Jolok Pantat Amoi Janda | Melayu Cerita Lucah

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
260 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Jolok Pantat Amoi Janda | Melayu Cerita Lucah. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Bila ingatkan balik pengalamanku kongkek dng perempuan ni. saya
teringat balik. saat saat dimana kesucian terunaku telah tercemar. mahu
kata saya nie baik tak jugak la. tapi jahat saya macam itu jer la.
setakat hisap ganja. sesekali togok air setan.

Tapi perempuan saya
tak main. Bohongla kalau saya tak minat atau tak stim kat perempuan.
tapi saya nie kira penyegan sikitle dng perempuan. sikit saja. Bukan tak
pernah tackle gadiis.

Adala dua kali dapat tangkap gadiis. tapi
dua dua cabut. saya ingat pasal saya tak projek dng dia orang kot?
Takpela. yanng saya ingin crita nie pasal janda abang saya atau pun
bekas akak ipar saya.

Yanng telah berjaya menodai saya dan
mencemarkan kesucian teruna saya. Kalau ikutkan saya, berzina dng akak
ipar tue kira lebih jugale. tapi. bila pikir balik. tak ape kot. dia pun
dahh jadi bekas bini abang saya.

Abang saya pun dahh ceraikan dia
dekat lapan tahun. pasal dia tak ingin dimadu bila abang saya kahwin
lain dng anak dara. so,. Lepas dia kena cerai, mengenangkan dia pun tak
ada salah apa dng kita.

Famili saya masih lagii baik dng diorang.
Walaupun dia nie agak lorat sikit. pasal papa dia kaya. Padan muka dia
pun kena cerai dng abang saya. dulu. masa jadi bini abang saya bukan
main sombong lagi.

Bukan ingin campur kami sangat. Sekali kena
tinggal. barula tau ingin bebaik. Bila saya ada kat rumah, selalu jg le
orangtua saya suruh pergi rumah diorang. kirim buahtangan dan tanya
kabar diorang.

Jarak umur dia dng saya lebih kurang 18 tahun. Body
dia pun kira bolehh tahan jugak la. cume tubuh dia agak berisi sikit.
apa orang kata. plum. tapi tak masuk kategori gemukla.

Anak ada
tiga orang. masa dia kawin tue agak muda juga. seingat dlam lingkungan
20 tahun. yanng no. 1 dng no. 2 tak duduk rumah kerna masuk sekolah
asrama.

Hanya yanng tingkatan satu jer duduk dng diorang. kerna
tue la bila saya ada kat rumah. orang tua saya selalu. suruh jenguk
diorang. Makin mengada la dia. apa apa hal dia panggil saya minta hantar
dia pegi mana mana.

Macam driver dia pulak saya masa tu. Kadang
kadang abang saya sound juga. tapi makbapak saya defend. saya pun tak
kisah sangat. lagipun saya tak dapat kerja. dok melepak jer.

Kalau
hantar dia pegi mana mana. dia bagila duit poket sikit. dapatla saya
beli ganja. Dipendekkan cerita. bolehh dikatakan selang dua hari ke tiga
hari ke. mak saya suruh pergi jengok bekas akak ipar saya tu.

Hantar
kuihla. laukla. sayurla. saya pun tak kisahle. ingin buat camna. dahh
orang tua suruh. Tapi. saya cuba jugak elakkan lepak lama lama kat umah
diorang. bukan apa. segan ada.

Takut pun ada jugak. mana tau kena
cekup dng orang kampung. cas khalwat. dahh la saya teruna lagii. dapat
pulak janda bekas abang saya. tak ke naya. lagie pun, saya mmg jer
simpan pelir saya.

Kononnya ingin rasmikan masa malam pertama.
yelaa untukk bini yanng darale. sapa lagii Abih camno. benda dahh ingin
jadi. satu hari tu. mak saya suruh pegi rumah dia hantar daging dng
sayur.

Oh ya. lupa saya. namanya Ranny. jadi saya pangil dia Kak
Ranny. saya pun tunggang motor saya pegi rumah diorang, tauje la kat
kampung rumah jiran pun adala sepelaung.

Masa tue lebihkurang jam
10. 00pagi. Sampai rumah dia sunyije”Kak Ranny. o Kak ” saya jerit nama
dia dua tiga kali. Tak lama kemudian dia terjengul kat pintu rumah.
pakai baju tidur saja. “Ai.

Baru bangun ke? ” bisikku. “Ohh. Jeff.
ada apa Jeff? ” dia tanya saya. “Ni ha. mak suruh hantar daging dng
sayur sikit” saya jawab balik ” Masuk la.

” di pelawa saya.
“Takpelah kak. saya ingin antar saja. ingin cepat ni” saya cuba menolak
untukk masuk kerumah diorang. “Eh. engkau ni. kalau datang sini ingin
cepatje. masuk la.

Minum dulu. akak pun sorang jer ni. pegi
sekolah” Kak Ranny seolah menggesa. “Nak cepat ni. kak” saya cube elak
lagi. “Ala. masuk le jap. minum dulu” dia sound lagii “ok lah.

