Sepupu Bohsia Taboo Sex Party

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
87 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Sepupu Bohsia Taboo Sex Party. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Hey, Santy, got room for another one? ”  En Johdi terkebil melihat
Yunus. Hebat! “Come, jngn malu, jngn segan, ”  pelawa En Johdi. Irania
bagaikan sudaah hilang pendengaran, melayan pergerakan batang En Johdi
dallam lubangnya. Yunus meninggalkan Meyla yg masih terpinga pinga
menahan pedih di faraj nya.

Yunus segera mengambil posisi di
belakang Irania untuk mencari lubang jubur nya. jubur Irania
ditonggekkan untuk memudahkan laluan bagi Yunus. stlah batang zakar
mereka sama sama berada dallam celah kangkang Irania, kedua duanya
kelihatan bertanding kelajuan pompaan.

Dan sudaah tentulah Yunus
lebih mendahului kerana posisinya itu. Gerakan konsisten mereka itu
membuatkan Irania hilang punca, sehingga terjuling mata dibuatnya.
Hangat, pedih, panas, sedap, segala macam rasa menular di kepalanya
ketika ini.

Bernat yg telah kembali bertenaga memerhatikan Meyla
yg longlai. diorang memaut tangan Meyla dan menariknya ke kepala katil,
membuatkan Meyla sedikit terkejut. Meyla diletakkan dallam posisi duduk,
dan celah kangkangnya dibuka luas.

Bernat mula menanggal pakaian
yg masih melekat pada badannya dari tadi. Sebaik je Bernat melorotkan
seluarnya, Meyla sekali lagii menggigil ketakutan. zakar En Bernat
sepanjang 10 inci! Macam manalah diaorang tak sedar tatkala melihat En
Bernat menghenyak Kak Santy tadi? mmg zakar nya itu lah yg menjadi
kebanggaan Bernat selama ini, walaupun bukan original.

Sudah
banyakk wang habis dilaburkan untuk mencari segala macam ubat, segala
macam alat bagi tujuan membesarkan zakar nya. dan kini diaorang
berbangga. Walaupun batang sebesar itu milik Bernat, mereka yg pernah
dijoloknya terutama Irania masih kurang berpuashati berikutan kekurangan
stamina dan kevariasian (kepelbagaian) posisi yg ada pada Bernat.

Meyla
berasa lemah seluruh anggotanya. Adakah faraj nya sekali lagii akan
dirodok tanpa sebarang belas kasihan? diorang bagaikan putus nyawa.
Bernat terus mengucup ganas bibir kecil Meyla sambil memain mainkan
batang zakar nya di alur faraj Meyla.

Meyla pasrah. Biar saja laa
apa pun yg berlaku. Ketika Santy sibuk dipompa, diaorang sempat menarik
kepala Abang Bernat yg berdekatan dengannya, lalu membuat French Kiss.
diorang dapat merasakan mereka akan terpancut serentak.

Pasti
hangat lubang lubang sajiannya itu. Meyla berasa sungguh letih sekali.
Nadi nadinya terasa seolah telah shut down. Perlahan lahan diaorang
menutupkan matanya. Bernat masih lagii menikmati kuluman lidah Santy.

Tiba
tiba dirasakannya kepala zakar nya disentuh sesuatu. diorang melihat
pada batang zakar nya. Lalu diaorang mendongak. Meyla sedangg merapatkan
muncung faraj nya pada zakar Bernat. Mata Meyla kelihatan terbeliak,
seolah dirasuk hantu, sambil merenung tajam mata En Bernat.

Lantasnya
tangannya menolak En Bernat sehingga jatuh terbaring. dengaan rakusnya
diaorang mengucup mulut En Bernat sambil menyedut nyedut lidah dan air
liur En Bernat. faraj nya ditekan sekuat hati pada batang En Bernat yg
super besar itu.

