Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya

Video Rate:
1 / 5 ( 1votes )
416 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Innya, agak agak hantaran Innya berapa ribu? ” Tanya encik Dudden
kepada ku. “Innya tak kisahlah bang. Berapa yg abang ingin bagi Innya
terima je. Parent Innya pun ada sentuh hal nie hari tue. die kata jngn
letak harga. Berapa saja yg pihak lelaki bagi mereka akan terima. ”
Terangku.

“Hm. Kalau macam tue, abang akan bincang dng parent
abang dulu. Keputusannya abang akan bagi tahu nanti, tapi Innya sudi ke
ingin hidup bersama dng abang? ” Tanya encik Dudden ingin kepastian.

“Alah
abang nie, bukankah Innya sanggup ikut semua kehendak abang, takkan lah
itu pun tak tahu lagi. ” kataku manja sanbil mencubit pehanya. kite
tersenyum dan suasana sepi seketika.

Masing masing mengelamun
sejenak. “Abang, Innya ingin tanya satu soalan blh tak? ” tanyaku”Apa
diaorang sayang, banyaak soalan pun boleh” “Kenapa abang berani ingin
jadikan Innya bini? ” tanyaku. die diam sekejap time tue. Matanya
memandang jauh cawan kosong yg berada di hadapannya smbil tersenyum
sendiri. Kemudian diaorang berkata, “Sebab abang cintakan Innya” katanya
ringkas smbil tersenyum senyum “Eleh, mesti ada sebab lain nie.

Cakap
lah bang. Innya tak kisah. lagii hot lagie Innya suka” kataku memujuk.
“Ok lah, sebabnya adalah abang tertarik dng penampilan dan cara Innya.
Walaupun Innya suka bergaya menggoda, pakai baju yg merangsang nafsu
lelaki tapi Innya tak murah.

Walau pun Innya sanggup beri
segalanya utk abang, tapi Innya tak sanggup berinya utk lelaki lain.
Innya hanye bagi lelaki lain tengok je, tapi yg dapat hanye abang
sorang.

Satu lagi. ” die mematikan kata katanya smbil tersengih.
“Apa diaorang bang, cepatlah cakap. ” tanyaku ingin tahu selepas
diaorang agak keberatan ingin bagi tahu. Maluu la tu konon. “Satu lagi,
sebab abang stim sangat kat Innya.

Abang benar betul admire body
Innya. tetek besar, lengan gebu, peha besar, punggung besar dan lebar.
tonggek pulak tue. Abang rasa rugi kalau lepaskan Innya. ”
KatanyaKembang saya bila dengar diaorang memuji badan saya. Rasa macam
ingin peluk diaorang kat situ jugak. Jadi saya bagi diaorang satu soalan
killer. Saje ingin test apa jawapan dia, lagie pun bila saya intai
intai seluar diaorang tu nampak macam dahh kembung saja area kelengkang
diaorang tue. Mesti diaorang stim. “Terima kasih, nampaknya abang
memangg hargai apa yg ada pada Innya.

So, oleh sebab abang suka
dng tubuh Innya, mesti abang pernah berangan ingin buat seks dng Innya
benar tak? Abang ingin buat camne? Jawab tau, Innya open, tak kisah.

“Semuanya
pun utk abang. ” Kataku. “Er. abang sebenarnya memangg tak tahan dng
punggung Innya. Abang selalu melancap bayangkan kongkek punggung Innya. ”
Katanya saya tergamam kejap. Suasana sepi seketika.

Encik Dudden
kemudiannya terdiam dng muka kemerahan sebab diaorang mungkiin rasa malu
atas segala pengakuannya. saya jg terdiam dan termenung sejenak. saya
sendiri memangg selalu tertanya adakah punggung blh jadi tempat seks
sebab ia bukanlah organ seks.

Tapi lelaki selalu tertarik dng
punggung pompuan. saya rasa saya patut cuba, lagie pun saya tak perlu
bimbang andainya encik Dudden lepaskan benihnya di dlam sebab punggung
bukan organ peranakan.

Hm. Patutlah sebelum nie diaorang kata
diaorang ingin punggung saya. Rupanya ini yg diaorang maksudkan. saya
pun kemudiannya bangun mengambil cawan cawan yg telah pun kosong dan
menuju ke sinki utk mencucinya.

Sedang saya mencuci, encik Dudden
tiba tiba mendatangiku dari belakang dan memelukku. saya dapat merasakan
batang zakar nya yg keras itu membonjol menekan nekan belakang badan
saya. Kemudian encik Dudden merendahkan tubuhnya dan menekan batang
zakar nya di lurah bontot ku yg masih berbalut baju kurung satin itu
smbil mukanya di sembamkan ke leherku yg masih bertudung satin itu.

