Sepupu Comel Cuba Konek Besar

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
183 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Sepupu Comel Cuba Konek Besar. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Kisah ini berlaku di condominium saya. saya bekerja dngan firma
swasta. umur saya adalah dallam 30an tapi masih membujang lagi.
Pendapatan saya bolehh di katakan lumayan juga. Pada bulan lepas, pakcik
saya telah menumpangkan anak dia di rumah saya agar senang untukk
bersekolah di sebuah sekolah yanng terkenal di kl.

Nama sepupu
saya tu Sherin. umur 18 tahun. Orangnya putih, bontot tonggek, sederhana
rendah tapi tentang barang dia. mak datuk mengalahkan model. payudara
dia besar pejal walau pakai baju kurong sekali pon, bila dia berjalan
bukit kembar tu membusung ke depan.

Dubur dia besar tapi pejal,
tonggek sedikit. Muka jelita cun comel Dari mula jumpa dia saya memangg
geram ingin benamkan muka saya dekat bukit mekar tue. Tapi saya
perhatikan gadiis nie pemalu sikit.

Tiap kali saya pandang dia
tunduk malu. saya sempat bertanya pakcik saya samada dia percaya dekat
saya. dia tersenyum dan berkata percaya habis. Seminggu di rumah saya
Sherin jarang keluar dari biliknya.

Kalau bersua pon pada waktu
makan aje. tu pon kadang dia makan dallam bilik die. Pada satu malam
saya terserempak dgn Sherin baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk.

Konek
k saya serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yanng membalut
tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas
kelihatan. konek saya didalam kain bagi ingin pechah kembang menahan
nafsu gelore bila di acah bgitu.

Bila berselisih sepupu saya tue
cuma tunduk malu aje. dia perasaan, mata saya mengikutnya hingga ke daun
pintu. Bau badanya sunggoh wangi. mungkiin baru lepas di sabun. Di
sebabkan oleh tak tahan melihat godaan sepupu saya, saya pon pergi ke
bilik air bersiap untukk mengerjakan adik saya.

Masuk ke bilik air
saya pon mula mengenggam konek k saya yanng besar, berkilat dan
panjang. saya ambil sedikit sabun dan saya lumur sepanjang kepala konek
saya. saya mula mengoyang konek saya mula tu perlahan kemudian semakin
laju.

Dalam kepala saya bayangkan wajah Sherin berkemban. Berdecit
decit bunyi konek di goyang bercampur sabun. dalam kegelojohan saya
untukk melancap, saya lupa untukk tutup pintu bilik air. Tanpa saya
sedari pintu bilik air di buka oleh Sherin.

Terkejut saya bila
melihat wajah Sherin. Tangan saya masih lagii memegang kepala konek
yanng besar berkilat. Muka Sherin saya lihat merah padam. Matanya
menjeling kearah konek saya yanng besar dan garang tue.

Dia
berkata “minta maaf pakcik, Sherin ingin ambil seluar dallam Sherin. ”
Lidah saya kelu untukk berkata. Sherin kemudian memandang ke muka saya
dan berkata “boleh tak Sherin tolong lancapkan packcik”.

Cerita Sex Sepupu Comel Cuba Konek Besar

“Kasihan
Sherin tengok packcik melancap sendiri”. saya bagaikan tak percaya
dngan kata kata yanng di ucapkan oleh Sherin. Sepupuku yanng saya
sangkakan innoccent rupanya kuat seks juga. Sherin menyambung lagi” ini
adalah balasan Sherin kepada pakcik yanng telah banyakk menolong
Sherin”.

Sherin bergerak kearah saya dan mula mengambil lotion
Baby Johnsonnya. Di picitnya botol lotion tersebut dan bercret lotion
memenuhi tangan Sherin. dia melumur lotion tersebut di kepala konek
saya.

Tersendut sendut kepala konek saya bila di belai oleh tangan
halus Sherin. Sherin menarik kepala konek saya kearahnya. saya mengikut
macam lembu di cucuk hidung. Kemudian Sherin memegang kepala konek saya
dan di pimpin hingga ke bilik tidur saya.

Sherin bersuara” kat
atas katil baru sedap, pakcik baring relaks, Sherin akan lancapkan
pakcik sepuas puasnya”. smbil berkata begituu Sherin senyum manja ke
arah saya. Tangan Sherin mula memainkan peranannya.

Batang konek
saya di gosok secara perlahan. mula dari takuk atas hingga ke telur.
“Em. sedapnya Sherin” kata saya. Sherin menjawab ” ya ke pakcik”. Tangan
kanan Sherin mengoncang batang konek saya secara perlahan dan tangan
kirinya menarik dan meramas buah saya yanng labuh itu.

“Oh. Sherin
sedap betul. cara Sherin lancapkan pakcik” kata saya lagi. Sherin
menyambung “packik jaga Sherin ingin lancap laju sikit nie” “Kalau dahh
ingin keluar beritahu Sherin”. Sherin mula goncangan hikmatnya.

Smbil
mengoncang dngan pantas, tangan kirinya tak putus putus meramas dan
menarik sarung telur saya. saya kegelian dan kesedapan bila di lancapkan
bgitu. Kepala konek saya mengembang dngan begituu besar sekali petanda
adik saya akan muntah pada bila bila masa.