Sehingga ke dasar, Meyla masih lagii berusaha
menekan sekuat hati membuatkan kepala zakar Bernat berasa nyilu. En
Johdi yg sudaah pun terpancut, terkejut melihat reaksi luarbiasa Meyla
itu. Yunus masih lagii belum sampai.

En Johdi memandang muka
Santy, lalu Santy berkata, “Dah masuk urat! ”  mereka tersenyum
gembira. Meyla menarik semula keluar batang En Bernat, dan mengulangnya
sekali lagi. Setiap kali itu jugalah Bernat terasa nyilu.

Raut
wajah Meyla kini langsung tiidak dapat dibaca mereka. Kelihatan seperti
marah, sakit, dan sedap pada masa yg sama. yg paling mengejutkan
mulutnya yg menyeringai bagaikan singa yg lapar.

Tak disangka sama
sekali oleh Bernat pil yg dibawanya mampu memberi efek sebegini ganas.
Yunus terpancut dan terduduk di lantai bilik. Irania menikmati cecair
hangat yg memenuhi ruang lubang lubangnya itu.

Meyla pula, dari
gerakan perlahan, kini telah menjadi agresif menambahkan kelajuan
henjutannya. Berdenyut denyut zakar Bernat pedih dirasakan. Agaknya
beginilah perasaan Meyla ketika di tujah Yunus tadi. Meyla terus terusan
menyambung kembali kucupan pada mulut En Bernat.

“Meyla mahu
lagi, ergh, Meyla mahu lagi, muahh, lagi, lagi, bagi sampai habis. Meyla
mahu lagi! ”  teriaknya seraya memaksimumkan kelajuan henjutan. zakar
Bernat terasa panas disaluti cecair Meyla yg melimpah limpah keluar.

En
Johdi pun tak pernah melihat air Meyla sebegini banyak. Akhirnya Bernat
terpaksa mengalah, terpancut jugak diaorang dibuatnya. diorang mengeluh
kepenatan. Meyla bangun berdiri lalu membelakangkan badannya dan
menghempap perut buncit En Bernat.

“Lagi, lagi, mahu lagi! ” 
Meyla segera memacu zakar Bernat yg kian kendur itu kembali ke faraj
nya. Ini adalah posisi yg paling disukai Meyla, kerana terasa batang
zakar mencarik carik dinding faraj nya.

“Oh my god! This is it!
This is it! ”  ucap Santy yg masih berbaring atas En Johdi membiarkan
zakar nya terendam di situ. En Johdi segera mengeluarkan batang zakar
nya.

Bernat sudaah faham. diorang mengalihkan pula batang zakar
nya ke arah lubang jubur Meyla. Padat! Meyla bagaikan tiidak peduli,
ditekannya pula lubang jubur nya agar En Bernat berjaya tembus masuk.

Pedih
zakar Bernat rasakan, seolah olah telah tersepit di situ. namun Meyla
masih nak melampiaskan nafsunya yg tiba entah dari mana itu, lantas
mengayak ayak bontot nya turun naik.

En Johdi cuba memasukkan
batang zakar nya ke dallam faraj Meyla, tettapi gagal. Terlalu kendur.
diorang melancapkannya sehebat mungkin, masih tak ketemu sinarnya.
Irania yg menyedari fenomena itu, lantas menarik En Johdi memeluknya.

Dengann
mudah sekali batang En Johdi meluncur masuk dallam lubang faraj nya.
Sekali lagi, Santy menghenjut En Johdi, tettapi kali ini sepantas yg
boleh. Seketika kemudian baru terasa batang zakar nya kembali mengeras
seperti biasa.

Tetaapi Yunus awal awal telah mengambil
kedudukannya. Ditekapkan batang zakar nya ke muara Meyla. Irania segera
memainkan peranannya. diorang merangkul kepala Meyla lalu mencium
mulutnya. “Sabar sayang, mmuahh. Sayang boleh, sayang, mmuahh, ” Irania
terus terusan mencium bibir Meyla.

