Pelir Gesel Buah Dada Besar Janda

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
182 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Pelir Gesel Buah Dada Besar Janda. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Nama saya Jerdi. Tinggi 172 cm dan berat badan saya lebih kurang 69 kg. Kulit saya gelap sikit, ala ala mamak sikit. Batang pelir saya bolehh tahan jugak saiznya, panjangnya ada la hampir hampir 7 inci dan ukurlilitnya ada la lebih kurang 3 inci.

Untuk orang Asia, saya punya saiz tue kira canggih la jugak kan. saya nii ada satu minat yg lain sikit dari lelaki lelaki lain yg sebaya saya. saya minat sangat sangat kat perempuan perempuan yg berusia dallam lingkungan 30 an dan awal 40 an, lebih lebih lagii golongan golongan janda yg fizikalnya masih mantap lagi.

Contoh kategori perempuan yg menjadi minat saya nii ialah salah seorang aktress Malaysia iaitu Rosnah Johari. Selama ini saya mmg selalu sangat saya melancap smbil merenung gambar gambar Rosnah Johari dan berangankan adegan adegan seks saya dngan diorang.

Ok la, saya ingin menceritakan pengalaman saya lebih kurang 6 tahun yg lepas bersama dngan seorang janda cantik yg beranak dua dan berumur lebih kurang 35 tahun pada waktu itu.

Saya panggilnya dngan nama Kak Effa saja. Kak Effa nii nampak bersopan bila keluar dari rumah dan tiidak nampak langsung ciri ciri seorang yg gatal atau miang walaupun dia dahh lama menjanda.

Kak Effa selalunya berbaju kurung dan bertudung bila keluar bekerja dan masih tetap bertudung pada waktu waktu biasa. Orangnya kurus dan tinggi, sama separas telinga saya. Kulitnya putih, halus dan gebu sekali.

Buah dada nya sederhana besar tetapi sentiasa kelihatan menonjol krn cara jalan Kak Effa yg sedikit mendada. Pinggang Kak Effa ramping dan bontot nya bulat montok dan sedikit tonggek.

Wajahnya cantik tanpa ada sebintik jerawat pun, ada mirip mirip aktress idaman saya iaitu Rosnah Johari, itu yg buat saya syok sangat dapat berkenalan dngan Kak Effa ni. Kalau sesiapa yg tiidak mengenali Kak Effa pasti akan mengatakan yg Kak Effa nii berusia dallam lingkungan 20 an.

Pandai sungguh Kak Effa nii menjaga kecantikan tubuh badannya dan itulah yg buat saya cukup cukup stim setiap kali berjumpa dngan Kak Effa. Kak Effa sudaah bercerai lebih kurang 2 tahun sewaktu saya baru mula mengenalinya.

Kedua dua anaknya tinggal di kampung, dijaga oleh kedua orang tua Kak Effa. Kak Effa bekerja di sebuah bank di kawasan Subang Jaya. dia tinggal pun di sebuah apartment yg dimilikinya sendiri di kawasan yg sama.

Kebetulan pula saya jugak tinggal menyewa sebuah bilik utama di sebuah rumah teres di kawasan Subang Jaya. Jadi, senang la saya bertemu dngan Kak Effa selalu. Selama perkenalan kami berdua, Kak Effa cukup sporting dan mesra dngan saya.

Pergaulan kami berdua kadangkala saya rasakan bagai sepasang kekasih, hanye kami tiidak pernah mengucapkan kata kata cinta saja. Usik mengusik, cubit mencubit sudaah jadi perkara biasa bagi kami berdua, hanye usikan usikan dan perbualan kami masih tetap terbatas lagii waktu itu.

Saya pun sebenarnya takut takut jugak ingin bergurau lebih lebih, takut apa yg saya idam dan hajatkan daripada Kak Effa nanti tiidak kesampaian. Kalau kami berdua menaiki motosikal saya, Kak Effa pastinya akan memeluk saya ketika membonceng.

Itulah yg buat saya seronok sangat bila dapat memboncengkan Kak Effa di atas motosikal saya. Apatah lagii dngan keadaan yg seperti itu pastinya buah dada kak Effa yg selama itu menjadi kegeraman saya pasti akan melekap kuat dan mesra di belakang badan saya.

Itu yg buat ‘batang pelir ‘ saya sentiasa menegang keras dan terseksa hebat di dallam seluar saya. Kadangkala tue rasanya macam tiidak ingin turun dari motor je. Kak Effa seperti tiidak kisah langsung dngan perbuatannya dan itu yg buat saya bertambah seronok dngan Kak Effa.

Samada Kak Effa jenis yg mmg tiidak rasa apa apabila berkeadaan seperti itu dngan seorang yg berpangkat adik kepadanya ataupun sememangnya dia sendiri menikmati keadaan yg seperti itu, saya sendiri tiidak berapa pasti.

Yangg saya pasti mmg saya cukup suka dngan keadaan itu. Selepas lebih kurang dua bulan hubungan kami terjalin, maka terjadilah satu peristiwa yg selama ini amat amat saya hajatkan daripada Kak Effa.

