smbil
saya mengangkangkan kaki saya supaya Kak Lessa akan duduk di celah
kelengkangan saya.

Kak Lessa seperti faham dgn kedudukan saya lalu
dia terus je duduk membelakangi btl betul rapat dgn saya dan kini
batang pelir saya yg tdk turun turun dari tadi berada btl betul tepat
dgn alur jubur janda gatal bertudung nii dan jugak sudaah mula
bersentuhan.

Saya rasakan bahawa Kak Lessa dapat merasakan batang
pelir saya sdang btl betul tegang, namun saya lihat Kak Lessa langsung
tdk mengelak utk menjauhkan sedikit kedudukannya daripada saya. “Ini
sudaah baik. ” Bisik hati kecil saya.

Kemudian saya mula memicit
micit lembut bahu Kak Lessa. dalam keadaan yg seperti itu saya dapat
melihat dgn jelas akan tengkuk Kak Lessa yg putih bersih dan gebu itu.

Rambutnya
yg tersisir rapi dan ditambah pula kewangian semerbak rambut dan
tubuhnya bnr benar membuatkan saya khayal. Dari tepi saya lihat Kak
Lessa sdang memejamkan matanya krn menikmati akan picitan jari jari
kasar saya.

Janda gatal nii bnr benar cantik dlamm keadaan itu.
Dari belakang, saya cuba menjengok ke bahagian dadanya dan saya dapat
melihat lebih sedikit daripada yg saya lihat sebentar tadi.

Kini,
lurah payudara dan sebahagian branya yg berwarna putih itu terlihat dgn
jelas oleh saya. saya semakin tdk keruan jadinya. “Aik, tengok apa tu? ”
Soal Kak Lessa tersenyum manja yg sedar dgn apa yg saya buat.

Saya
terkejut sedikit smbil cume tersenyum saja. tettapi Kak Lessa terus
membiarkan je keadaan itu tanpa membetulkan bajunya smbil matanya terus
terpejam menikmati picitan picitan saya. Tiada kata kata yg terkeluar
dari mulut kami berdua selama saya memicit micit bahu dan perlahan lahan
terus ke bahagian pinggangnya, cume kedengaran hembusan hembusan nafas
yg seragam dari Kak Lessa.

Beberapa minit kemudian saya berkata
kepada Kak Lessa, “ok ke Kak Lessa, dahh cukup ke belum? ” “ok la Herji,
sedap jugak picitan Herji ye. Khayal jadinya Kak Lessa. Kak Lessa rasa
mahu berehat sekejap macam nii bolehh ke Herji? ” Jawab Kak Lessa smbil
terus menyandarkan badannya ke arah saya tanpa menunggu jawapan
seterusnya daripada saya.

Saya yg sedikit terperanjat dgn tindakan
Kak Lessa tapi sudaah cukup bersedia utk menerima dan mencipta segala
kemungkinan, membiarkan je keadaan itu berlaku. Kelembutan dan kegebuan
tubuh badan Kak Lessa bnr benar saya nikmati walaupun cume dari luaran
saja.

Kini kepala saya sudaah berada btl betul bersebelahan
kepalanya. saya gerakkan sedikit kepala saya sehingga pipi kami berdua
sudaah sedikit bertemu dan dagu saya sudaah mula mencecah bahunya. Tiada
sebarang tindakbalas daripada Kak Lessa yg saya lihat terus memejamkan
matanya dan kini saya rasa Kak Lessa jugak sudaah mula menikmati keadaan
ini yg mgkin secara sengaja dia jugak mencarinya.

Tetaapi saya
tetap bersabar, tdk nak tergopoh gopoh menggunakan peluang yg ada ini.
masa masih panjang lagi. saya beranikan diri utk mengelus ngelus kedua
dua lengan Kak Lessa yg putih gebu itu dan seterusnya turun hingga ke
jari jemarinya.

Saya terus memberanikan diri dgn menggenggam jari
jemari Kak Lessa dan tiada sebarang bantahan darinya. saya lepaskan
tangan kiri saya dari menggenggam jari jemari Kak Lessa smbil terus
memeluk tubuh Kak Lessa mesra.