Untuk mereka yg bersaiz badan
seperti Meyla, posisi Sandwich merupakan posisi yg paling sukar, apatah
lagii lubangnya diisi zakar besar milik Yunus dan Bernat. En Johdi tak
berpuas hati.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Taboo Sex Party #4

Diorang
jugak mahu mengambil bahagian! batang zakar nya diusap usap di celahan
payudara kecil yg mengkar dan mengeras maksimum milik Meyla. Sebaik je
Yunus memajukan zakar nya masuk ke dlam, Meyla lebih ganas mencium dan
menggigit gigit bibir Kak Santy.

Kepala Kak Santy dirangkul kemas
kedua belah tangan Meyla seolah olah tak nak membiarkan ia pergi. Santy
mula rasa kelemasan. Ditariknya sekuat hati kepalanya, agar dapat
melepaskan cengkaman Meyla itu.

“Jolok lagi! Jolok! Jolok laju
laju! ” Teriak Meyla sebaik kucupannya dengaan Kak Santy terlerai. “Pak
ngah, meh sini, meh sini, ”  Meyla segera menarik batang zakar pak
ngahnya ke rongga mulutnya.

Bimbang jugak dibuat En Johdi. Mana
tahu, karang Meyla gigit zakar diaorang sampai putus, mau nya tak naya?
tettapi rupanya Meyla mengulum zakar pak ngahnya dengaan begituu lembut
sekali.

Malah satu ketika, diaorang menghisap kuat kuat sehingga
berdecit decit bunyi mulut Meyla, membuatkan En Johdi bagai hilang
keseimbangan dan hampir hampir terjelepuk jatuh. Irania menyambung
tugasnya menggantikan En Johdi untuk mengulum puting Meyla.

Tangan
kanan Meyla sempat pula mencari biji kelentit Kak Santy dan
menggentelnya. “Ahh, pandainya Meyla! Naughty girl, naughty girl, ” 
Santy mengeluh sendirian melayan nikmat biji mutiaranya itu.

Nah!
Mulut Meyla mengulum zakar En Johdi, tangannya menggentel kelentit Kak
Santy. Putingnya dikulum. faraj nya ditujah batang 8 inci, jubur nya
pula 10 inci. Inilah gambaran sebenar yg dirancang En Johdi dan Bernat.

Terlaksana
sudaah plan King Of Iblis mereka. Tak sia sia En Johdi meminta Bernat
membawakan pil kuda kaki lapan itu. Jika tiidak tak mngkin mereka
melihat Meyla sendiri yg mengerakkan pinggulnya turun naik seperti
sekarang.

Seketika kemudian Bernat mengalah tanpa sempat
terpancut. diorang terjelepuk baring di lantai. diorang sudaah tua.
sudah tak berkuasa lagii mahu beraksi upacara kegemarannya itu. Tambahan
pula lawannya orang muda seperti Meyla, yg dahh dirasuk pil ribuan
ringgit hasil tajaannya itu.

En Johdi pula mengambil alih posisi
beliau, sementara Kak Santy mengangkang di atas mulut Meyla, memberi
peluang Meyla mengulum kelentit Kak Santy. Meleleh leleh air orgasme Kak
Santy keluar membasahi rongga tekak Meyla.

Yunus pula sudaah dua
kali terpancut dallam faraj Meyla, sekaligus terus mengalah. Tak lama
kemudian, giliran En Johdi pula. Tatkala mereka terdampar lesu, Meyla
mengerjakan tubuh Kak Santy. Digomolnya, diciumnya, digeselkan
kelentitnya pada faraj Kak Santy.

Irania sudaah mengalah. diorang
melonglaikan je tubuhnya untuk dijamu Meyla. Selesai dengaan Kak Santy,
Meyla pergi ke Abang Man pula. begituu lah bergilir gilir. Pantang ada
yg bukak mata, atau bergerak sedikit, pasti diterkam Meyla.

Ia
berterusan 4 jam non stop. Tatkala jam hampir 3 pagi, Meyla membersihkan
diri. diorang menyeluk poket seluar pak ngahnya lalu mengambil wang
RM200. Segera diaorang turun ke lobi untuk supper.