Pada suatu pagi hari Sabtu iaitu hari cuti saya, lebih kurang pada pukul 7 pagi, saya mendapat panggilan telefon dari Kak Effa. Oleh krn pada telefon bimbit saya terpapar nama Kak Effa, maka saya dngan senang hati menjawab panggilan tersebut walaupun sebenarnya saya masih lagii sedap diselimuti mimpi.

Kalau orang lain yg telefon saya, jngn harap la saya akan menjawabnya. Melalui telefon, Kak Effa memohon maaf krn mengganggu saya pagi pagi hari. dia katakan kepada saya yg dia tengah bosan dan ingin mengajak saya keluar bersarapan pagi serta meminta saya mengambilnya dngan motosikal saya.

Saya pun bersetuju dan meminta masa sedikit utk mandi terlebih dahulu. Siap mandi, saya terus keluar menuju ke apartment Kak Effa utk mengambilnya. Seperti biasa, Kak Effa sudaah sedia menunggu saya di luar pagar kawasan apartmentnya.

Pagi itu Kak Effa bertudung putih, memakai kemeja putih dan seluar yg berkain lembut. dngan wangian yg menaikkan nafsu syahwat saya, Kak Effa begittu mempesonakan saya. Tanpa bannyak bicara, Kak Effa terus membonceng motosikal saya dan kami terus ke sebuah gerai mamak utk menikmati sarapan pagi.

Selesai sarapan Kak Effa bertanya kepada saya, “Hari nii Jerdi ada planning ingin keluar kemana mana ke? ” “tidak ada, rasa rasanya ingin lepak kat bilik je, Kak Effa ada ingin ke mana mana ke? ” Soal saya semula kepada Kak Effa.

“tidak ada juga, tiidak taulah apa yg Kak Effa ingin buat hari ni. ” Kak Effa seolah merungut. “Kalau macam tu, lepak kat bilik sewa Jerdi sahaja la. ” saya beranikan diri mempelawa Kak Effa.

“Kalau tiidak jadi masaalah pada Jerdi, bolehh jugak rasanya. Balik rumah Kak Effa pun tiidak ada apa yg ingin dibuat. ” Walaupun sedikit terperanjat dngan ajak ajak ayam saya, tetapi jawapan Kak Effa btl benar menggembirakan saya zahir dan batin.

Selesai membayar harga sarapan, kami pun terus menuju ke bilik sewa saya. Waktu ketika itu lebih kurang pukul 10 pagi dan cuaca masih lagii sejuk sebab malam tadi hujan sangat lebat.

Sampai ke rumah, saya terus mengajak Kak Effa ke bilik sewa saya krn sememangnya ruang tamu rumah tersebut kosong dan tiada tempat utk tetamu duduk duduk. Ketika itu penghuni bilik bilik lain masih lagii tidur.

Kak Effa seperti biasa jer saya lihat, tiidak ada rasa takut utk mengikut seorang lelaki hingga ke bilik sewanya. saya pulak dari tadi tiidak senang duduk rasanya sebab batang pelir saya menanduk nanduk keras ke arah seluar saya menandakan bahawa dia tengah terdesak utk mencari sarungnya.

“Pandai Jerdi kemas bilik, macam bilik orang kahwin. ” Komen Kak Effa stlah melihat bilik tidur saya tersusun kemas dngan set bilik tidur murah yg saya beli setahun yg lepas.

Segala peralatan audio, tv dan peti ais saya letakkan dallam bilik sebab bilik sewa saya besar dan selesa. Disebabkan bilik saya adalah bilik tidur utama, maka bilik air jugak ada terdapat di dallam bilik saya.

Kak Effa duduk di tepi katil saya dan saya terus memasang siaran tv. saya memohon kepada Kak Effa utk ke tandas sebentar bagi melepaskan hajat saya. Kak Effa hanye tersenyum seraya mengangguk.

Saya tanggalkan seluar saya dan mengenakan tuala mandi ke badan saya. Semasa itu saya merasakan Kak Effa ada menjeling jeling ke arah saya semasa saya menanggalkan seluar. dlamm bilik air, saya duduk di atas mangkuk jamban dallam keadaan berbogel.

Saya btl benar tiidak tahan dngan gelora nafsu saya terhadap Kak Effa. Masih lagii terasa rasa akan buah dada kak Effa yg melekap mesra di bahagian belakang badan saya dan jugak bau aroma yg harum semerbak yg dipakai oleh Kak Effa pagi ini.

Ditambah pula kehadiran Kak Effa ke dallam bilik sewa saya, menambahkan lagii nafsu syahwat dan fikiran fikiran jahat saya terhadap Kak Effa. Perlahan lahan tangan kiri saya menggoncangkan ‘batang pelir ‘ saya sementara tangan kanan saya memegang sebatang rokok yg telah saya nyalakan tadi.