”
malas saya ingin cakap banyak. saya pun melangkah masuk. bukan apa.
ingin jaga hati diorang. dahh dia cakap macam tue tak sedap pulak
rasanya kalau saya tak masuk. Kiranya saya nie hormat jugak dng orang
yanng lebih tuala kononnya. Ahh. kan dia bekas akak ipar saya. “Ha macam
tula.

” sambil tersenyum. Bila saya masukje dlam rumah dia pun
merapatkan pintu, dan tanya saya ” Mak kirim apa? ” saya jawab ” nii ha.
daging dng kacang panjang” sambil menyerahkan ketangannya. ” Meh pegi
dapur.

Ko ingin minum apa? Kak Ranny tanya saya ” Teh bolehla? ”
saya jawab ringkas ” Kopi ginseng nak? ” dia tanya lagii “Emm. bolehla”
saya mengiyakan dan mengekor kat belakang dia menuju kedapur.

Sambill
tue mata saya nakal jugak peratikan ayunan jubur nya yanng agak lebar
tue berayun kekiri kekanan. kira ok juga. jubur nya agak lebar tapi dahh
kendur sikit. tauje la umur dahh 40.

Anak dahh tiga. lepas tue
dahh kena kerjakan dng abang saya. kalau dia tak kuat makan jamu. lunyai
punya lah. dlam baju tidur yanng agak jarang. kelihatan bayangan seluar
dlam dan coli yanng menutupi kedua daging pejal didadanya.

Saya
pun takdela fokus kat situ. dahh depan mata ingin buat camna. Sampai kat
” dining room” dia suruh saya duduk sambil dia pegi buatkan saya air.
Bila dia datang balik.

Peh. payudara diorang. mewah. tapi kira ok
lagila. tak ada la nampak melayut. Walaupun ditutupi dng baju tidur.
tapi kain nya yanng jarang jelas membayangkan bentuk tubuhnya. Tapi masa
tue saya pun takda pasang niat apa pun.

Sambill meletakkan air
depan saya. ” Jeff makan kat sini jer la. akak tak ada selera la ingin
makan sorang sorang. pun balik lambat hari ni. pukul lima petang
katanya. ada sukan” dng suara yanng lembut seakan memujuk saya.

Alamak
takkan ingin makan sini pula. “Kalau lauk sedap bolehla” saya jawab
balik “Elehh. ko ingat akak tak pandai masakke. nanti akak masak sedap
sedap. gerenti ko ingin tambah lagi” katanya.

Saya diamje. “Beli
kat mana kacang panjang nie Jeff. nampak freshje. besar besar. panjang
panjang? ” tanya dia lagi. “Ahh. kat belakang rumah tu. ” kataku. “Sapa
tanam? ” “Eh. sapa lagi. sayale. ” jelasku “Betulke” Kak Ranny jer
mengusik “Tengok orangle. kalau saya tanam mesti baik punya” saya rasa
tercabar “Ye keni. abih. yanng tue panjang jg ke? ” tekannya lagii Eh.

Apa
Kak Ranny ni. kesitu pulak kataku dlam hati. saya terdiam tak tahu
ingin kata apa. Kak Ranny pun pergi kedapur tinggalla saya sorang
sorang. Habis minum. ” Apa saya ingin buat ni. ingin tunggu makan lama
lagi” kata hatiku “Akak ada cerita best best tak” saya tanya Kak Ranny
mana tau ada cd cerita terbaru “Jeff pegila kat depan tu. carila
sendiri. ada tu” sahutnya dari dapur.

Saya pun bangun pegi bilik
tamu. belek punya belek. ahh. hindustan pun jadile. sambil tengok saya
pun ambik bantal besar yanng ada kat situ terus baring terlentang.
Kepala dahh lalok.

Tak lama. bukan saya yanng tengok tv. tv yanng
tengok saya. Lebihkurang pukul 11. 00. bila saya tersedar. saya perasan
macam ada orang kat sebelah saya. sapa pulak ni.

Bile saya toleh.
eh. Kak Ranny baring mengereng mengadap saya. adala dlam jarak tiga
kaki. kat depannya ada sebungkus besar kerepek. Sesekali tangannya
menyeluk bungkusan kerepek, sambil mulutnya mengunyah.

Dia dahh
tukar pakaian. pakai kain batik dngan singlet yanng perempuan biasa
pakai. yanng bolehh nampak ketiak dan sebahagian pangkal tetek diorang.
Kain batik dia pulak terselak sampai kat paras lutut.

Maka.
terserlah betis dia yanng putih tu. gebu juga. “Sedap tidur Jeff. ingin
kerepek” dia tanya saya saya diam saja. dallam pada tue saya terasa
semacam kat pangkal peha saya.

Masa tue saya pakai track bottom.
tapi tak pakai underwear. dng singlet jer (dah jadi perangai saya. mmg
jarang pakai underwear). Bila mata saya pandang kebawah. Alamak. pelir
saya menonjolje kat bawah kain seluar saya.

Tengah stim. Malunya
saya. ingin buat camne ni. mesti Kak Ranny perasan punya. Ah. buat
selambe jer la. kataku dlam hati. ingin buat camne. saya terus diam tak
bersuara.

Sambill tue jeling jg kat diorang. bila saya rasa dia
tengah pandang tv pelan pelan saya adjust pelir. letakan kat bawah getah
seluar yanng grip kat pinggang. mata terus konsentret kat tv saja.