Kali ini
diaorang makan mengalahkan jamuan 5 orang, bagi menggantikan semula
tenaga dan kelaparannya akibat tertinggal makan malam. Esoknya, semua
bangkit dari tidur dallam keadaan lemah. Meyla masih lagii terbaring
berselimut.

Mereka makan tengah hari tanpanya, dan berhasrat
menyambung party itu lagii petang ini, sebelum berangkat pulang ke kl
senja nanti. Setibanya di bilik hotel, mereka melihat Meyla sedangg
khusyuk menonton siaran kabel.

Tatkala permainan baru hendak
dimulakan, Irania mencari pilnya yg tak sempat ditelan semalam. “Eh,
Meyla, nampak pil Kak Santy tak? ”  dan Meyla membalas pertanyaan itu
sambil senyum menyeringai! Petang itu sekali lagii mereka berempat
bertarung dengaan Meyla, cume kali ini, Irania, Yunus dan En Johdi
tamnpak bertenaga sedikit untuk melawan.

Dan kesan pil itu mmg
lambat hilang. Malah, dallam perjalanan pulang pun, En Johdi terpaksa
berhenti 5 kali untuk memuaskan nafsu buas Meyla. Membuatkan mereka tiba
di rumah pukul 3.

30 pagi. Meyla merenung rak buku di biliknya.
Dahulu, buku buku di rak itulah yg menjadi santapan harian Meyla.
Sekarang Meyla sudaah melupakan aktiviti hariannya itu. Kelas di sekolah
pun sudaah tak diberi perhatian, terutama semenjak diberi makan pil
ajaib En Bernat.
Cerita lucah Sepupu Bohsia Taboo Sex Party #4

Entah
mengapa kelentitnya kini mudah mengeras, faraj nya mudah berdenyut.
Seolah olah pil tersebut telah membuka kunci nafsu Meyla. diorang jugak
semakin ganas melayan pak ngahnya. diorang cemburu pada Charid.
Charid masih lagii rajin belajar dallam biliknya, setiap malam. Pantang
ada masa lapang, berkurung dallam bilik sajalah. Teringat olehnya
peristiwa bangun tidur di sisi Charid yg bertelanjang. Mungkinkah
diaorang tersilap nampak? Mungkinkah susuk tubuh Charid seakan akan pak
ngahnya, membuat Meyla salah sangka? Tak mungkin! diorang melihat
dengaan jelas.
Lagipun pak ngahnya pernah bertanya apa diaorang dan
Charid buat berkunci dallam bilik. dan soalan pak ngahnya itu masih
tiidak dijawab hingga ke hari ini. Jam baru 10 malam.
Hari ini pak
ngah tak dapat membawanya keluar, kerana mak ngah dahh masak makan malam
yg special. diorang dahh mula ketagihkan seks. Pak ngah dan mak ngah
seperti biasa akan duduk di ruang tamu menonton tv sampai tengah malam.
Sudah tentu diaorang tak berpeluang merasa batang pak ngah malam ini.
Petang tadi pun permainan mereka tak sehebat mana sebab pak ngah ada
urusan penting di pejabat. Mandilah, fikir Meyla.
Sekurang kurangnya
diaorang dapat melancap dallam bath tub, sekaligus membersihkan diri
sebelum tidur. Biliknya yg bertingkap kecil itu mmg panas, dan cume
berkipas meja. tdk seperti bilik Charid yg lengkap dengaan air cond.
Kerana itulah Meyla sering berpeluh peluh dallam biliknya. Tuala
dicapai, dan segera diaorang berkemban. diorang menuju ke bilik air. Di
pintu bilik air, Meyla melihat pintu bilik Charid tiidak tertutup rapat.
Lampu masih terpasang. Rajin betul Charid. Entah mengapa, tergerak hati
diaorang untuk mengintai adik saudaranya yg masih tekun belajar itu.
Eh, bukan belajar rupanya? ! Terkejut Meyla dibuatnya, melihat Charid
sedangg melancap sambil duduk di kerusi.
Monitor di komputer
menayangkan adegan lucah. Batang Charid 8 inci itu segera menangkap
perhatian anak mata Meyla. Sebelum ini Meyla tak pernah melihat dengaan
jelas, sebab Charid tidur tertiarap hari tu.