Sambiil memejamkan mata, saya berangan angan mengadakan hubungan seks dngan Kak Effa di dallam bilik tidur saya ini. Tangan kiri saya masih lagii menggenggam smbil menghayun perlahan lahan dngan irama yg sama kepada batang pelir saya.

Beberapa minit kemudian batang pelir saya memuntahkan air nikmatnya. saya puas, berehat seketika dan terus membasuh batang pelir saya. Oleh krn saya merasakan bahawa peluang utk saya menikmati tubuh Kak Effa yg menjadi idaman saya selama ini adalah 75 peratus, maka saya menggosok gigi terlebih dahulu sebab tiidak ingin mulut saya berbau busuk akibat merokok ketika melakukan ciuman mulut dan usapan usapan lidah dngan Kak Effa nanti.

Keluar dari bilik air, saya lihat Kak Effa sdang duduk bersimpuh di atas katil saya smbil membaca surat khabar yg saya beli tadi dngan kini kain tudungnya telah dibuka.

Saya terpesona dngan kejelitaan Kak Effa yg tanpa tudung itu di depan mata saya. Inilah pertama kali saya lihat Kak Effa tanpa tudungnya dan saya lihat Kak Effa mempunyai rambut yg sangat cantik, lebat, hitam dan lurus serta panjangnya hanye separas bahu saja.

Denngan keadaan sdang bersimpuh itu, saya melihat sebuah pemandangan indah daripada kecantikan dan keghairahan rupa tubuh badan yg dipamerkan oleh Kak Effa. Indah. mmg indah, Kak Effa mmg indah pada pagi itu.

Saya terpaku seketika menatapi keindahan tersebut, Kak Effa terlalu mempersonakan mata saya. “Kenapa Jerdi pandang Kak Effa macam tu, ada apa yg tiidak kena ke? ” Soal Kak Effa tersenyum smbil menyelak sedikit rambutnya.

Saya merasakan bahawa Kak Effa seperti cuba menggoda saya, mungkin. “tidak ada apa yg tiidak kena. cume Kak Effa nampak mengancam dan menggoda sangat pagi ni. ” Kak Effa tertawa kecil mendengarkan jawapan saya.

Saya mengambil seluar pendek saya yg tergantung di dinding pintu. saya menyarungkan seluar pendek jer krn saya rasa Kak Effa seperti ingin berada lama di dallam bilik sewa saya ini.

Kak Effa tersenyum kepada saya. Manis sungguh senyuman Kak Effa saya rasakan. Senyuman yg saya bayangkan seolah olah mengharapkan sesuatu daripada saya. Kemudian, saya memberanikan diri utk duduk bersebelahan Kak Effa di atas katil.

Di atas katil, saya bersila smbil dngan agak sengaja saya menggeselkan peha saya sedikit ke tepi pehanya. Kak Effa hanye menjeling tersenyum kepada saya dan tiada sebarang bantahan daripada Kak Effa atas perbuatan saya itu.

Kini dngan kedudukan saya yg benar betul rapat dngan Kak Effa membolehkan saya mencium bau aroma tubuh badannya yg begittu harum dan btl benar menggoda nafsu jantan saya. Rasa rasanya seperti ingin jer saya menerkam dan menggomol tubuh Kak Effa ketika itu juga.

Tetapi saya nii bukan jenis lelaki gopoh dan gelojoh. saya lebih suka menikmati seks secara perlahan lahan sebab saya ingin pasangan saya turut sama menikmati permainan seks kita, tetapi teknik dan gaya saya suka yg berbagai bagai.

Saya tiidak suka yg ganas ganas sangat sebab saya rasa tiidak puas seperti itu dan lagipun kalau saya buat cara itu, cepat sangat air nikmat saya terpancut. Jadi, biar lambat asal nikmat.

Kini, kecantikan, kehalusan dan keghairahan tubuh serta wajah Kak Effa sudaah benar betul berada dekat di depan mata saya. Secara otomatiknya, batang pelir saya yg baru sebentar tadi menghamburkan air nikmatnya, kini memacak tegak kembali.

Kak Effa berhenti membaca akhbar dan dilipat serta diletakkan di atas meja kecil yg terletak bersebelahan katil saya. Kak Effa tetap tersenyum kepada saya seraya bersuara manja, “Kita lepak kat sini lama sikit ye Jerdi, hilangkan rasa bosan Kak Effa, borak borak dngan Kak Effa. ” saya tersenyum menerima ajakan Kak Effa yg kini semakin menggoda dan sememangnya inilah yg saya hajatkan dari Kak Effa selama ini.

Kitorang berbual seketika tentang hal hal lain smbil kini saya dan Kak Effa saling berhadapan antara satu sama lain. smbil berbual mata saya tiidak henti henti menjeling ke bahagian buah dada besar nya krn saya lihat butang kemejanya yg di atas terbuka.

Sebahagian dadanya yg terdedah itu mempamerkan kelembutan dan kehalusan kulit Kak Effa yg btl benar membuatkan saya resah gelisah menahan gelora nafsu saya. Tambahan pula kemeja putih yg dipakainya agak nipis dan jarang sedikit.