Apa
tindakan yanng saya ingin buat pun tak tau. Tengok saya diam saja. Kak
Ranny pun diam juga. sambil terus menikmati kerepek. “Kalau ingin makan
kerepek nie ambikle. ” pelawa nya lagii sambil menghulurkan bungkusan
dekat ke tangan saya.

Saya pun hulur tangan. tapi mulutku masih
diamje. masih terkedu lagi. sedap pulak kerepek ni. tangan saya pun
sekejap sekejap menyeluk bungkusan kerepek tu. sesekali berlaga jugak
dng tangan Kak Ranny.

Sekali tu. saya raba raba dlam bungkusan.
terpegang tangan Kak Ranny yanng sdang meraba kerepek juga. kerepek dahh
abis. saya ingin tarik tangan keluar dari bungkusan. dia genggam tangan
saya.

Alamak. apa pulak ni. saya dahh mula risau. saya toleh
pandang muka diorang. mata dia tajam merenung mata saya. lagila saya
kelam kabut. Apahal pulak dia ni. bisikku resah.

Pelan pelan dia
lepaskan tangan saya. sambil menarik tangannya keluar dari bungkusan.
jari jemarinya meleret kat atas tangan saya keatas kebawah. Masa tue
saya terkedu. semacamje saya rasa. kepala saya dahh mula ke lain.

Lalok
kesan ganja ada sikit lagii. dia nie ingin goda saya ke. apani? Ahh.
jer ingin sakat saya kot. saya cuba alihkan fikiran saya dari pikirkan
benda kuning. pelir saya yanng dahh agak kendur sikit tadi mula
terjungkit jungkit kat balik track bottom saya.

Ah. kacau ni. saya
pun tarik keluar tangan saya dari dlam bungkusan. Kedua kami masih diam
tak kata apa. Agaknya Kak Ranny masa tue mesti gelakkan saya. bila
tengok saya dahh tak tentu arah.

Jari jemarinya masih bermain main
kat lengan saya. saya biarkan. mataku terus tertumpu kat tv. tapi apa
cerita kat tv pun saya dahh tak tahu. Tengok saya diamje. dia pun
mengesot mendekati saya.

Jarak badanku dng dia adala sekaki. saya
lagii gelabah. tapi buat relk jer la Tanpa saya sedari tangan saya mula
beralih pelan pelan. ke arah pehanya. makin lama makin dekat.

Sehinggalah
jari saya tersentuh sikit kat bawah peha diorang. Sampai situ. tangan
saya jadi kaku. diam. Kak Ranny ubah posisi. terlentang pulak. tapi
badannya makin dekat dng saya. adale dua kaki.

Pehanya dahh
menghimpit tangan saya. bahang tubuh dia makin terasa. Tiba tiba, saya
pulak rasa semacam punya berdebar. saya rasa degupan jantung saya makin
laju. kepala saya dahh mula pikir macam macam.

Kak Ranny ingin
goda saya ke ni. takkan saya pulak. dia dahh gian kot kerna dahh lama
tak dapat batang. eh takkanla dia macam itu. ke jer ingin mengacah saya.

Tapi,
mgkin juga. dia pun dahh menjanda dekat lapan tahun. Rasa mahu tahu
makin kuat. sambil ingin cari kepastian lagi. saya tarik tanganku yanng
terimpit tadi dan letakkan atas peha Kak Ranny.

Pelan pelan jari
jemariku mula menguit nguit peha diorang. Kak Ranny diam saja. saya
tekap tapak tangan saya atas peha diorang. diam lagi. saya gosok gosok
pelan. diam lagi.

Saya tarik tarik kain batik dia keatas pelan
pelan. Kak Ranny diam lagi. saya tarik lagii pelan pelan kain dia keatas
sampaila kepangkal peha. tak ada bantahan juga. sampaikan dahh takda
apa lagii yanng menghalang tapak tangan saya dari bersentuhan dng daging
peha diorang.

Cerita Sex Jolok Pantat Amoi Janda

Dia masih
diam lagi. ” Aik. biar betulni. ” bisik hati saya. saya pun mula gosok
gosok peha diorang. sambil menjeling sikit. jer ingin tengok respon
anggota tubuh diorang.

Masa saya gosok gosok peha dia tuu. saya
nampak kaki dia tergoyang goyang dan sesekali terangkat. dia rasa geli
kot. saya agakje. Tapi. telinga saya seakan terdengar dengusan nafasnya
yanng semakin kuat.

Saya pun terus gosok gosok peha kak Ranny. Tak
lama kendian. kaki kirinya yanng melunjur lurus digerakkan hingga
menyentuh kaki saya. saya jer cubit sikit jari kaki dia dng emak jari
kaki saya.

Dia balas balik. perlahan lahan betisnya beralih dan
diletakkan atas betisku. kedua kakinya terkangkang sikit. sambil tue
badannya mengesot sikit makin rapat dng saya. sampai terasa siku saya
menyentuh siku diorang.

Kehangatan bahang badannya semakin terasa.
tapak tangan ku terus merayap makin keatas ke pangkal peha Kak Ranny.
saya dengar nafasnya makin laju. tapi saya masih tak pandang dia lagi.