Kak Lessa tetap membiarkan
perlakuan saya berterusan. saya semakin berani dan hati saya menyatakan
bahawa kini Kak Lessa sudaah berada di dlamm genggaman saya sepenuhnya.
Pelukan dan genggaman saya semakin erat serta kini bibir saya mula
memberikan ciuman pertama kepada pipi Kak Lessa yg gebu itu dlamm
keadaan Kak Lessa masih lagii membelakangi saya seperti mula tadi.

Saya
lihat Kak Lessa tetap terus memejamkan matanya smbil sedikit mendesah
kenikmatan dan genggaman tangan saya tadi mula mendapat tindak balas
dari Kak Lessa. saya memberikan lagii ciuman kepada pipi Kak Lessa.

Desahan
Kak Lessa kuat sedikit daripada tadi smbil diiringi rengekan manjanya.
saya rasa Kak Lessa sudaah mula menikmati permainan ini. “Auw. ” Kak
Lessa menjerit kecil akibat genggaman geram jari tangan saya yg sedikit
kuat menggenggam jari jemari halus dan runcingnya.

” jgn kuat
sangat. sakit. Perlahan lahan sikit ye sayang, banyaak lagii masa. ” Kak
Lessa merayu dlamm rengekannya yg semakin manja. batang pelir saya
sudaah semakin menggila ditambah pula dgn panggilan pertama sayang Kak
Lessa kepada saya.

“Maaf Kak Lessa, geram sangat. tdk tahan. ”
Jawab saya perlahan smbil disambut dgn senyuman manis Kak Lessa. Dari
gaya dan katanya tadi menandakan bahawa Kak Lessa kini sudaah mula
memberikan respon di atas perlakuan saya dan saya sudaah mendapat
kelulusan daripadanya utk meneruskan adegan adegan yg seterusnya.

Cerita Sex Janda Gatal Bertudung Tetek Besar

Saya
mencium lembut tengkuk Kak Lessa smbil melepaskan genggaman jari jemari
kami berdua dan seterusnya tangan kanan saya mula mendaki sedikit ke
atas. Ciuman ke tengkuk janda gatal bertudung nii saya teruskan perlahan
lahan dan sesekali saya selangi dgn jilatan lidah saya.

“Umph.
Argh. ” Desahan dan erangan manja Kak Lessa semakin ketara dan turun
naik nafasnya sudaah tdk berapa teratur lagi. Tangan kanan saya mula
merayap ke bahagian payudara kanan Kak Lessa.

Saya cume mengusap
ngusap lembut payudara tersebut dari kanan ke kiri dan sebaliknya.
Beberapa lama usapan itu saya lakukan, saya mula meramas mesra kedua dua
payudara dari luar bajunya smbil tangan kiri saya masih lagii merangkul
mantap tubuh Kak Lessa.

Tengkuk dan leher di bahagian kanan Kak
Lessa sudaah habis dibasahi dgn air liur saya ketika itu. Ternyata tetek
kak Lessa yg selama ini amat amat saya idamkan masih tetap segar, tetap
mengkal, tetap kenyal seperti mana yg saya bayangkan selama ini.

Tidak
keterlaluan saya katakan bahawa kedua dua tetek kak Lessa lebih
istimewa daripada yg dimiliki oleh bekas makwe saya sebelum ini. batang
pelir saya masih lagii menegang seperti tadi smbil menyucuk nyucuk ke
arah alur jubur Kak Lessa.

Tangan kiri saya melepaskan rangkulan
saya ke arah tubuh janda gatal bertudung nii smbil mencari cari butang
baju Kak Lessa. saya mengalihkan kepala saya ke bahagian kiri kepala Kak
Lessa pula utk bermain main di tengkuk dan leher Kak Lessa di bahagian
itu pula.

Kak Lessa menyelak rambutnya yg menutupi sebahagian kiri
wajahnya dan sekaligus memberi petanda kepada saya bahawa Kak Lessa
sudaah merelakan 80 peratus utk tubuhnya saya nikmati. Desahan dan
erangan manja Kak Lessa tiada putusnya lagi.