Jadinya, saya dapat melihat akan corak corak bra yg dipakainya di atas kain kemejanya. saya rasa Kak Effa sedar akan perbuatan saya itu dan saya lihat dia seperti sengaja membiarkan saya terus menikmati keindahan itu.

Beberapa lama kemudian Kak Effa mengeliatkan sedikit badannya krn mgkin kelenguhan. “Letih la rasanya Jerdi, lenguh lenguh sahaja rasa badan ni. ” Kak Effa mengomel sedikit. “Kak Effa ingin Jerdi picit badan Kak Effa ke? bolehh kurangkan sikit lenguh lenguh tu. ” Tawar saya kepada Kak Effa yg sedikit berani membuat perancangan.

“Boleh jugak kalau Jerdi pandai memicit. Tapi hati hati ye, jngn silap picit. ” Kak Effa menerima tawaran saya smbil jeling menggoda kepada saya. “Ala. kalau silap sikit sikit tue apa salahnya. Bukannya sakit, sedap. ” Sambung saya yg semakin berani menggunakan ayat nakal.

Kak Effa tertawa kecil smbil mencubit peha saya. Sedap sungguh cubitan Kak Effa. saya meminta Kak Effa supaya memusingkan badannya supaya mudah utk saya memicit badannya. Kak Effa mengikut arahan saya smbil saya mengangkangkan kaki saya supaya Kak Effa akan duduk di celah kelengkangan saya.

Kak Effa seperti faham dngan kedudukan saya lalu dia terus jer duduk membelakangi benar betul rapat dngan saya dan kini batang pelir saya yg tiidak turun turun dari tadi berada benar betul tepat dngan alur bontot nya dan jugak sudaah mula bersentuhan.

Saya rasakan bahawa Kak Effa dapat merasakan batang pelir saya sdang benar betul tegang, namun saya lihat Kak Effa langsung tiidak mengelak utk menjauhkan sedikit kedudukannya daripada saya. “Ini sudaah baik. ” Bisik hati kecil saya.

Kemudian saya mula memicit micit lembut bahu Kak Effa. dlamm keadaan yg seperti itu saya dapat melihat dngan jelas akan tengkuk Kak Effa yg putih bersih dan gebu itu.

Rambutnya yg tersisir rapi dan ditambah pula kewangian semerbak rambut dan tubuhnya btl benar membuatkan saya khayal. Dari tepi saya lihat Kak Effa sdang memejamkan matanya krn menikmati akan picitan jari jari kasar saya.

Kak Effa btl benar cantik dallam keadaan itu. Dari belakang, saya cuba menjengok ke bahagian dadanya dan saya dapat melihat lebih sedikit daripada yg saya lihat sebentar tadi. Kini, lurah payudara dan sebahagian branya yg berwarna putih itu terlihat dngan jelas oleh saya.

Saya semakin tiidak keruan jadinya. “Aik, tengok apa tu? ” Soal Kak Effa tersenyum manja yg sedar dngan apa yg saya buat. saya terkejut sedikit smbil hanye tersenyum saja.

Tetaapi Kak Effa terus membiarkan jer keadaan itu tanpa membetulkan bajunya smbil matanya terus terpejam menikmati picitan picitan saya. Tiada kata kata yg terkeluar dari mulut kami berdua selama saya memicit micit bahu dan perlahan lahan terus ke bahagian pinggangnya, hanye kedengaran hembusan hembusan nafas yg seragam dari Kak Effa.

Beberapa minit kemudian saya berkata kepada Kak Effa, “ok ke Kak Effa, dahh cukup ke belum? ” “ok la Jerdi, sedap jugak picitan Jerdi ye. Khayal jadinya Kak Effa. Kak Effa rasa ingin berehat sekejap macam nii bolehh ke Jerdi? ” Jawab Kak Effa smbil terus menyandarkan badannya ke arah saya tanpa menunggu jawapan seterusnya daripada saya.

Saya yg sedikit terperanjat dngan tindakan Kak Effa tapi sudaah cukup bersedia utk menerima dan mencipta segala kemungkinan, membiarkan jer keadaan itu berlaku. Kelembutan dan kegebuan tubuh badan Kak Effa btl benar saya nikmati walaupun hanye dari luaran saja.

Kini kepala saya sudaah berada benar betul bersebelahan kepalanya. saya gerakkan sedikit kepala saya sehingga pipi kami berdua sudaah sedikit bertemu dan dagu saya sudaah mula mencecah bahunya. Tiada sebarang tindakbalas daripada Kak Effa yg saya lihat terus memejamkan matanya dan kini saya rasa Kak Effa jugak sudaah mula menikmati keadaan ini yg mgkin secara sengaja dia jugak mencarinya.

Tetaapi saya tetap bersabar, tiidak ingin tergopoh gopoh menggunakan peluang yg ada ini. masa masih panjang lagi. saya beranikan diri utk mengelus ngelus kedua dua lengan Kak Effa yg putih gebu itu dan seterusnya turun hingga ke jari jemarinya.