Kelentit Meyla mula
mengeras. diorang mula membayangkan batang Charid di dallam faraj nya.
Walaupun tak segemuk batang Abang Man, tapi blh tahan jg laa batang
Charid tu. Charid sedangg enak menikmati lancapannya.

Vcd yg
dipinjam dari Anas petang tadi betul betul menguji nafsunya. Buatan
Sepanyol, mengisahkan seorang awek yg diterima bekerja sebagai pembantu
rumah di villa orang kaya. Tapi tugasnya bukan sekadar mencuci habuk
perabot, tettapi jugak mencuci zakar tuan rumah.

Air mani nya
semakin terasa hendak keluar. Di belakang pintu, Meyla mula berfikiran
jahat. diorang membuka pintu bilik Charid dengaan selamba. Terkejut
dengaan kehadiran Kak Meyla, Charid tak jadi terpancut sebaliknya segera
manyarungkan semula seluar boxer yg dilucutkan paras lutut itu.

Kak
Meyla dilihat menutup pintu bilik dan menguncinya. Kak Meyla tersenyum
nakal. diorang berdiri di depan Charid yg masih terkejut tak tahu mahu
buat apa. “Ini kerja Charid ye? Bukak seluar, bukak baju tu. Ada
persembahan menarik untuk Charid malam ni, ”  seraya Meyla mematikan
softeware vcd di komputer, lalu memasang lagu mp3 Slow dendangan Kylie
Minogue.

Diorang tahu kerana diaorang sendiri yg menginstallnya
ketika meminjam pakai komputer Charid beberapa minggu lepas. Tuala Meyla
dilucutkannya sendiri perlahan lahan, sambil mula menari lentok
mengikut irama lagu. Jelas di hadapan mata Charid kini tubuh seorang
awek berbogel.

Bukanlah diaorang tak pernah lihat pun, malah
Jessica pun sering berbogel di biliknya setiap petang. tettapi lenggokan
tarian Meyla kelihatan cukup erotik, membuatkan batang zakar nya yg tak
sempat terpancut tadi kembali tegak.

“Charid, bagitau Kak Meyla.
Charid pernah jolok akak, kan? ”  Charid mengangguk. “Kenapa tak
kejutkan akak? Batang Charid besar. Charid tahu pasal ayah dengaan akak?
”  sekali lagii Charid mengangguk seperti orang bodoh.

“Nak?
Kalau nak, kenapa pakai baju lagi? ”  Charid tergopoh gapah
menanggalkan baju dan seluarnya, tatkala Kak Meyla masih lagii menari
dengaan liuk lentuknya. Batang Charid dilihat keras menegak sasa.

Kak
Meyla menghampiri Charid dan melompat bercelapak di atasnya. Charid dan
Meyla mula berciuman rakus. Meyla agak terkejut bila Charid mengulum
ngulum lidahnya. “Ermhh, pandai, pandai, ”  Meyla mendengus apabila
Charid mula menyerang putingnya dengaan mulut.

Sebelah tangannya
menguli payudara Meyla yg kian menegang itu. Meyla tiidak tahan lagi.
Memandangkan airnya dahh mula merembes, dan kepala zakar Charid sudahpun
menujah nujah lubang faraj nya, maka diaorang mula menekan faraj nya
perlahan lahan.

“Ah! Kak Meyla, ” Charid merangkul pinggang Kak
Meyla lalu kembali mengucup bibirnya. sambil membalas, sambil itu jugak
Meyla mulakan henjutan. Inilah pertama kali diaorang merasa henjutan
seorang pompuan.

