Sepupu Comel Bohsia Ganas | Melayu Cerita Lucah

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
146 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Sepupu Comel Bohsia Ganas | Melayu Cerita Lucah. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Masa kat kolej, saya ada sorang member yanng agak poyo, tapi bleh la
kawan dengaan die. Satu hari ia cite kat saya ia ada sorang sepupu
comel, dan social. Member saya cakap ia macam blh makan pasal bannyak
dahh ia dengar cite orang kg pasal sepupu ia bohsia tapi member saya nie
penakut, tak berani ingin try.

Saya cakap alah cam tue pun susah
ke? ia kata, kalo dua orang saya berani la. Pastu sepupu comel tue saya
ajak saya follow ia balik kg tolong ia pasal ia mmg bernafsu kat sepupu
ia tu.

Ia tunjuk gambar bohsia tu, peh mmg cantik dan tubuhnya
mantop. saya cakap okeh je. Ujung minggu kami balik umah die. Sampai
umah die, ia tepon sepupu comel nye ia ajak datang.

Sepupu ia pun
datang memakai pakaian yanng menegangkan batang saya, iaitu seluar tight
hitam nipis dengaan baju fit putih yanng jenis kain licin melekap
menampakkan buah dada besarnya. Malam tue kami dahh plan, saya dengaan
member saya ajak ia jenjalan dengaan keta saya, pastu kami belanja die.

Ia
mmg jenis yanng selamba dan social, masa jenjalan kat taman, saya
sengaja tembap punggung die. ia tidak menunjukkan sebarang reaksi
malahan selamba je. saya pun pancing, saya cakap kat member saya malam
nie ingin tengok cite, pastu sepupu comel tue cakap cite apa? Korang tak
ajak saya pun.

Cerita Sex Sepupu Comel Bohsia Ganas

Saya
cakap kalo ingin tengok jom la, cite baeek punya. ia pun sengih senggih
saja. Sampai saja kat umah, kite pun masuk bilik diam2 pastu bukak cite
blue. ia pun layan sekali dengaan kita.

Sampai kat satu part, saya
tengok ia dahh lain mcam. Member saya pun dahh sengih2. saya pun
menjalankan muslihatku. saya pun duduk sebelah ia pastu saya pegang2
peha bohsia nie.

Ia tak beri respon, cume membiarkannya. saya
dengar nafasnya dahh semacam, perlahan saya meraba buah dada nya. ia
cume membisu dan buat2 tak perasan. batang zakar ku menegang keras.

Tubuhnya
yanng cantik itu menaikkan nafsuku. saya suh member saya buat2 tido.
Pas tue saya pun apa lagi, saya peluk tubuhnya. ia menggeliat bila saya
cium lehernya. kite pun berdiri dan saya smbil memeluknya dari belakang,
saya mencium lehernya dan meramas buah dada nya.
Cerita lucah Sepupu Comel Bohsia Ganas

Ia
mengeluh keenakan dan kenikmatan dicumbuiku. saya keluarkan batang
zakar ku lalu mengambil tangannya supaya memegang balak ku. dgn rakus ia
meramas balak ku seperti meramas hot dog. Memberku masih pura2 tidur
namun sekali sekala membuka matanya.
Saya tahu ia mmg stim. saya
kenyit mata suruh ia sabar dulu. saya pun mula meraba puki minah nie. ia
menggeliat dengaan lebih kuat dan nafasnya semakin deras. Tubuhnya
jugak mula memberi isyarat kenikmatan.
Saya pun baringkan ia atas
katil, dan mula membuka pakaiannya satu persatu. ia tak membantah dan
saya pun berbogel. balak ku mula kuselitkan di celah puki nya. ia
menggeliut sekali merasa keenakan batang zakar ku.

Sepupu Comel Bohsia Ganas

Saya
tak mampu bertahan lagi, maniku udah di kepala balak. Perlahan saya
masukkan balak ku ke dlamm faraj sepupu member saya nie, dan dia
meluncur masuk dengaan senang ke dlamm rahim yanng licin itu.

Balak
ku mula bereaksi, kerana dikemut faraj nya yanng licin dan panas itu.
saya menghenjut2 perlahan dan akhirnya, cret! Creet! Creet! Maniku
memancut ke dlamm faraj panas wanita ini.

Balak ku lega dan
badanku terasa puas. saya pun tarik kuar balak ku dan suruh member saya
plak lanyak sepupu die. Member saya pun dengaan lahapnya terus sumbat
lubang ia dan tak sampai 5 minit ia dahh terkulai pasal dahh pancut kat
dalam.

Sepupu ia tak cakap apa pun, cume terbaring lemah dibantai
dua lelaki dan yanng bestnya faraj nya menyimpan dua jenis mani, iaitu
mani saya dan member saya. Takut jugak saya ia mengandung tapi beberapa
lama pastu member saya cakap takde apa yanng berlaku.
Selamat.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video