Saya terus memberanikan diri dngan menggenggam jari jemari Kak Effa dan tiada sebarang bantahan darinya. saya lepaskan tangan kiri saya dari menggenggam jari jemari Kak Effa smbil terus memeluk tubuh Kak Effa mesra.

Kak Effa tetap membiarkan perlakuan saya berterusan. saya semakin berani dan hati saya menyatakan bahawa kini Kak Effa sudaah berada di dallam genggaman saya sepenuhnya. Pelukan dan genggaman saya semakin erat serta kini bibir saya mula memberikan ciuman pertama kepada pipi Kak Effa yg gebu itu dallam keadaan Kak Effa masih lagii membelakangi saya seperti mula tadi.

Saya lihat Kak Effa tetap terus memejamkan matanya smbil sedikit mendesah kenikmatan dan genggaman tangan saya tadi mula mendapat tindak balas dari Kak Effa. saya memberikan lagii ciuman kepada pipi Kak Effa.

Desahan Kak Effa kuat sedikit daripada tadi smbil diiringi rengekan manjanya. saya rasa Kak Effa sudaah mula menikmati permainan ini. “Auw. ” Kak Effa menjerit kecil akibat genggaman geram jari tangan saya yg sedikit kuat menggenggam jari jemari halus dan runcingnya.

” jngan kuat sangat. sakit. Perlahan lahan sikit ye sayang, bannyak lagii masa. ” Kak Effa merayu dallam rengekannya yg semakin manja. batang pelir saya sudaah semakin menggila ditambah pula dngan panggilan pertama sayang Kak Effa kepada saya.

“Maaf Kak Effa, geram sangat. tiidak tahan. ” Jawab saya perlahan smbil disambut dngan senyuman manis Kak Effa. Dari gaya dan katanya tadi menandakan bahawa Kak Effa kini sudaah mula memberikan respon di atas perlakuan saya dan saya sudaah mendapat kelulusan daripadanya utk meneruskan adegan adegan yg seterusnya.

Cerita Sex Pelir Gesel Buah Dada Besar Janda

Saya mencium lembut tengkuk Kak Effa smbil melepaskan genggaman jari jemari kami berdua dan seterusnya tangan kanan saya mula mendaki sedikit ke atas. Ciuman ke tengkuk Kak Effa saya teruskan perlahan lahan dan sesekali saya selangi dngan jilatan lidah saya.

“Umph. Argh. ” Desahan dan erangan manja Kak Effa semakin ketara dan turun naik nafasnya sudaah tiidak berapa teratur lagi. Tangan kanan saya mula merayap ke bahagian payudara kanan Kak Effa.

Saya hanye mengusap ngusap lembut payudara tersebut dari kanan ke kiri dan sebaliknya. Beberapa lama usapan itu saya lakukan, saya mula meramas mesra kedua dua payudara dari luar bajunya smbil tangan kiri saya masih lagii merangkul mantap tubuh Kak Effa.

Tengkuk dan leher di bahagian kanan Kak Effa sudaah habis dibasahi dngan air liur saya ketika itu. Ternyata buah dada kak Effa yg selama ini amat amat saya idamkan masih tetap segar, tetap mengkal, tetap kenyal seperti mana yg saya bayangkan selama ini.

Tdk keterlaluan saya katakan bahawa kedua dua buah dada kak Effa lebih istimewa daripada yg dimiliki oleh bekas makwe saya sebelum ini. batang pelir saya masih lagii menegang seperti tadi smbil menyucuk nyucuk ke arah alur bontot Kak Effa.

Tangan kiri saya melepaskan rangkulan saya ke arah tubuh Kak Effa smbil mencari cari butang baju Kak Effa. saya mengalihkan kepala saya ke bahagian kiri kepala Kak Effa pula utk bermain main di tengkuk dan leher Kak Effa di bahagian itu pula.

Kak Effa menyelak rambutnya yg menutupi sebahagian kiri wajahnya dan sekaligus memberi petanda kepada saya bahawa Kak Effa sudaah merelakan 80 peratus utk tubuhnya saya nikmati. Desahan dan erangan manja Kak Effa tiada putusnya lagi.

Kak Effa kini sudaah berada separuh daripada alam kenikmatan seks. smbil menjilat diselangi menciumi leher, tengkuk dan pipinya, tangan kiri saya sudaah aktif membuka satu persatu butang baju Kak Effa sehingga kini bahagian depan Kak Effa sudaah habis terdedah.

Hnya yg masih menutup tubuhnya ialah branya yg secara tiidak langsung menambahkan lagii keghairahan nafsu syahwatku. Kedua dua tangan saya menyeluk dari bahagian bawah bra Kak Effa utk saya merasai kehangatan buah dada besar nya tanpa sebarang lapisan.

Erangan dan desahan Kak Effa kini semakin kuat apabila kulit tangan saya sudaah bersentuhan dngan kulit buah dada besar nya. Kekenyalan dan kemengkalan buah dada besar nya membuatkan saya tiidak jemu jemu meramas ramas akannya.