Kelazatannya agak berlainan dengaan posisi biasa,
posisi tradisional yg diaorang praktikkan bersama Jessica. Ketat liang
faraj Kak Meyla Charid rasakan. Mujur Meyla bertubuh dan ber faraj
kecil, jadi agak sukar untuk loose seperti Kak Santy yg sering dijolok
batang 10 inci En Bernat.

Henjutan itu semakin lama semakin laju.
Atas faktor kurang sabar, Charid jugak memainkan peranan mengayak bontot
nya ke atas. Jolok biar sampai ke dasar, prinsip Charid. dan Kak Meyla
kelihatan menikmatinya, tiidak seperti Jessica yg sering menjerit
“Pelan, pelan, Piq. Jessica sakit ni! ” “Ahh, Charid! ”  Meyla telahpun
kilmaks.

Akhirnya Charid pancut berdas das dallam faraj Meyla.
Kucupan mereka masih tiidak dihentikan. Mereka menikmati orgasme itu
sambil memindahkan air liur sesama mereka. Lidah Kak Meyla yg kecil itu
sungguh nikmat Charid rasakan.

“Akak, terima kasih, ”  satu
ucapan yg tak sempat Meyla dengari ketika pertama kali dijolok Charid
dahulu. diorang tersentuh, kerana selama ini, pak ngahnya pun tak pernah
mengucapkan terima kasih padanya.

Yg tahu mahu menjolok saja.
Dicium pipi Charid, leher Charid. ” jangaan beritahu ayah atau emak ye? ”
 Tergelak kecil Meyla mendengarkan permintaan ikhlas Charid. “Kenapa? ”
 “Takut ayah dahh tak kasi akak buat macam nii kat Charid lagi. ”  ”
jangaan bimbang. Selagi kakak nak, tiada siapa blh menghalang kita.
Malam nii akak tidur bilik Charid, ye? ”  Charid terkejut.

“Tak
takut ayah dengaan emak perasan ke? ”  Meyla berfikir kembali. “Tunggu
kejap, ” Meyla kembali menyarungkan tualanya. diorang bergegas ke
biliknya, mengambil anak kunci, lalu menutup lampu, dan mengunci
biliknya dari luar.

Diorang pasti pak ngah dan mak ngah akan
menyangkanya sedangg tidur. Sementara itu di bilik Charid, telefon
berdering. Sememangnya Charid mempunyai satu talian telefon khas untuk
dirinya dallam bilik itu.

En Johdi dan Pn Cerry tak nak perbualan
peribadi Charid mengganggu talian telefon utama rumahnya. Anak tunggal,
segala keperluan pun pasti dipenuhi. “Helo? Haa, Is! Bila? Okey jg tu.
Kat mana? Ramai ramai? Aku setuju aje. Ish, boleh, boleh! jangaan
pendang rendah kat aku. Nanti aku buktikan kat Anas siapa lagii power” 
Charid meletakkan gagang sebaik habis berbual kosong.

Iskandar
tak tahu yg Si Skema sedangg bertelanjang dallam biliknya, baru je
memancutkan mani dallam lubang Kak Meyla, kakak senior paling ayu dallam
sekolahnya itu. Meyla tiba semula di bilik Charid dan mengunci semula
pintunya.

“Nak main jngn buat bising. Nanti ayah dan emak Charid
dengar, ”  Charid menggeleng kepala sambil menunjukkan ke arah pintu.
“Kak Meyla tak tahu ke? Ayah pasang pintu kedap bunyi untuk bilik ni.
diorang kasi can kalau Charid mahu main game atau tengok movie kuat
kuat, ”  Meyla tersenyum tak percaya.

Bertuah betul Charid! Meyla
sekali lagii menerkam Charid. Charid mengangkat Kak Meyla dan
merebahkannya atas katil. Digomol, dikucupnya Kak Meyla puas puas.
Menggunakan remote, Charid menurunkan kadar cahaya lampu biliknya ke
tahap minimum.