Saya
pun melentikkan badan saya membuatkan bontot ku semakin terdorong
kebelakang, memberikan tekanan supaya anu encik Dudden semakin rapat
menekan lurah bontot ku. encik Dudden kemudian meramas kedua dua
payudara ku dari luar baju kurungku.

Saya fsemakin terangsang bila
merasakan payudara ku di ramas lembut smbil bontot ku di tekan oleh anu
encik Dudden. Kemudian tangan kanan encik Dudden turun ke kelengkangku
dan mengusap usap alur nikmatku hingga dapat kurasakan air yg membasahi
seluar dalamku kini telah pun tembus dan membasahi kain yg ku pakai.

Encik
Dudden kemudian berlutut di belakangku dng mukanya menyentuh lurah
bontot ku. Kemudian diaorang menyelak kainku ke atas dan menarik
menanggalkan seluar dalamku. Menyedari yg diaorang ingin pergi lebih
jauh dng posisi begittu , saya terus memautkan tanganku pada tepi sinki
dan menundukkan badanku supaya bontot ku dan alur berahiku mudah menjadi
sasaran encik Dudden.

Menyedari yg saya telah pun berposisi
menonggeng, encik Dudden kemudian menjilati alur berahiku yg telah kuyup
dng cairan nikmatku. Habis bulu bulu halusku dijilatinya. saya jg dapat
merasakan lidahnya masuk jauh ke dlam lubuk berahiku keluar masuk dan
kadang kala sengaja dimainkannya di bibir cipap aku.

Saya kegelin
jngn kenikmatan. Sesekali ototku menggigil menahan kenikmatan,
membuatkan saya terdorong kebelakang menjadikan mukanya rapat ke bontot
ku. saya rasa pada waktu itu, bau sdh tiidak menjadi halangan baginya.

Nafsunya
saya rasa sdh memuncak dan saya tahu bahawa saya mungkiin akan
dikongkek bila bila masa. Tekaan ku tepat bila diaorang bangun dan
menanggalkan seluar. saya cume menoleh melihat perlakuannya tanpa
mengubah posisi, malah saya semakin melentikkan bontot ku seolah anjing
yg minta dijimak.

Selepas melucutkan seluar dan seluar dalamnya,
encik Dudden mendatangiku dari belakang dan diaorang meletakkan batang
zakar nya di celah kelengkangku. die menyorong tarik batang zakar nya ke
depan dan belakang membuatkan batang zakar nya bergesel pada mulut
cipap aku yg kuyup itu.

Cerita Sex Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya

Saya
kenikmatan bila merasakan bijiku bergesel dng kepala dan batang batang
zakar nya. saya yg masih lengkap berbaju kurung dan bertudung itu
merasakan semakin tak tertahan dan semakin menonggeng dan melentikkan
bontot ku.

Batang zakar nya yg keras itu saya pegang dan saya
lancapkan. Terasa batang zakar nya telah pun kuyup dan licin dng air
berahiku yg mengalir dari cipap aku. sedang saya hanyut dlam kenikmatan,
saya sedari lubang punggung ku di cucuk lembut dng jarinya.

Terasa
agak licin. mungkiin diaorang membasahkan jarinya dng air liurnya.
Sedikit jarinya masuk ke dlam dan kongkek punggung ku. saya melentikkan
bontot ku supaya lubang punggung ku semakin terbuka dan ini membuatkan
encik Dudden telah cuba memasukkan seluruh jarinya kedalam dan kongkek
punggung ku.

Mmg agak sakit saya rasakan dan saya merengek
memintanya memperlahankan hayunan jarinya. Menyedari yg saya kesakitan,
diaorang mengeluarkan jarinya dan melumurkannya dng air nikmatku di
cipap aku. Kemudian, diaorang memasukkannya semula dan kali ini lebih
licin dan lebih mudah tettapi sedikit kesakitan tetap terasa.

Anu
encik Dudden semakin keras dan tegang bergesel dng cipap aku bila
diaorang menyedari lubang punggung ku sdh menerima tujahan jarinya dng
lancar. die kemudiannya mengeluarkan jarinya dan meletakkan kepala
batang zakar nya di lubang punggung ku smbil menekan perlahan utk
memasuki lubuk larangan milikku.