Kedua dua tangan Kak Effa sudaah mengejang kuat dngan jari jemarinya meramas ramas peha saya. dlamm meramas ramas itu saya gunakan emak jari dan jari tengah kedua dua tangan saya utk menggentel gentel kedua dua putting buah dada besar nya perlahan lahan.

Sesekali Kak Effa mengelinjangkan badannya diiringi dngan erangannya yg sedikit kuat. Kak Effa menggerakkan sedikit badannya ke hadapan smbil tangannya terus membuka baju kemejanya yg mana butangnya sudaah sedia saya tanggalkan tadi.

Kak Effa memimpin kedua tanganku ke bahagian belakang badannya dan dituju terus ke kancing branya. Rupa rupanya Kak Effa ingin saya membukakan kancing branya. Erotik sungguh keadaan kami berdua ketika itu.

Saya lurutkan tali bra yg tersangkut di bahunya perlahan lahan dan seterusnya saya tarik terus bra Kak Effa dari menutupi buah dada besar nya. saya campakkan bra dan baju Kak Effa ke meja kecil di tepi katil smbil saya sendiri menanggalkan baju saya.

Kini tubuh kami berdua sudaah tiidak ditutupi apa apa lagii bermula dari bahagian pinggang ke atas. Tangan saya mengelus perlahan lahan bahagian belakang tubuh Kak Effa yg putih bersih serta halus kulitnya itu.

Kemudian Kak Effa menyandarkan kembali tubuhnya ke arah badan saya. Kak Effa memalingkan sedikit kepalanya kepada saya smbil tersenyum manis. Kak Effa berbisik kepada saya, “Sayang. dahh lama sangat Effa idamkan saat saat seperti ini dngan Jerdi. Teruskan dngan perlahan lahan ye Sayang. Effa relakan segalanya utk Jerdi. Sedap sayang. ” Kak Effa sudaah tiidak membahasakan dirinya sebagai Kak Effa lagii dan mula memanggil saya dngan gelaran sayang pula.

Waduh. nikmatnya suasana ketika itu! Rupa rupanya Kak Effa sendiri pun mempunyai hajat dan niat yg sama seperti saya selama ini. Bertuah benar saya rasa krn kini saya tahu bahawa saya tiidak lagii bertepuk sebelah tangan saja.

“Jerdi pun macam Effa juga, dahh lama sangat menunggu peluang semacam nii Effa, hanye takut takut sahaja ingin mintak. ” Bisik balas saya kepada Kak Effa utk membangkitkan lagii kehangatan suasana.

“Kalau macam itu, sekarang kami berdua dahh dapat satu sama lain, jngn sia siakan peluang yg ada nii sayang. Effa dahh tiidak sabar lagii sayang. ” Balas semula Kak Effa smbil tangannya mengangkat kedua tanganku dan diletakkan dibahagian buah dada besar nya semula.

Kak Effa ingin buah dada besar nya diramas ramas oleh saya seperti mana yg saya lakukan tadi. Desahan dan erangan Kak Effa kembali menguasai gegendang telinga saya kini. saya membetulkan kedudukanku smbil merebahkan Kak Effa di atas katil.

Saya duduk di sebelah kanan Kak Effa yg matanya masih terpejam khayal. saya tatap sepuas puasnya buah dada kak Effa yg sederhana besar itu dan yg selama ini terlalu saya idamkan.

Kedua dua buah dada kak Effa masih lagii segar mekar tergantung megah di dadanya. Masih indah seperti anak dara rupanya. smbil itu kedua dua tanganku masih terus merayap dan meramas ramas lembut buah dada besar nya.

Sesekali rayapan dan ramasan saya diselangi dngan gentelan ke arah puting buah dada besar nya yg merah kehitaman itu. Kak Effa terus mendesah smbil sesekali melentingkan badannya menahan kenikmatan permainan tangan dan jari saya.

Stlah beberapa minit berkeadaan begittu , tangan kanan saya perlahan lahan turun ke lembah nikmatnya. Tangan kiri saya masih meneruskan aksi aksi di bahagian buah dada besar nya sementara tangan sebelah lagii membelai dan menggosok gosok mesra daerah lembah nikmat Kak Effa.

Kak Effa masih seperti tadi lagi, terpejam matanya smbil mengerang dan mendesah dngan penuh nikmat. Tiada sebarang halangan utk saya meneruskan aksi aksi yg seterusnya. saya menanggalkan butang dan zip seluar Kak Effa dan seterusnya menanggalkan terus seluar itu perlahan lahan.

Kini tubuh Kak Effa hanye ditutupi dngan seluar dalamnya yg nipis saja. saya dapati seluar dallam Kak Effa kini telah habis basah dngan air mazinya. saya terus mengusap usap dan membelai belai mesra bahagian yg basah itu.

Kak Effa terus mengerang manja dngan tangan kanannya kini sudaah mula merayap rayap di bahagian luar batang pelir saya smbil tangan kirinya meremas remas kain cadar tilam. dngan lentingan dan erangan erangan yg btl benar mengasyikkan saya, Kak Effa kini berada dallam keadaan yg amat menggiurkan sekali.