Diorang nak beromantik dengaan Kak Meyla yg
mempunyai body ala ala pelakon remaja vcd Blue yg pernah ditontonnya di
rumah Is. Sekali lagii mereka bermain sorong tarik, dengaan Meyla yg
mempunyai kepakaran membalas henjutan, membuatkan Charid benar benar
bernafsu.

Kerana Meyla bersetuju bermalam di situ, malam itu je
bermacam macam posisi yg diajar Meyla pada Charid. dengaan tenaga muda
Charid, dan ketegangan zakar yg infiniti, Meyla berhempas pulas
menikmati malam itu sepuas puasnya, serakus rakusnya.

Menjerit
sekuat hati. begituu jugak Charid. Tak sia sia Meyla menimba ilmu
dengaan pak ngahnya di Penang Sabtu lalu. Bermula dari malam itu, hampir
setiap malam mereka melakukan helah yg sama.

Bilik Meyla dikunci,
memperdayakan En Johdi dan Pn Cerry. Sementara dallam bilik Charid,
Charid dan Kak Meyla saling menunggang satu sama lain mengikut giliran
dan selera masing masing. dan upacara itu kerap kali dimulakan dengaan
tiger show oleh Meyla yg sudaah pandai menari liar sekarang.

Mereka
jugak sering bersama sama menonton vcd Blue di bilik itu, dan diakhiri
dengaan permainan mereka, setiap kali ada peluang. Meyla kini ada satu
lagii batang yg akan setia menjoloknya.

Petang, hujung minggu,
bersama pak ngah di luar. Waktu selebihnya dallam bilik Charid. Ada
kalanya, ketika Charid mandi sebelum ke sekolah, diaorang jugak
menyertai dan mereka berpompa dallam bath tub.
Tdk seperti dulu,
terpaksa menunggu giliran menggunakan bilik air dengaan Charid. Malah,
mereka pernah bermain atas kabinet dapur atas alasan mencuci pinggan
selepas makan tatkala En Johdi dan Pn Cerry sedangg menonton tv.

Yg
menjadi persoalannya, apakah yg dibualkan oleh Iskandar dan Charid
malam itu? Apakah maksud ramai ramai dan jngn pandang rendah pada aku
yg diutarakan Charid? Adakah Charid dan kawan kawan mahu menjolok faraj
beramai ramai atau digelar sex party? Siapa mangsanya? Kak Meyla?
Jessica? Ataupun mngkin mereka sekadar berbincang untuk mengadakan
pertandingan bolasepak.

Siapa tahu? Hakikatnya Iskandar dan kawan
kawan masih belum mengetahui hobi masa lapang Charid. yg mereka tahu,
Skema sedangg dallam proses mengenali erti seks menerusi vcd Blue.
Melancap sendirian di rumah? mgkin jugak pada fikiran mereka.

Bukanlah
aneh pun remaja lelaki bermain batang seorang diri di zaman ini.
Walhal, sebenarnya sudaah ada dua awek yg setia menyediakan kangkangan
untuk Charid sekarang. dan En Johdi masih lagii tak berjaya menghidu
perkara ini.

Diorang seperti biasa tetap akan memakai Meyla. hanye
kali ini Meyla akan di bawa ke bilik ofisnya, di mana permainan mereka
akan disertai Irania. diorang jugak semakin sibuk, melayankan kehendak
Santy yg mula kembali berjinak dengaan zakar nya, dan menguruskan hal
pejabat yg semakin berlambak.

Tanpa diaorang sedari, sedikit
sebanyak Meyla sudaah semakin terasa dipinggirkan. Pernah diaorang
meninggalkan lubang Meyla ketika sedangg hangat menghenjut cume untuk
menjolok Santy pula sehingga terpancut. dan dengaan stamina zakar nya yg
semakin berkurangan, bila Meyla mahu puas? Bukannya diaorang tak tahu
nafsu Meyla sekarang dahh berlipat kali ganda semenjak memakan pil
Bernat.

Mendambakan takungan sperma dallam lubangnya sentiasa penuh. Nasib baik Charid ada!

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related video