Saya tahu diaorang sdh mula
hendak merealisasikan fantasinya. saya membiarkan diaorang memasukkan
kepala batang zakar nya sedikit demi sedikit. mmg sakit saya rasakan.
saya merengek memintanya supaya perlahan lahan dan diaorang akur dan
melakukannya dng perlahan lahan.

Sedikit demi sedikit kepala
batang zakar nya tenggelam dlam lubang punggung dan kongkek punggung ku
dgn halus, dibantu oleh cairan nikmatku yg menyaluti batang zakar nya
sebagai pelincir. Kesakitan yg saya rasai memangg sukar utk saya
gambarkan.

Saya cume membiarkan diaorang melakukan ‘tugas’ nya
kerna saya jg hendak tahu, sesedap manakah lubang larangan itu jika
digunakan. batang zakar nya kemudian hilang dlam lubang punggung ku dan
diaorang diam seketika membiarkan lubang punggung ku serasi dng saiz
batang zakar nya yg besar dan panjang itu.

Selepas merasakan
lubang punggung ku serasi dng batang zakar nya, diaorang kemudiannya
menarik separuh batang zakar nya keluar secara perlahan lahan dan
memasukkannya kembali jg secara perlahan lahan. saya yg menonggeng dlam
kesakitan itu membiarkan perbuatannya kerna saya tahu kenikmatannya
pasti saya akan rasa walau pun saya tak tahu bila.

Encik Dudden
kemudiannya kongkek punggung ku mengikut tempo yg berlainan dan saya
sama sekali tiidak merasakan kelazatan hasil perbuatannya. cume
kesakitan yg saya rasai. Perlakuannya sdh tak ubah seperti koboi yg
menunggang kuda dng tudung satinku di tarik kebelakang membuatkan
kepalaku terdongak tegak kehadapan.

Dayungannya semakin laju dan
saya tahu diaorang sdh hampir ke kemuncak, memangg itu yg saya harapkan,
saya sdh tak tahan lagi. Air mataku mengalir membasahi tudung satinku
kerna kesakitan akibat di kongkek punggung ku oleh orang kesayanganku.

Akhirnya
encik Dudden membenamkan batang zakar nya sedalam dalamnya dan serentak
dng itu saya kegelian akibat merasakan bahagian dalaman punggung ku
dilimpahi cairan bersama batang zakar nya yg berdenyut denyut di dlam
lubang punggung ku.

Oh, berakhir sdh penyeksaan yg saya alami.
saya membiarkan encik Dudden merendam batang zakar nya dng agak lama di
dlam punggung ku dlam keadaan diriku yg sedangg menonggeng dan masih
lengkap berpakaian dan bertudung itu.

Setelah merasakan batang
zakar nya mengecut, diaorang kemudiannya mengeluarkan batang zakar nya,
saya menoleh dan mendapati batang zakar nya kilat diselaputi cairan
putih yg kekuningan. saya bangun dari sinki dan memberinya laluan utk
mencuci batang zakar nya di sinki.
Cerita lucah Kongkek Punggung Aku Dan Dipancut Dalamnya

Sambill
membiarkan diaorang mencuci, saya cuba utk menstabilkan diriku supaya
dapat berdiri dng benar tettapi punggung ku yg sakit membataskan
perbuatanku. Ketika itu, saya dapat rasakan yg saya sdh tiidak dapat
berdiri dng tegak, jalan jg agak kengkang dan saya cume mampu duduk
dikerusi menahan kesakitan yg masih saya alami.
Selepas encik Dudden
selesai membersihkan batang zakar nya, diaorang mendapati saya terduduk
di kerusi menahan kesakitan di punggung akibat perbuatannya. die
kemudiannya mendukung saya masuk ke bilikku di tingkat atas dan diaorang
baringkan saya di atas katil.
Die kemudiannya memujukku yg cume
mampu menangis menahan kesakitan. sambil memujukku, diaorang jg
nampaknya kembali berahi kepadaku kerna saya sedari batang zakar nya
kembali tegak dan mencucuk cucuk perutku yg berbaring dlam pelukannya.
Die kemudiannya mendudukkan ku dan menanggalkan bajuku serta coliku.
Kemudian diikuti oleh kainku. saya terasa pelik kerna diaorang tiidak
menangalkan tudungku. Malah diaorang membiarkan saya berbogel sedangg
kan tudung satinku masih melekat dikepala.
Die kemudiannya membelai
dan mencium seluruh badan saya dan kemudian menghisap puting payudara
kiri dan kananku silih berganti. Tangannya tak henti henti mengusap dan
meraba seluruh badan saya dng lembut.
Setelah agak lama diaorang
membuatku begittu , kesakitan yg saya alami sedikit demi sedikit tak
terasa kerna ianya tenggelam dlam kenikmatan yg diaorang baru ciptakan.
Secara automatik, tanganku memegang dan mengusap batang zakar nya yg
keras memanjang itu.
Ciumannya kemudian beralih dari payudara ku ke
arah kelengkangku. saya terus berbaring dan melebarkan kangkangku kerna
saya ingin menikmati kelazatannya dng harapan ianya dapat menghilangkan
kesakitan di lubang punggung ku.
Hisapan dan jilatan di cipap aku
btl benar membangkitkan ghairah. Berdecup decup bunyi ghairah kedengaran
ketika diaorang memainkan bibir dan biji cipap aku dng mulut dan
lidahnya. saya terasa khayal dan secara tiidak sedar saya menarik
kepalanya supaya semakin rapat ke kelengkangku.