Hnya
jeling jeling tue ada la. takut ada. segan pun ada. saya pun macam tak
percaya. betulke mimpi saya ni. tapi. naluri dan keinginan ingin tahu
apa kesudahan dari tindakan saya tue dahh mula bermain kat kepala saya.

Bila
tangan saya sampai kat pangkal peha diorang. saya gosok lama sikit.
sesekali saya garu dng kuku perlahan. bila saya buat macam itu saja.
kaki dia tergerak sikit. saya tengok lutut kaki kanan dia membengkok
sikit sambil digoyang keluar dan kedalam perlahan.

Kangkang dia
makin luas. masa tue kalau saya alih tapak tangan saya ketengah sikit
mesti terlekap atas tundun diorang. tapi saya tak berani lagi. masih
50:50. mana tau kot dia menjerit pulak kang.

Takke naya Lama jugak
saya main gosok gosok dan garu garu kat kat situ. saya dan Kak Ranny
masih lagii tak bersuara. masing masing layan perasaan kot. sambil tue
saya beranikan diri tolehkan muka saya pandang muka diorang.

Saya
tengok. matanya agak terpejam. dahinya sesekali berkerut. dan mulutnya
sesekali dikepam macam geramje. kepala saya pun mula berkira kira. ingin
pegang ke tak ingin tundun dia. ingin pegang tak berani.

Tapi.
keinginan tue makin membuak. Masih tak yakin lagi. saya berhenti kat
situ. tak tahu apa tindakan seterusnya, saya terus menggosok dan melurut
pehanya. sekejap ke pangkal sekejap sampai dekat lutut.

Kain
batik dia dahh tersingkap abis. saya pun dahh nampak seluar dlam warna
pink yanng dia pakai. sekali jeling. tundun dia bolehh tahan jugak
tembamnya. sedangg saya teragak agak untukk tindakan selanjutnya.

Tiba
tiba, bila tapak tangan saya sampai kat pangkal pehanya. terasa tangan
Kak Ranny memegang tanganku. saya biarkanje. Lama sangat agaknye dia
tunggu. saya tak jugak sentuh tundun pantat diorang.

Pelan pelan
dia tarik tapak tanganku dan diletakkan tapak tanganku keatas tundun
diorang. Fuh. tembam. Nafsu saya dahh makin membuak. dadaku semakin
berombak laju. masa tue macam ingin pecah saya rasa.

Suspen ada.
stim pun ada. nafas Kak Ranny pula saya dengar makin kuat. sesekali dia
mendesah perlahan. tapi masih tak bersuara. tue yanng saya cuak tu.
kalau ingin suruh saya pegang cakapjela.

Tangannya menekan nekan
tapak tanganku ke tundun pantat nya. Ahh. ini macam bagi isyarat saja.
kataku. Pelan pelan tapak tangan ku menggosok gosok tundun Kak Ranny
sambil sesekali jari hantuku menekan nekan bahagian tengah pantat nya.

Saya
rasa macam ada satu belahan kat tengah tengah tundun Kak Ranny. Bila
kau tekan kuat sikit. belahan ditengah tundunnya makin jelas terasa.
Jari hantuku terus menyusuri belahan yanng terasa semakin dalam.

Seluar
dlam Kak Ranny kat bahagian belahan tue terasa semakin lembap. Dengusan
nafas Kak Ranny makin jelas. saya pandang muka diorang. matanya dahh
kuyu semacam. dadanya berombak ombak. saya pun terus memberanikan diri.

Menyusupkan
tangan saya kedalam seluar diorang. bulu dibahagian atas tundunnya agak
lebat juga. Macam tak berjaga saja. bagaikan seorang peneroka tanah
haram ingin buat rumah setinggan. saya terus menguak lalang dan semak
samun yanng menghalang perjalananku mendaki bukit kecil untukk mencari
lembah yanng subur ditengah tengah bukit kecil.

Yanng orang kata.
mmg elok untukk bercucuk tanam. Tanah bukit yanng sekangkang kera yanng
ditinggalkan pemiliknya yanng terdahulu bagaikan tak terjaga. tapi dlam
congakan ku. kalau dahh lama kena tinggal dan tak dikerjakan.

Tentu
berbaloi jugak kalau diusahakan. tentu dahh subur balik saya pekap
tapak tangan saya kat atas tundun pantat Kak Ranny. mmg tembam. saya
beralih merapat ke tubuh nya. dan parking tangan saya atas tubuh
diorang.

Masa saya ubah posisi tangan tu. terasa siku saya
menyentuh gunung kat dada diorang. macam tersiku belon saya rasa.
Pencarianku taklama. rekahan dilembah ditengah bukit kecil yanng
tanahnya agak lembap mengesahkan kesuburan lembah yanng akan kupacakkan
dng tiang rumah.

Dan akan ku gemburkan dng hayunan hayuanan
cangkulku. Orang kata kalau dahh jumpa bahagian tanah yanng merekah.
cuba gali sikit. mana tau ada mata air. bolehh buat penghilang dahaga.

Dan
lagii kalau dahh jadi anak sungai bolehla berenang. dan silap silap kat
dasar hulu sungai tue ada permata ke. berlian ke. Posisi dahh ngam.
saya pun terus mainkan jari hantu ku menyelusuri alur pantat nya.