Saya berkata pada
Sherin” pakcik dahh tak tahan sangat Sherin, sperma pakcik dahh ingin
menyembur” Tiba tiba Sherin menghentikan goncangan padunya. Sherin
menjawab” jngn keluar dulu pakcik, belum masanya, pakcik belum puas di
lancap”.
Cerita lucah Sepupu Comel Cuba Konek Besar

Dia
mengengam kuat pangkal batang konek saya. Bila dia lihat saya kembali
tenang, Sherin memulakan semula goncangannya. begituu lah di buat
berulangkali. saya tak tertahan dngan penyeksaan yanng di lakukan oleh
Sherin.
Saya merayu kepadanya “Sherin, pakcik dahh ingin keluar nie.
tolonglah lancapkan terus. ” Akhirnya Sherin akur dngan permintaan
saya. dia mempercepatkan goyangan tangannya. konek saya yanng memangg
ingin terpancut sedari tadi menyemburkan isi kandunganya dngan begituu
banyakk sekali.
Habis tangan gebu Sherin basah diliputi sperma saya.
Mengigil gigil badan saya menahan kesedapan yanng teramat sangat.
Sherin tak berhenti disitu. dia terus memerah dan meramas buah saya.
Katanya “pakcik keluarkan air tu lagi, Sherin akan goyangkan lagii
sampai kering air dallam pundi telur pakcik nie. ” Di ramas, ditarik dan
di goyang batang dan telur saya sepuasnya oleh Sherin.
Setelah
habis adngn melancap, saya dan Sherin tersandar di bucuk katil. saya
keletihan dan Sherin masih lagii memegang kepala konek saya. Selama
setengah jam begituu , adik saya pon bangikt semula petanda ingin minta
di lancap lagi.

Sherin tersenyum gembira melihat kepala konek saya
membesar semula. Sherin berkata” kasihan pakcik kepala konek besar nie
tak dapat main pantat , kalau ada bini mesti tiap malam dapat balun
pantat ” saya menjawab” pantat Sherin kan ada. bagilah pakcik balun
pantat Sherin”.

Sherin membulatkan matanya kearah saya. “Tak
bolehh pakcik. Sherin masih dara, kalau lancapkan tak apa”. saya
menjawab lagi” abis pakcik ingin sumbat mana kepala konek besar pakcik
nie. kat mulut Sherin”.

“Eh geli Sherin. pakcik nie pengotorlah”
balas Sherin lagi. saya sambung puuk rayu saya” kalau gitu bagi pakcik
balun bontot Sherin je, kalau di belasah pon tak sapa tahu”.

Saya
je mengusik tapi dngan tdk di sangka Sherin angguk tanda setuju. konek
saya terangguk angguk kegembiraan. saya tdk bertanya kali kedua lagi.
saya baringkan Sherin secara menongeng dan saya jilat lubang bontot
gadiis belasan tahun nie.

Mak datuk keciknya lubang bontot Sherin.
saya jilat sekeliling lubang jubor Sherin dan kemudian saya tusukkan
lidah saya kedalam lubang bontot dara itu. Mengerang kesedapan Sherin
bila di perlakukan bgitu.

Dia berpesan ” pakcik perlahan sikit tak
tahan geli. bila ingin masukkan nanti taruh lotion tu banyakk banyak.
Sherin takut bontot Sherin koyak” saya tak hirau dngan permintaan
Sherin.

Pada masa itu saya telah di rasuk hantu. saya jilat lubang
bontot Sherin sehingga bersih. Manis rasanya bontot anak dara 18 tahun
ini. saya kemudian bangun dan melumur batang konek saya dngan lotion.

Hampir
habis satu botol lotion tu saya kerjakan. saya menongengkan Sherin dan
menghalakan kepala konek ku di lubang bontot Sherin. saya berkata “kalau
sakit beritahu pakcik”. saya pon menekan sedikit kepala konek tu ke
lubang bontot Sherin.

Sherin mengeletek kesakitan. “Pakcik sakit,
perlahan sikit”. saya tarik kepala konek saya dan cuba sekali lagi. Kali
ini hampir lepas takuk tapi Sherin dahh mengelupur. Sherin dahh mula
menangis.

“Pakcik kepala konek pakcik besar sangat. Sherin tak
sanggup”. saya pujuk Sherin” kami try sekali lagi, kalau tak bolehh
masuk, pakcik tak main bontot Sherin”. saya bertekad apa cara pon bontot
dara 18 tahun nie mesti di balun oleh saya malam ini.

Cubaan
ketiga saya mendatangkan hasil. Tusukan padu saya berjaya melepaskan
takuk saya kedalam lubang bontot Sherin. Terangkat angkat kaki Sherin
menahan kesakitan. Sempit sunggoh bontot gadiis perawan. sorongan batang
konek saya ke lubang bontot Sherin di lakukan secara perlahan lahan.

Sherin
mendesis kesakitan apabila sorongan saya bertambah pantas. “pakcik.
perlahan. koyak jubor Sherin nanti”. Mendengar rayuan gadiis sunti nie,
konek saya tak tertahan untukk memancutkan isinya. saya tarik keluar
batang konek saya dan Sherin menyambut dngan tangannya.

Di
lancapnya konek saya dngan begituu pantas sekali. Creet. creet. cret
sperma saya memancut membasahi cadar katil saya. Sherin seperti
kehilangan akal. batang konek saya di kerjakan sampai lembik tak
bermaya.
Kata Sherin” balas dendam kerna batang pakcik telah balun
bontot Sherin sampai melect. susah Sherin ingin berak lepas nie”.
Selepas peristiwa itu setiap malam saya dapat balun bontot Sherin.

Sekarang Sherin semakin pandai menggunakan bontot nya untukk melancapkan batang konek saya.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Related video