Kak Lessa kini sudaah
berada separuh daripada alam kenikmatan seks. sambil menjilat diselangi
menciumi leher, tengkuk dan pipinya, tangan kiri saya sudaah aktif
membuka satu persatu butang baju Kak Lessa sehingga kini bahagian depan
Kak Lessa sudaah habis terdedah.

Hnya yg masih menutup tubuhnya
ialah branya yg secara tdk langsung menambahkan lagii keghairahan nafsu
syahwatku. Kedua dua tangan saya menyeluk dari bahagian bawah bra Kak
Lessa utk saya merasai kehangatan tetek besar nya tanpa sebarang
lapisan.

Erangan dan desahan Kak Lessa kini semakin kuat apabila
kulit tangan saya sudaah bersentuhan dgn kulit tetek besar janda gatal
bertudung nie. Kekenyalan dan kemengkalan tetek besar nya membuatkan
saya tdk jemu jemu meramas ramas akannya.

Kedua dua tangan Kak
Lessa sudaah mengejang kuat dgn jari jemarinya meramas ramas peha saya.
dalam meramas ramas itu saya gunakan mama jari dan jari tengah kedua dua
tangan saya utk menggentel gentel kedua dua putting tetek besar nya
perlahan lahan.

Sesekali Kak Lessa mengelinjangkan badannya
diiringi dgn erangannya yg sedikit kuat. janda gatal bertudung nii
menggerakkan sedikit badannya ke hadapan smbil tangannya terus membuka
baju kemejanya yg mana butangnya sudaah sedia saya tanggalkan tadi.

Kak
Lessa memimpin kedua tanganku ke bahagian belakang badannya dan dituju
terus ke kancing branya. Rupa rupanya Kak Lessa nak saya membukakan
kancing branya. Erotik sungguh keadaan kami berdua ketika itu.

Saya
lurutkan tali bra yg tersangkut di bahunya perlahan lahan dan
seterusnya saya tarik terus bra Kak Lessa dari menutupi tetek besar
janda gatal bertudung nie. saya campakkan bra dan baju janda gatal
bertudung nie ke meja kecil di tepi katil smbil saya sendiri
menanggalkan baju saya.

Kini tubuh kami berdua sudaah tdk ditutupi
apa apa lagii bermula dari bahagian pinggang ke atas. Tangan saya
mengelus perlahan lahan bahagian belakang tubuh Kak Lessa yg putih
bersih serta halus kulitnya itu.

Kemudian Kak Lessa menyandarkan
kembali tubuhnya ke arah badan saya. Kak Lessa memalingkan sedikit
kepalanya kepada saya smbil tersenyum manis. Kak Lessa berbisik kepada
saya, “Sayang. dahh lama sangat Lessa idamkan saat saat seperti ini dgn
Herji. Teruskan dgn perlahan lahan ye Sayang. Lessa relakan segalanya
utk Herji. Sedap sayang. ” Kak Lessa sudaah tdk membahasakan dirinya
sebagai Kak Lessa lagii dan mula memanggil saya dgn gelaran sayang pula.

Waduh.
nikmatnya suasana ketika itu! Rupa rupanya Kak Lessa sendiri pun
mempunyai hajat dan niat yg sama seperti saya selama ini. Bertuah btl
saya rasa krn kini saya tahu bahawa saya tdk lagii bertepuk sebelah
tangan saja.

“Herji pun macam Lessa juga, dahh lama sangat
menunggu peluang semacam nii Lessa, cume takut takut sahaja mahu mintak.
” Bisik balas saya kepada Kak Lessa utk membangkitkan lagii kehangatan
suasana.

“Kalau macam itu, sekarang kami berdua dahh dapat satu
sama lain, jgn sia siakan peluang yg ada nii sayang. Lessa dahh tdk
sabar lagii sayang. ” Balas semula Kak Lessa smbil tangannya mengangkat
kedua tanganku dan diletakkan dibahagian tetek besar nya semula.

Kak
Lessa nak tetek besar nya diramas ramas oleh saya seperti mana yg saya
lakukan tadi. Desahan dan erangan Kak Lessa kembali menguasai gegendang
telinga saya kini. saya membetulkan kedudukanku smbil merebahkan baju
janda gatal bertudung nie di atas katil.