Turun.
naik. turun. naik. alur pantat kak Ranny makin basah. Dengusan dahh
bertukar keluhan. bunyi. uhh. ah. uhh. ah dari mulut Kak Ranny semakin
jelas dan semakin berterusan. saya semakin hilang pertimbangan.

Nafsuku
dahh mengusai kewarasan. saya makin berani. makin saya Ranny keluhan
dari mulut Kak Ranny. pelir saya semakin stim dibuatnya. Kak Ranny terus
menggoyangkan lututnya kedalam dan keluar. kangkangnya makin
dilebarkan.

Belahan pantat nya makin luas terbuka. jari tekunjuk
dan jari kelingking saya gunakan untukk menguak bulu dan bibir pantat
Kak Ranny. manakala jari hantu ku terus saya celupkan sikit demi
sedikit.

Semakin dlam kecelah alur pantat Kak Ranny. Jari hantu
saya. mmg hantu betul. Makin dlam saya jolok. makin panas saya rasa.
dinding lubang pantat Kak Ranny terasa lembut dan licin.

Dan agak
basah berlendir. Ekspedisi penerokaan gua dahh bermula. sambil menjolok
masuk. saya korek korek lubang pantat diorang. makin saya jolok makin
panas. saya korek lagi. makin lama makin dalam.

Tak jumpa jugak
hujung lubang gua Kak Ranny. dahh habis jari saya. saya jolok lagii
dalam. Kak Ranny mula mengerang. ishh. ishh. uh. ah. uh. ah. Tiba tiba
saya terasa jari saya macam kena sepit.

Kemutla tu. tak pasal
pasal. pelir saya pula rasa geli. dahh makin keras. saya biarkan pantat
Kak Ranny kemut jari saya. lutut dia ternaik sikit. saya tarik dan jolok
jari saya lagi.

Tarik. jolok. tarik. jolok. lubang pantat Kak
Ranny makin licin. Kak Ranny terus. uh. ah. uh. ah. Jariku yanng lain
teringin juga. saya masukkan dua jari. jolok. tarik. jolok.

Tarik.
terasa sempit sikit dari yanng sebelumnya. kemutannya terasa makin
kejap. Tiba tiba saya dengar Kak Ranny bersuara, “Sssedap Jeff. gosok
kat atas sikit” sambil memegang tangan saya dan mengarahkan jari saya
kebahagian atas alur pantat nya bagaikan mencari sesuatu.

Saya
ikut jer sampaila jariku terasa menyentuh seketul daging yanng tersentil
kat celah atas alur pantat Kak Ranny. masa tue saya dahh pasti yanng
tindakanku mendapat restu yanng sepenuhnya dari bekas akak ipar saya Kak
Ranny.

“Yaho. inila permata yanng saya cari. saya dahh jumpa dah?
” peneroka haram tue menjerit kegembiraan. Bila jariku tersentuhje biji
kelentit diorang. terangkat sikit jubur Kak Ranny. Tangannya masih
memegang tanganku.

Terus membantu gerakan jariku. Makin laju biji
kelentitinya kena gosok. makin terangkat angkat jubur Kak Ranny, sambil
mulutnya makin kuat mendesah. “Wah. sedap jugak gosok biji kelentitni”
kataku dlam hati.
Cerita lucah Jolok Pantat Amoi Janda

Sambill
terus menguit nguit dng jari dan sesekali menggentil gentil biji
kelentitinya yanng terasa semakin keras memejal. saya pun dahh tak takut
lagii dah. tak segan lagii dah. saya tarik tangan saya.
Ubah posisi
tubuh saya mengereng. dan saya uraikan ikatan kain batiknya. saya lurut
seluar dlam Kak Ranny kebawah sikit. sampai paras lutut. dan kakiku
menyambutnya terus melurutkan seluar dalamnya ke bawah.
Kain
batiknya pula menyusul. Kak Ranny mengangkat jubur nya untukk
melancarkan upacara menelanjangkan bahagian bawah tubuhnya. Kabut tebal
yanng menyelubungi sekitar kawasan bukit telah berlalu. puncak bukit
makin jelas diatas sebidang tanah sekangkang kera yanng dikelilingi dng
belukar.
Maka terserlahlah ketembaman tundun pantat Kak Ranny yanng
merekah ditengahnya. Tapak tanganku pantas melekap diatas tundunnya dan
terus meramas ramas geram. Kak Ranny membuka mata dan merenungku dng
pandangan yanng bagaikan merelakan.
Saya bangkit dan duduk
disebelahnya. terus ku tarik singletnya keatas. sebahagian kedua dua
gunung didadanya tersembunyi disebalik coli warna pink juga. saya
singkap coli dia sekali. maka. terserahlah kedua dua daging pejal yanng
bakal menjadi santapan ku pagi tu.
Seiring dng cuaca kat luar yanng
makin panas. adegan di ruang tamu bekas akak ipar saya jugak turut makin
panas Kak Ranny mengereng mengadap saya. dan mengarahkan saya “Jeff.
buka. ” Tanganku pantas membuka cangkuk colinya.
Bila terbukaje. Kak
Ranny menaikkan badannya sikit sambil membantu saya menarik singlet dan
colinya keatas. maka. terhamparlah didepan saya sebatang tubuh bekas
akak ipar saya yanng putih dan gebu.
Telanjang bogel tanpa dibaluti
seurat benang. di atas dadanya terhampar dua ketul daging yanng agak
menggunung. dihiasi dng dua biji puting yanng agak kehitaman. dng
bulatan yanng agak coklat kehitaman mengelilinginya.
Fuh. mewah
saya. makan tak abis. tapi, walaupn payudara di aagak besar juga. yanng
best tue tak la jatuh sangat. tegap. montok. pejal. itu yanng buat saya
lagii geram.
Saya pandang muka diorang. Kak Ranny tersenyum
memandang saya dng matanya yanng agak dikuyukan. Kedua tanganya terus
memaut batang leherku dan terasa tubuhku di tarik rapat edadanya.
manakala mukaku makin mendekati mukanya.
Terasa kedua tetek nya
pejal menongkat dadaku. puting payudara nya yanng menunjal dadaku
menghasilkan rasa yanng semacam. saya mengikuti pautannya dan membalas
pelukannya sambil badanku beralih menindih badannya. dng pantas mulut
Kak Ranny mencakup mulutku.