Kini saya menanggalkan pula seluar dallam Kak Effa. Maka, dngan cahaya kesiangan yg hanye dilindungi langsir bilik saya, saya dapat melihat dngan sejelas jelasnya tubuh bogel Kak Effa. Tubuh yg selama ini hanye menjadi objek dan bayangan masturbasi saya kini sudaah berada benar betul di hadapan mataku tanpa seurat benang pun dan dngan penuh kerelaannya, sedia utk diterokai dan dijelajahi sebebasnya oleh saya.

Tubuhnya yg berkulit putih, bersih dan gebu itu membuatkan saya terlalu asyik menatapnya dan merayapkan kedua dua tanganku ke setiap inci tubuhnya itu. Walaupun hakikatnya Kak Effa adalah seorang janda yg beranak dua, tetapi saya rasakan Kak Effa bagaikan seorang anak dara yg masih suci tanpa belum pernah disentuhi lagi.

Malah terus terang saya katakan bahawa bekas makwe saya yg lebih muda dari saya dulu pun tiidak sehebat Kak Effa. smbil membelai belai mesra tubuh Kak Effa, saya masih lagii asyik menatap tubuh bogel yg mempunyai wajah yg cantik, berkulit putih lagii halus, payudara dngan putingnya yg masih lagii segar mekar, peha yg putih melepak serta gebu, perut yg masih belum timbul lagii tanda tanda buncit, pinggangnya yg masih ramping dan lembah nikmatnya yg diselaputi bulu bulu halus yg mana lurahnya masih lagii kemerah merahan.

“Sayang, bukakan la seluar tu. Malu la Effa, bogel sorang sorang je. Effa pun ingin tengok dan pegang sayang punya. ” Kak Effa merengek rengek meminta smbil tersenyum menggoda.

Saya pun dngan tanpa rasa segan silu terus membukakan seluar saya sehingga kini kami berdua sudaah bertelanjang bulat. Tiada seurat benang pun lagii yg membataskan penglihatan dan pergerakan kami berdua.

Saya duduk kembali ke posisi tadi. Kak Effa tersenyum ke arah saya smbil tangan kanannya terus menyambut smbil terus mengusap usap mesra batang pelir saya yg sedari tadi sudaah terpacak tegak.

Kini batang pelir saya yg sedari tadi kelemasan di dallam seluar pendek saya sudaah terlepas bebas smbil menanti masa utk menemui sarungnya sebentar lagi. batang pelir saya btl benar seronok krn ia kini sdang dibelai dan diusap mesra oleh tangan tangan halus yg selama ini hanye menjadi bayangan utk dia memuntahkan air nikmatnya.

“Sayang. dasyatnya sayang punya pedang ni. dahh la panjang, besar dan keras pulak tu. ” Bisik Kak Effa tersenyum bahagia smbil tangannya menggenggam kuat batang pelir saya. saya membalas senyuman Kak Effa smbil berkata, “Rasa rasanya Effa bolehh terima ke saiz Jerdi punya ni. Agak agak macamana? Sedap ke tiidak sedap saiz macam ni? ” “Selama nii yg Effa rasa kecil dari nii pun sedap. Inikan pulak kalau saiz macam sayang punya ni, mesti la lagii sedap kan. Kalau ingin sedap lagii kena buat lama lama ye sayang? ” Kata kata Kak Effa seolah membandingkan saiz batang pelir saya dngan bekas suaminya dulu.

Kak Effa kini menaruh harapan yg besar kepada saya dan saya berjanji utk tiidak mensia siakan harapan Kak Effa yg tinggi menggunung itu. Perlahan lahan saya menindih tubuh Kak Effa.

Tangan kanan saya dan Kak Effa mula merangkul tengkuk pasangan masing masing. Tangan kiri Kak Effa pula memeluk pinggang saya. Kini buah dada kak Effa melekap mesra di bahagian dada saya pula.

Dada Kak Effa yg berombak kuat itu membuatkan buah dada besar nya menolak nolak dada saya. Muka kami saling bertemu kini smbil mata kami merenung lembut antara satu sama lain.

Kak Effa tersenyum manja. dia menutupkan matanya smbil mulutnya dibiarkan sedikit ternganga. saya merapatkan bibir saya ke bibir Kak Effa yg masih bergincu merah menggoda. Perlahan lahan saya menghulurkan lidah saya ke dallam mulut Kak Effa.

Kak Effa menyambut huluran lidahku dngan penuh rela smbil terus mengulum ngulum lidah saya. Beberapa ketika kemudian mgkin krn keletihan, Kak Effa berhenti mengulum lidah saya sementara saya belum menarik lagii lidahku keluar dari mulutnya.