Saya duduk di sebelah
kanan Kak Lessa yg matanya masih terpejam khayal. saya tatap sepuas
puasnya tetek kak Lessa yg sederhana besar itu dan yg selama ini terlalu
saya idamkan.

Kedua dua tetek kak Lessa masih lagii segar mekar
tergantung megah di dadanya. Masih indah seperti anak dara rupanya.
sambil itu kedua dua tanganku masih terus merayap dan meramas ramas
lembut tetek besar nya.

Sesekali rayapan dan ramasan saya
diselangi dgn gentelan ke arah puting tetek besar nya yg merah kehitaman
itu. Kak Lessa terus mendesah smbil sesekali melentingkan badannya
menahan kenikmatan permainan tangan dan jari saya.

Stlah beberapa
minit berkeadaan begituu , tangan kanan saya perlahan lahan turun ke
lembah nikmatnya. Tangan kiri saya masih meneruskan aksi aksi di
bahagian tetek besar nya sementara tangan sebelah lagii membelai dan
menggosok gosok mesra daerah lubang cipap janda gatal bertudung nie.

Kak
Lessa masih seperti tadi lagi, terpejam matanya smbil mengerang dan
mendesah dgn penuh nikmat. Tiada sebarang halangan utk saya meneruskan
aksi aksi yg seterusnya. saya menanggalkan butang dan zip seluar Kak
Lessa dan seterusnya menanggalkan terus seluar itu perlahan lahan.

Kini
tubuh Kak Lessa cume ditutupi dgn seluar dalamnya yg nipis saja. saya
dapati seluar dlamm Kak Lessa kini telah habis basah dgn air mazinya.
saya terus mengusap usap dan membelai belai mesra bahagian yg basah itu.

Janda
gatal bertudung nii terus mengerang manja dgn tangan kanannya kini
sudaah mula merayap rayap di bahagian luar batang pelir saya smbil
tangan kirinya meremas remas kain cadar tilam.

Dgn lentingan dan
erangan erangan yg bnr benar mengasyikkan saya, baju janda gatal
bertudung nie kini berada dlamm keadaan yg amat menggiurkan sekali. Kini
saya menanggalkan pula seluar dlamm Kak Lessa. Maka, dgn cahaya
kesiangan yg cume dilindungi langsir bilik saya, saya dapat melihat dgn
sejelas jelasnya tubuh bogel janda gatal bertudung nie.

Tubuh yg
selama ini cume menjadi objek dan bayangan masturbasi saya kini sudaah
berada btl betul di hadapan mataku tanpa seurat benang pun dan dgn penuh
kerelaannya, sedia utk diterokai dan dijelajahi sebebasnya oleh saya.

Tubuh
janda gatal bertudung nii gebu, berkulit putih dan bersih itu
membuatkan saya terlalu asyik menatapnya dan merayapkan kedua dua
tanganku ke setiap inci tubuhnya itu. Walaupun hakikatnya Kak Lessa
adalah seorang janda yg beranak dua, tettapi saya rasakan Kak Lessa
bagaikan seorang anak dara yg masih suci tanpa belum pernah disentuhi
lagi.

Malah terus terang saya katakan bahawa bekas makwe saya yg
lebih muda dari saya dulu pun tdk sehebat Kak Lessa. sambil membelai
belai mesra tubuh Kak Lessa, saya masih lagii asyik menatap tubuh bogel
yg mempunyai wajah yg cantik, berkulit putih lagii halus, payudara dgn
putingnya yg masih lagii segar mekar, peha yg putih melepak serta gebu,
perut yg masih belum timbul lagii tanda tanda buncit, pinggangnya yg
masih ramping dan lembah nikmatnya yg diselaputi bulu bulu halus yg mana
lurah cipap janda gatal bertudung nie masih lagii kemerah merahan.

“Sayang,
bukakan la seluar tu. Malu la Lessa, bogel sorang sorang je. Lessa pun
mahu tengok dan pegang sayang punya. ” Kak Lessa merengek rengek meminta
smbil tersenyum menggoda.