Dan mula menghisap bibirku. atas.
bawah. silih berganti. terasa lidahnya menjulur keluar cuba masuk
kemulutku. saya buka mulutku. dan terus menyedut lidahnya. bergelut
lidah ku dng lidah Kak Ranny.

Kita terus berkuluman dan berbalas
sedutan. Pertama kali saya dapat rasa sup lidah mentah. Wahh. sedap
rupanya. lazat Batangku yanng terperangkap dibalik seluarku terasa tak
selesa. saya melepaskan mulutku dari mulut Kak Ranny.

Dan duduk
disebelahnya. terus melurutkan seluarku. dan Kak Ranny bagaikan tak
sabar turut membantuku melurutkan singletku. kedua dua tubuh yanng
bertelanjang bulat kini bagaikan menjadi satu. berpelukan dan
berkucupan.

Sambill tue tanganku pantas menyelit di celah tubuh
kitorang. apa lagi. payu dara janda veteran kat bawah saya tue la yanng
jadi sasaran. mana yanng sempat jer saya ramas ramas.

Saya dapat
merasakan kehangatan tubuh Kak Ranny yanng semakin merangsang nafsuku.
Bagaikan melepaskan geram Kak Ranny membalikkan tubuhku dan menindihku.
Habis seluruh mukaku dan batang leherku serta belakang telingaku dan
telingaku menjadi sasaran mulut dan hidungnya.

Saya biarkan.
pasrah. biarlah orang lebih berpengalaman mengemudikan pelayaran. Puas
dia menggomol saya. lidahnya menjalar kebawah dan menghisap puting kecil
ku. gelinya. ya amat. tak bolehh ingin crita. terus menurun kebawah
menuju ke batang konek ku yanng tegak siap jolok mencodak menunggu
untukk disambar.

Pelan pelan Kak Ranny mengurut pelir ku dan
menjilat kepala pelir ku. bagaikan budak yanng dahh lama tak dapat
aiskrim Cornetto. pelir ku dikulum, dijilat dan dinyonyot nyonyot oleh
bekas akak iparku.

Dua biji buah kerandut jugak menjadi sasaran
lidah dan mulutnya. sehinggalah saya rasa macam ingin tercabut kepala
saya menahan sperma ku supaya jngan sampai terpancut. saya bagaikan
tercabar. takkan saya ingin mengaku kalah sebelum berjuang.

Lantas
saya tarik tubuh dia keatas dan membalikkan tubuhnya terus menindih dan
jolok pulak. Segala gerakan dan serangan yanng Kak Ranny lakukan kepada
saya. saya buat balik kat diorang.

Menggelepar dia bila saya
jilat jilat telinga dan batang leher diorang. sambil tangan ku terus
meramas ramas kedua payudara dan putingnya. Lidahku pula menjalar
kebawah. kedua daging pejalnya kini menjadi sasaran mulutku.

Mmg
puas btl mengerjakan kedua dua payudara nya. makan tak abis. habis
keliling payu daranya saya hisap, jilat saya sedut. puting dia pula saya
nyonyot nyonyot macam bayi yanng btl betul kehausan.

Saya dahh
macam tak ingat lagii perempuan yanng saya tengah kerjakan adalah bekas
akak ipar saya. Jari jemariku pulak turun ke bawah menjalankan tugasnya
sendiri. mengorek lubang pantat bekas akak iparku.

Dan menggentil
gentil biji kelentitnya. Kak Ranny makin galak. bunyi uh. ah. uh. ah
dari mulutnya makin jelas. “Bawah Jeff. ” Kak Ranny menolak kepala saya
kebawah. saya tau.

Mesti dia suruh jilat pantat diorang. takpelah.
tadipun dia dahh hisap pelir saya. Sampai kat tundun diorang, saya
gigit gigit geram ketulan daging yanng tembam tu. dng posisi kepala saya
dicelah kangkang diorang.