Saya terus memainkan lidahku bebas di dallam mulut Kak Effa sehingga dapat saya mencapai lelangitnya. Kak Effa lemas dallam kenikmatan smbil tangan kanannya masih kuat merangkul tengkuk saya. Lama kami dallam keadaan begittu dan sesekali Kak Effa pula menghulurkan lidahnya ke dallam mulut saya.

Kemudian saya melepaskan mulut saya dari mulut Kak Effa. “Ouh. ” Kak Effa melepaskan keluhan nikmatnya. Kini saya arahkan pula lidah dan mulut saya ke bahagian leher dan telinga Kak Effa.

Ciuman, jilatan dan hisapan silih berganti saya lakukan di bahagian tersebut dngan penuh romantik. Kak Effa terus memejamkan matanya smbil tiidak putus putus mengerang, merengek dan mendesah penuh ghairah.

Turun naik nafas Kak Effa kini sudaah tiidak teratur lagi. Puas di daerah itu, saya turunkan badan saya perlahan lahan dallam keadaan mulut saya masih terus melekap kuat ke bahagian bahagian tubuh badan Kak Effa.

Saya berhenti bila sampai di bahagian buah dada besar nya. Perlahan lahan saya meramas ramas kedua dua belah buah dada kak Effa smbil saya merenung wajah Kak Effa. Kak Effa hanye tersenyum memandang saya smbil memejamkan semula matanya.

Tangan Kak Effa membelai belai mesra rambut saya. saya mula mencium buah dada kak Effa perlahan lahan bermula dari bahagian pangkal hingga ke puncak yg mana terletak sebuah busut kecil yg bakal saya nyonyot dan saya gigit gigit sebentar jer lagi.

Ciuman saya teruskan keseluruh bahagian buah dada besar nya kiri dan kanan. Selesai mencium saya mula menyedut smbil menggigit gigit perlahan pula kedua dua belah buah dada kak Effa yg btl benar membahagiakan saya pagi itu.
Cerita lucah Pelir Gesel Buah Dada Besar Janda

Kedua dua tangan Kak Effa meremas kuat kepala dan rambut saya smbil badannya terangkat angkat mengelinjang. “Argh. Umph. Sayang. ” begitu lah bunyi erangan dan rengekan manja Kak Effa yg tiada berpenghujung.
Sampai jer mulutku di puting buah dada kak Effa, saya terus mencium cium, mengulum ngulum, menyedut nyedut dan sesekali menggigit gigit putingnya itu silih berganti, kiri dan kanan. saya lakukan aksi aksi itu di bahagian buah dada kak Effa dallam jangka masa yg lama sebab dahh terlalu lama saya btl benar geramkan bahagian itu.
Kak Effa terus membiarkan perbuatan saya itu krn mgkin dia jugak btl benar menikmatinya. stlah terlalu lama saya mengerjakan buah dada kak Effa dan stlah terlalu bannyak bekas bekas gigitan asmara yg saya tinggalkan di situ, lalu saya bangun dan saya titfuck payudara besar nikmat itu, selepas 10 menit lalu saya turunkan lagii badan saya dallam keadaan merangkak smbil ciuman tetap saya teruskan di bahagian perut, pinggang dan pangkal pehanya.
“Urgh. Argh. Sedap. ” Kak Effa meneruskan lagii rengekan rengekannya yg btl benar menggoda diselangi dngan kegelin jngn tubuh badannya. Sampai di bahagian lembah nikmatnya, saya terhenti seketika. saya angkatkan sedikit kedua dua belah peha Kak Effa dan kini Kak Effa sudaah mengangkangi saya.
Saya melihat ke arah wajah Kak Effa dallam keadaan saya yg begittu. buah dada kak Effa yg masih lagii terpacak tegak di dadanya sama seperti tadi, membuat wajah Kak Effa sedikit terlindung.
Tetaapi saya dapat melihat turun naik dada Kak Effa menandakan dia masih lagii khayal di alam kenikmatan smbil matanya masih lagii terpejam. Kak Effa mengangkangkan kakinya dngan keadaan kedua dua pehanya diangkat sedikit tanda memberikan keizinan kepada saya utk melakukan apa jer yg ingin saya lakukan.
Perlahan lahan jari jari tangan kiri saya membelai mesra lurah nikmat Kak Effa smbil tangan kananku dirayapkan ke bahagian buah dada kak Effa. Tangan kanan saya meramas ramas payudara dan menggentel gentel puting buah dada kak Effa berselang seli.
Saya mencium mesra lurah nikmatnya berkali kali. Kemudian saya menjilat pula ke seluruh daerah nikmat tersebut dngan lahap dan saya mula menikmati lelehan air mazi Kak Effa. Jilatan dan ciuman saya terus bertalu talu saya tujukan ke daerah itu.
“Argh. Urgh. Sayang. ” Erangan Kak Effa tiidak keruan diiringi dngan lentingan lentingan badannya. Tangan kanannya semakin kuat meremas remas rambut dan kepala saya smbil smbil tangan kirinya meremas dan menepuk nepuk bantal.
Saya semakin seronok melakukan adegan tersebut krn terasa semakin ghairah dngan tindak balas Kak Effa.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related video