Air nikmatku
mengalir dng tiidak dapat dibendung. saya lupa tentang kesakitan yg saya
alami akibat terlalu ghairah dng permainan encik Dudden. saya merengek
kenikmatan tanpa henti, mulutku asyik menyebut perkataan “sedap” dan
“ooh”.

Setelah agak lama encik Dudden kongkek punggung ku, saya
sdh tiidak keruan. Nafasku semakin laju dan hidungku terasa semakin
sempit. Mukaku terasa agak kebas dan tanganku semakin galak meramas
payudara ku dan menggentel putingku yg keras itu.

Degupan
jantungku semakin laju dan saya merasakan sesuatu ingin meletup dari
rahimku. saya terasa seperti hendak terkencing. Kakiku mengejang dan
serentak dng itu, seluruh badan saya mengejang dan saya menggigil.

Saya
terasa sesuatu berdenyut dari dlam rahimku dan tiada perkataan yg dapat
menggambarkan betapa nikmatnya yg saya rasakan pada ketika itu. encik
Dudden kelihatan tetap meneruskan ‘tugas’ nya meskipun diaorang sdh tahu
bahawa saya sdh klimaks hingga saya sdh tiidak mampu hendak berkata apa
apa.

Tidk lama selepas itu, diaorang melepaskan mulutnya dari
cipap aku dan mengelap mulutnya yg kuyup dng air nikmatku menggunakan
selimut. die menyuruhku bersujud di atas katil. saya yg keletihan
menurut arahannya dan dlam keadaan badan saya yg berbogel dan masih
bertudung itu, saya bersujud di atas katil.

Saya tahu diaorang
hendak menikmati lubang punggung ku lagie kerna saya sedia maklum bahawa
diaorang mencintaiku kerna faktor itu. Kemudian saya merasai batang
zakar nya yg keras itu masuk ke dlam punggung ku sedikit demi sedikit.

Tetaapi
kali ini agak mudah kerna sperma yg masih di dlam punggung ku yg
dipancutkannya tadi membantu melicinkan pergerakan batang zakar nya
memasuki lubang punggung ku. Tambahan pula, kedudukanku yg bersujud itu
membuka lubang punggung ku menjadi semakin besar.

Kesakitan yg
saya rasai tiidak lagie seperti pertama kali melakukannya sebelum itu.
Kali ini saya dapat merasakan sedikit kenikmatan apabila batang zakar
nya keluar masuk punggung ku dlam tempo yg berbeza.

Tetaapi saya
terasa sedikit sneak dan cume sedikit kesakitan yg saya alami. untuk
mengurangkan rasa senak dan sedikit kesakitan itu, saya melentikkan
lagie badan saya membuatkan punggung ku semakin menonggek.

“Sayang.
kali nie sedap takk. ” tanyanya smbil tak henti menujah batang zakar
nya keluar masuk punggung ku. “oh. jngn laju sangat bang Sedap juga,
tapi senak. Oh” saya merengek “Sedaapnya. dubur sayang Ooh Innya. ”
encik Dudden merengek kenikmatan “Oh. dubur Innya. sedapnya. Innya
seksi. bertudung” sambungnya yg sedangg enak menikmati lubang punggung
ku.

Die kemudiannya seperti sebelumnya, menarik kebelakang tudung
satin yg masih ku pakai membuatkan kepalaku tertarik kebelakang dlam
keadaan masih bogel menonggeng itu. Ini membuatkan saya merasa tiidak
selesa dan pergerakannya yg semakin laju dan membuatkan saya semakin
senak.

Walaupun merasai kenikmatan apabila lubang punggung ku
dijolok olehnya tettapi rasa senak dan sedikit kesakitan membuatkan saya
berasa tiidak selesa. Ketika saya fikir saya haruss membuatnya cepat
terpancut. saya lentikkan lagie punggung ku agar kelihatan semakin
memberahikan disamping dapat membesarkan lagie rongga punggung ku.