Rekahan tundunnya yanng sdh agak basah
menjadi sasaran lidahku. Mula mula cuak juga. apa rasa pantat perempuan
ni. saya mainkan dulu hujung lidah saya kat alur pantat Kak Ranny.

Saya
telan sikit airliur saya. ah sedap juga. makin lama lidah ku makin
ganas. habis dinding lubang pantat Kak Ranny saya jilat dan jolok jolok
dng lidahku. kedua tanganku menguak bibir pantat nya.

Luas. saya
makin geram. bukan setakat lidah. dng mulut saya kerjakan pantat Kak
Ranny. bila saya sedut sedut biji kelentitnya, Kak Ranny lagii kuat
mengerang. “Ahh. ah. sedap Jeff. jilat yanng kat atas tue Jeff” sambil
menikmati lidah ku yang menjolok jolok pantat nya dan sedutan mulutku
pada bijinya, Kak Ranny mengayak ayakkan jubur nya.

Tanganku kini
beralih menampung jubur nya pulak sambil mulutku bergelumang dlam lubang
pantat nya. pantat nya makin berair dng air liurku dan air pantat nya.
Sesekali saya telan air liur yanng bercampur dng air pantat Kak Ranny.

Sedap.
dng rakus sekali mulutku mengerjakan lubang pantat Kak Ranny. bila saya
jeling kat atas. saya nampak dua dua tangan Bekas akak ipar saya tuu.
meramas ramas dan menguli kedua dua payudara nya.

Saya hulurkan
tangan saya ke atas tolong uli sekali. saya ramas payudara diorang. saya
makan biji kelentit diorang. lagila Kak Ranny mengerang. lubang pantat
nya makin banjir. Tiba tiba.

Ayakkan KaK Ranny semakin laju.
ditunjalkan tundunnya ke muka saya. dan dikepit kepala saya d engan
kedua dua pehanya “Uhh. ah. uh. sedap Jeff. ish. heknkk. heknkk” saya
rasa dia dahh klimaks kerna lubang pantat nya makin banjir.

Terasa
hangat semacam. dahh lega sikit. saya bangun. capai singlet saya. lap
muka. saya tindih semula tubuh Kak Ranny. kami berkuluman. dan pelir ku.
btl betul saya parking kat celah alur pantat Kak Ranny.

Ingin
jolok masuk saya tak pasti. jadi saya geselkan kat alur pantat nya yanng
basah berlendir. Kak Ranny pandang muka saya. ” Jeff nak. ? ” ” Akak
bagi. ? ” saya tanya bodoh.

Soalan tergantung. Kak Ranny angkat
lutut dia atas sikit dan membuka kangkang diorang. saya naikkan sikit
jubur saya dan jolok jolok kepala pelir saya kat celah alur pantat. Kak
Ranny pegang pelir saya.

Dia gesel gesel kepalan pelir saya tepat
kat biji kelentit diorang. sambil di jolok kepala Kak Ranny meliuk
lentuk sambil mendesah kesedepan. Tak lama dia tenyeh. kepala pelir ku
dihalakan ke lubang pantat dia.

Saya menurut saja. Bila masuk jer
kepala pelir saya. fuhh. sedap. tak pernah perasaan saya merasa nikmat
yanng macam tu. Pelan pelan saya jolok masuk lagi. sampai separuh.
terasa pantat Kak Ranny mengemut.

Saya berhenti sekejap. ingin
bagi pelir saya menyesuaikan diri dlam suasana yanng tak pernah
dialaminya. bukan apa. takut dia pening. nanti muntah. bila kau rasa
dahh under control. saya jolok pantat janda nie lagii.

Sampai
habis. pelir saya dahh kena telan sepenuhnya sampai kepangkal. saya stop
Bila dahh rasa selesa. kedua tanganku menahan berat badanku dan saya
pun mulakan ayunan. jolok. tarik. jolok.

Mula dng gerakan
perlahan. makin lama makin sedap. saya jolok lajukan lagii sikit. lagii
sedap. sesekali terasa lubang pantat Kak Ranny mengemut pelir saya.
jolok pantat lagii sedap. ingin kata ketat sangat tue takla.

Maklum
aje la. dahh tiga kepala budak keluar kat situ. Agaknya Kak Ranny rasa
lubang dia tak cukup ketat. dia rapatkan peha diorang. saya pula yanng
mengangkang. peh. kali ini dia makin kemut lagii kuat.

Bila saya
hayun. lubang pantat dia rasa lagii ketat. ayunan pelir ku saya
perlahankan. sesekali Kak Ranny gelekkan jubur diorang. saya lagii tak
tahan. “Uhh. sedap Kak. ” saya layan kepala saya Kak Ranny paut tubuh
saya dan cuba bangkit.

” Akak atas Jeff” pintanya. abisla kali nie
mmg ku kena lanyak. saya baring terlentang. Kak Ranny duduk bercelapak
kat pangkal peha saya. dia angkat jubur nya sikit. pelir saya yanng
tegak.

Terus dicapai dan diacukan ke lubang pantat nya. “Slow
sikit Kak. jngan laju laju. tak tahan” saya pesan kat diorang. dia
menurut. pelan pelan lubang pantat Kak Ranny menelan pelir ku.