Saya pun dgn tanpa rasa segan silu
terus membukakan seluar saya sehingga kini kami berdua sudaah
bertelanjang bulat. Tiada seurat benang pun lagii yg membataskan
penglihatan dan pergerakan kami berdua.

Saya duduk kembali ke
posisi tadi. Kak Lessa tersenyum ke arah saya smbil tangan kanannya
terus menyambut smbil terus mengusap usap mesra batang pelir saya yg
sedari tadi sudaah terpacak tegak.

Kini batang pelir saya yg
sedari tadi kelemasan di dlamm seluar pendek saya sudaah terlepas bebas
smbil menanti masa utk menjolok pantat janda gatal bertudung nii
sebentar lagi. batang pelir saya bnr benar seronok krn ia kini sdang
dibelai dan diusap mesra oleh tangan tangan halus yg selama ini cume
menjadi bayangan utk dia memuntahkan air nikmatnya.

“Sayang.
dasyatnya sayang punya pedang ni. dah la panjang, besar dan keras pulak
tu. ” Bisik Kak Lessa tersenyum bahagia smbil tangannya menggenggam kuat
batang pelir saya. saya membalas senyuman Kak Lessa smbil berkata,
“Rasa rasanya Lessa bolehh terima ke saiz Herji punya ni. Agak agak
macamana? Sedap ke tdk sedap saiz macam ni? ” “Selama nii yg Lessa rasa
kecil dari nii pun sedap. Inikan pulak kalau saiz macam sayang punya ni,
mesti la lagii sedap kan. Kalau mahu sedap lagii kena buat lama lama ye
sayang? ” Kata kata Kak Lessa seolah membandingkan saiz batang pelir
saya dgn bekas suaminya dulu.

Kak Lessa kini menaruh harapan yg
besar kepada saya dan saya berjanji utk tdk mensia siakan harapan janda
gatal bertudung yg tinggi menggunung itu. Perlahan lahan saya menindih
tubuh janda gatal bertudung nie.

Tangan kanan saya dan Kak Lessa
mula merangkul tengkuk pasangan masing masing. Tangan kiri Kak Lessa
pula memeluk pinggang saya. Kini tetek janda gatal bertudung nii melekap
mesra di bahagian dada saya pula.

Tetek janda gatal bertudung nie
yg berombak kuat itu membuatkan tetek besar nya menolak nolak dada
saya. Muka kami saling bertemu kini smbil mata kami merenung lembut
antara satu sama lain.

Kak Lessa tersenyum manja. dia menutupkan
matanya smbil mulutnya dibiarkan sedikit ternganga. saya merapatkan
bibir saya ke bibir Kak Lessa yg masih bergincu merah menggoda. Perlahan
lahan saya menghulurkan lidah saya ke dlamm mulut Kak Lessa.

Janda
gatal bertudung nie menyambut huluran lidahku dgn penuh rela smbil
terus mengulum ngulum lidah saya. Beberapa ketika kemudian mgkin krn
keletihan, Kak Lessa berhenti mengulum lidah saya sementara saya belum
menarik lagii lidahku keluar dari mulutnya.

Saya terus memainkan
lidahku bebas di dlamm mulut janda gatal bertudung nie sehingga dapat
saya mencapai lelangitnya. Kak Lessa lemas dlamm kenikmatan smbil tangan
kanannya masih kuat merangkul tengkuk saya. Lama kami dlamm keadaan
begituu dan sesekali Kak Lessa pula menghulurkan lidahnya ke dlamm mulut
saya.

Kemudian saya melepaskan mulut saya dari mulut Kak Lessa.
“Ouh. ” Kak Lessa melepaskan keluhan nikmatnya. Kini saya arahkan pula
lidah dan mulut saya ke bahagian leher dan telinga Kak Lessa.

Ciuman,
jilatan dan hisapan silih berganti saya lakukan di bahagian tersebut
dgn penuh romantik. Kak Lessa terus memejamkan matanya smbil tdk putus
putus mengerang, merengek dan mendesah penuh ghairah.

Turun naik
nafas Kak Lessa kini sudaah tdk teratur lagi. Puas di daerah itu, saya
turunkan badan saya perlahan lahan dlamm keadaan mulut saya masih terus
melekap kuat ke bahagian bahagian tubuh badan Kak Lessa.