“Oh
abang. Pancut dlamm punggung Innya bang” rengekku agar diaorang semakin
tiidak keruan. Nampaknya usahaku berhasil bila diaorang menyatakan
bahawa sperma nya sdh hendak keluar. “Sayang, abang nakk terpancut
sayang. Pancuut dlam punggung Innya. ” rengeknya “Cepat bang. Pancut
dlam punggung Innya. ” pintaku dng berahi “Oh. punggung Innya sedap.
punggung Innya sedap. aah” katanya dan serentak dng itu, diaorang
melepaskan sperma nya ke dlam punggung ku sedalam dalamnya.

“oh.
Sayang. abang pancut dlam punggung. oh. sedapnya. tudung Innya seksi.
ah. ” encik Dudden melepaskan perasaan kenikmatan yg dialaminya ketika
sperma nya memancut mancut memenuhi lubang punggung ku.

Saya
rasakan denyutan batang zakar nya di dlam lubang punggung ku sungguh
kuat. saya yg berbogel dan masih bertudung satin itu menonggekkan lagie
punggung ku menerima pancutan demi pancutan sperma nya hingga tiada
lagie yg keluar.

Kemudian kita terjelepuk berbaring ke sisi dlam
keadaan mengiring yg mana diaorang masih lagie memelukku dari belakang
dng batang zakar nya yg masih melekat tenggelam di dlam lubang punggung
ku.

Setelah batang zakar nya kembali normal, diaorang pun
mengeluarkannya dari lubang punggung ku dan mengelap cairan yg melekat
dng selimut. Kemudian diaorang mencium kepalaku yg bertudung itu.
“Sayang, abang puas sangat. mmg tiada orang lain dapat menandingi cinta
abang utk sayang. Sayang seksi bertudung begini. ” Katanya lembut stlah
kepuasan “Abang, Innya jg cintakan abang. Segalanya utk abang. Innya
akan bertudung lagie masa kite bersatu jika itu yg abang nak. ” kataku
yg masih dlam dakapannya.

Kemudiannya diaorang terlena dan saya
kuatkan diriku turun ke bilik bacaan dibawah dlam keadaan berbogel dan
masih bertudung satin yg sedikit kusut masai itu. Ketika menuruni
tangga, saya rasa lubang bontot ku sedikit keperitan dan cecair benih
encik Dudden saya rasakan mengalir turun dipeha dari lubang bontot ku yg
telah dibedalnya.

Kemudiannya saya menaip tentang apa yg terjadi
ketika kita mula mula melakukannya di ruang tamu tettapi akibat
keletihan yg teramat sangat, kisah yg saya baru ceritakan tadi terpaksa
disambung ke hari ini.

Saya kemudiannya kembali kebilik dan
terlena dlam dakapan encik Dudden hingga ke pagi. Pada paginya, kita
mandi bersama sama tettapi tiidak melakukan sebarang seks. cume senda
gurauan mengisi pagi pada hari itu.

Encik Dudden memilih pakaian
utk ku bekerja pada hari itu. die hendak saya memakai baju kebaya labuh
satin berwarna hijau muda. Selepas saya memakai baju itu, diaorang
kelihatan seperti tiidak ingin mengalihkan matanya dari memandangku.
Ketika di dlam kereta, matanya jg sentiasa mencuri pandang pehaku yg
licin dibalut kain satin itu. Sekali sekali tangannya meraba raba
pehaku. Di tempat kerja, encik Dudden mengambil gambarku yg sedangg leka
berdiri menyusun cd di kaunter.

Saya tak perasan kerna diaorang
berada di belakangku. saya sedari apabila kelibat flash kamera terpancar
di segenap ruang kedai. Ketika waktu rehat, kedai ditutup selama satu
jam dan ketika itulah, kita melakukan adegan asmara di pejabatnya.

Seperti
malam sebelumnya, diaorang puas kongkek punggung aku dan pancut di dlam
lubang punggung aku. Dua kali kita melakukannya. Sekali di mejanya,
saya disuruh menonggeng dng kedua tanganku memaut tepi mejanya sementara
diaorang dibelakangku kongkek punggung aku dng cume menyelak kainku ke
atas.

Manakala sekali lagie kita melakukannya di pantry. mmg sama
dng apa yg kita lakukan di dapur pada malam sebelumnya. air mani nya
memenuhi lubang punggung aku. saya gembira melihatnya puas.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video