Bontot
nya ditekan kebawah sampai kepangkal pelir ku. dng berat badannya yanng
agak bolehh tahan jugak. mmg teras sekali pelir ku terbenam menungkat
lubang pantat Kak Ranny. dng kedua lututnya bertahan.

Kak Ranny
memulakan henjutan keatas dan kebawah. keluhan dari mulut Kak Ranny
diselang seli dng bunyi clup. clap. clup. clap. sambil tangannya meramas
payudara nya sendiri. puas menghenjut. tangan nya bertahan kat dada
saya.

Dia mengubah gerakan dng mengayakkan lubang pantat nya
kedepan belakang. kedua dua gerakan silih berganti. sesekali dia
berhenti dan menindih badanku serta mengucup bibir mulutku dan mengulum
lidahku. saya tak berdiam diri.

Kedua payudara montoknya yanng
berbuai buai tergantung diatas dadanya menjadi sasaran ramasan dan
puting payudara nya saya gentil gentil. Bila Kak Ranny menghenjut pelir
ku keatas kebawah. saya bangun tegakkan sikit tubuh saya sambil
menghisap, menyedut dan menyonyot tetek dan puting Kak Ranny.

Puas
menyonyot payudara nya saya baring balik. saya lawan gerakannya dng
menghenjut pantat nya dari bawah. Paling saya tak tahan bila dia parking
pantat dia kat pelir saya. lepastu dia ayak jubur dia sambil buat
pusingan.

Biasanya sudu yanng kacau air dlam cawan. kali ni. cawan
pulak yanng kacau sudu. Makin lama saya dahh tak mampu ingin bertahan
lagi. suhu kat luar makin panas. bahang adegan persetubuhanku dng bekas
akak ipar saya makin panas.

Tubuh saya dan tubuh Kak Ranny basah
dng peluh kami. Kak Ranny pula lanyak pelir saya semacam. dan. “Kak. !
tak bolehh tahan lagii kak. ingin keluar. ” “Tahan Jeff. sikit lagii
Jeff. akak pun ingin keluar lagi. tahan” dia terus henyak pantat dia
yanng kena sumbat dng pelir saya lagii laju.

Lagii kuat. saya dahh
tak bolehh tahan lagi. seluruh tubuh saya dan terasa kejang semacam.
saya peluk pinggang diorang. saya sambar puting dia dng mulut saya. saya
henyak batang saya ke lubang pantat Kak Ranny.

Terus meledakkan
pancutan air pelir ku. zrus. zrus. deras menerjah kedalam lubang pantat
bekas akak ipar saya yanng terus mengayakkan jubur nya dan menekan rapat
pantat nya. perasaan saya terasa macam kat awang awangan.

Btl
betul punya nikmat yanng tak pernah saya alami. Kak Ranny yanng membalas
pelukan ku. menghenyakkan pantat nya kepangkal pelir saya dan mengemut
kuat. dan “Unh. unh. akak punya keluar Tommt”.

Bagaikan banjir
besar. air Kak Ranny melimpah keluar. macam empangan pecah. terasa panas
lubang pantat Kak Ranny. Luar dan dlam. seluruh tubuh kami basah dng
peluh dan air nikmat.

Kita berpelukan sebentar. sambil berbalas
kucupan. bila dahh lega sikit. saya pun cabut pelir ku dari lubang
pantat Kak Ranny. Masa tue barula timbul rasa macam macam. “Apa yanng
saya buat ni. Macamana bolehh jadi macam ni”.

Kak Ranny pula
baring kat sebelah saya. saya tengok macam lega semacam saja. agaknya
dia tengok saya macam menyesal saja. “Kenapa Jeff. ” dia tanya saya. “Eh
tak ada apala kak. ” saya berdalih.

“Jeff sedap. ” dia tanya saya
lagi. “Sedap” balas saya. Mana tak sedap. pelir saya masih terasa
kemutan pantat dia lagi. masa tue dahh dekat pukul 12. 30. dlam hati
saya.

Bolehh tahan jugak saya punya prestasi. ye la. intro dia jer
dahh dekat sejam.. Abiss adigan pertama. dlam rasa menyesal tuu. lepas
makan tengahari tue saya kena seround lagi.

Kali nie saya lenjan
abis tetek dia yanng mewah tu. saya lanyak cukup cukup pantat bekas akak
ipar saya tu. abis satu tubuh saya jilat. macam dia kata masa saya bagi
daging kat diorang.

Kalau dia masak daging tue sedap sedap. mesti
saya tambah lagi. mana taknya daging perempuan. lepas akan tue bukan
dia yanng minta. abis makan tu. tengah dia cuci pinggan.

Pelir
saya dahh keras balik. saya peluk dia dari belakang. saya ramas ramas.
saya uli payudara dia. dia pun tak pakai coli masatu. mmg jer ingin bagi
saya stim lagi.

Saya jolok jolok kan pelir saya kat jubur
diorang. smabil tue saya jilat jilat belakang leher diorang. belakang
telinga dia. Mula mula dia ingin mengelak kegelian. ” Sabarla Jeff.
kejap lagii la” Mana bolehh tahan lagi.

Tak berapa lama saya saya
merangsang nafsu dia sambil berdiri. bila saya uraikan kain batik
diorang, terserlahlah jubur dia yanng lebar tue depan saya.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video