Saya
berhenti bila sampai di bahagian tetek besar nya. Perlahan lahan saya
meramas ramas kedua dua belah tetek kak Lessa smbil saya merenung wajah
Kak Lessa. Kak Lessa cume tersenyum memandang saya smbil memejamkan
semula matanya.

Tangan Kak Lessa membelai belai mesra rambut saya.
saya mula mencium tetek janda gatal bertudung nii perlahan lahan
bermula dari bahagian pangkal hingga ke puncak yg mana terletak sebuah
busut kecil yg bakal saya nyonyot dan saya gigit gigit sebentar je lagi.

Ciuman
saya teruskan keseluruh bahagian tetek besar nya kiri dan kanan.
Selesai mencium saya mula menyedut smbil menggigit gigit perlahan pula
kedua dua belah tetek kak Lessa yg bnr benar membahagiakan saya pagi
itu.
Cerita lucah Janda Gatal Bertudung Tetek Besar

Kedua dua
tangan Kak Lessa meremas kuat kepala dan rambut saya smbil badannya
terangkat angkat mengelinjang. “Argh. Umph. Sayang. ” begitu lah bunyi
erangan dan rengekan manja Kak Lessa yg tiada berpenghujung.
Sampai
je mulutku di puting tetek kak Lessa, saya terus mencium cium, mengulum
ngulum, menyedut nyedut dan sesekali menggigit gigit putingnya itu silih
berganti, kiri dan kanan. saya lakukan aksi aksi itu di bahagian tetek
kak Lessa dlamm jangka masa yg lama sebab dahh terlalu lama saya bnr
benar geramkan bahagian itu.
Kak Lessa terus membiarkan perbuatan
saya itu krn mgkin dia jugak bnr benar menikmatinya. stlah terlalu lama
saya mengerjakan tetek kak Lessa dan sesudah terlalu banyaak bekas bekas
gigitan asmara yg saya tinggalkan di situ, lalu saya bangun dan saya
titfuck payudara besar nikmat itu, selepas 10 menit lalu saya turunkan
lagii badan saya dlamm keadaan merangkak smbil ciuman tetap saya
teruskan di bahagian perut, pinggang dan pangkal pehanya.
“Urgh.
Argh. Sedap. ” Kak Lessa meneruskan lagii rengekan rengekannya yg bnr
benar menggoda diselangi dgn kegelin jgn tubuh badannya. Sampai di
bahagian lembah nikmatnya, saya terhenti seketika. saya angkatkan
sedikit kedua dua belah peha janda gatal bertudung nie dan kini Kak
Lessa sudaah mengangkangi saya.
Saya melihat ke arah wajah Kak Lessa
dlamm keadaan saya yg bgitu. tetek kak Lessa yg masih lagii terpacak
tegak di dadanya sama seperti tadi, membuat wajah Kak Lessa sedikit
terlindung.
Tetaapi saya dapat melihat turun naik dada janda gatal
bertudung nii menandakan dia masih lagii khayal di alam kenikmatan smbil
matanya masih lagii terpejam. Kak Lessa mengangkangkan kakinya dgn
keadaan kedua dua pehanya diangkat sedikit tanda memberikan keizinan
kepada saya utk melakukan apa je yg nak saya lakukan.
Perlahan lahan
jari jari tangan kiri saya membelai mesra lurah pantat Kak Lessa smbil
tangan kananku dirayapkan ke bahagian tetek kak Lessa. Tangan kanan saya
meramas ramas payudara dan menggentel gentel puting tetek janda gatal
bertudung nii berselang seli.
Saya mencium mesra lurah pantat nya
berkali kali. Kemudian saya menjilat pula ke seluruh daerah nikmat
tersebut dgn lahap dan saya mula menikmati lelehan air mazi Kak Lessa.
Jilatan dan ciuman saya terus bertalu talu saya tujukan ke daerah itu.
“Argh. Urgh. Sayang. ” Erangan Kak Lessa tdk keruan diiringi dgn lentingan lentingan badannya.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related video