Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
324 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

Namaku Lisnah. saya kini berumur 34 tahun dan mempunyai anak. Suami
saya bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala saya tak bekerja. Apa yg
saya mahu ceritakan adalah keaiban diri saya sendiri yg sdh jauh
menyimpang dari kehidupan dlamm berkeluarga.

Saya telah berzina
dng adik kandung saya sendiri, Johran. Berbekalkan ketampanan wajahnya
yg berusia 24 tahun dan susuk tubuhnya yg tegap, saya hilang
pertimbangan dlamm keterpaksaan yg saya relakan.

Segalanya terjadi
sewaktu saya mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan cume berehat
di rumah. Hendak dijadikan cerita, adik saya Johran jugak mengambil cuti
pada hari itu. diorang datang ke rumah saya bersama satu plastik buah
oren sebagai buah tangan utk saya sekeluarga.

Saya yg tahu adik
saya mmang menaruh minat terhadap saya sengaja tiidak mempedulikan
dirinya yg selalu mencuri pandang menatap seluruh tubuh saya. mmang
sejak dari diaorang kecil, saya selalu menjadi mangsa usikan nakalnya.

Kadang
kala ketika kita tidur bersama sama, diaorang gemar memeluk saya dari
belakang dan tangannya suka meraba raba dubur saya. saya biasanya
biarkan sahaja sebab apa yg apa dlamm fikiran saya adalah diaorang
hanyalah seorang budak.

Kalau setakat mengintai saya mandi tue
perkara biasa. Kadang kadang kalau saya sedar saya diintainya, sengaja
pula saya tayang seluruh pelusuk tubuh saya yg bogel kepadanya. saya pun
tak tahu kenapa saya bersikap sebegitu.

Apa yg pasti, saya berasa
sungguh bangga kerna adik saya terlalu meminati dan menghargai susuk
tubuh saya. tetapi sesudah diaorang semakin matang, dan akil baligh.
kita tiidak lagii tidur bersama.

Tetapi setiap kali saya pulang ke
rumah emak papa saya, adik saya yg menetap di sana pasti tiidak akan
lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh saya. Tubuh saya yg agak slim
ketika itu mmang cantik.

Buah dada saya yg sederhana besarnya
kadang kala sengaja saya biar tiidak bercoli di dlamm baju. dubur saya
yg mmang tonggek dan montok menjadi objek utama yg ditatap oleh adik
saya.

Saya tahu, bukan diaorang seorang yg meminati dubur saya,
ramai lagii lelaki yg meminati saya kerna dubur saya, selain wajah saya
yg cantik. Encik Lazzi, Supervisor di bahagian qc di kilang merupakan
lelaki yg selalu dapat berasmara dng saya sebelum saya kenal suami saya.

Cite Lucah Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Walau
pun Encik Lazzi tiidak pernah meragut keperawanan saya, tetapi kote nya
sdh tiidak asing bagi saya. smbil ringan ringan, kita akan saling
meraba raba dan saling hisap menghisap.

Selalu jugak saya tertelan
sperma nya ketika khayal menghisap kote nya. Jika sempat saya keluarkan
dari mulut, biasanya kote nya akan memancutkan sperma nya di muka saya,
kadang kadang kena tudung yg saya pakai.

Tetapi apa yg paling
digemari Encik Lazzi adalah menikmati kote nya di lancap tangan saya dan
seterusnya melepaskan sperma nya di celah dubur saya. Kadang kala,
diaorang gemar menggeselkan kote nya kat celah dubur saya kalau saya
pakai kain yg licin cam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan
sperma nya yg banyaak akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di
dubur saya.

Hubungan kita berakhir sesudah saya mendapat tahu
diaorang adalah suami orang, dan seterusnya saya berkenalan dng suami
saya yg masih bujang ketika itu dan akhirnya kita pun berkahwin.
Berbalik kepada adik saya yg datang ke rumah saya tadi.

Saya yg
ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin
basuh. Sementara adik saya pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di
ruangan makan. Sesekali saya jeling kepada Johran, saya dapat lihat
diaorang seronok menatap seluruh tubuh saya yg sering terbongkok bongkok
mengambil pakaian dari dlamm bakul.

Saya tahu, mmang diaorang
geram gila kalau saya pakai kain batik, lebih lebih lagii kalau baju t
yg saya pakai agak sendat dan singkat. selalu jugak tubuh saya menjadi
sasaran tembakan sperma Johran jika saya pulang ke rumah emak papa saya.

Biasanya
terjadi kalau saya tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah.
Time time cam tue mmang syok kalau tidur, lebih lebih lagii kalau anak
saya pun sama tidur.

Apa yg saya ingat, emak papa saya pergi umrah
ketika itu dan suami saya kerja lebih masa. Jadi tinggal saya dan adik
saya bersama anak saya di rumah emak papa saya.

Tengah sedap tidur
tu, saya terasa cam bermimpi di sembur sperma yg hangat di bahagian
dubur. tetapi sesudah saya terjaga, saya terasa mmang betul ada sperma
yg banyak, malah masih melekit dan berketul ketul di celah celah dubur
saya.

Kain batik saya mmang dahh basah dah. saya tak syak sesiapa
lagi, kecuali adik saya tue sebab ketika itu tiada sesiapa lagii lelaki
yg ada kat rumah melainkan diaorang seorang.

Tapi saya buat buat
tak tahu. Malah saya biarkan sahaja terus pakai kain batik tue walau pun
kesan basah di dubur jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya
banyaak lagi.

Mmang selalu saya mengalami perkara sebegitu setiap
kali saya pulang ke kampung dan tidur di waktu siang. Pernah jugak saya
sengaja tanggalkan kain batik saya di bilik dan campakkan di lantai,
sementara saya berkamban dng tuala ke bilik mandi.

Bila saya
selesai mandi dan kembali ke bilik, saya tengok kain batik saya sdh
berubah tempat. saya angkat kain batik saya dan saya lihat, bertompok
kain batik tue dng sperma yg masih pekat dan berlendir.

Mmang
banyaak jugak sperma adik saya tu. Sepanjang saya bersama dng Encik
Lazzi dan bersama suami saya, tak pernah pulak saya tengok sperma yg
mereka keluarkan sebanyak itu. saya tak sangka pulak yg saya digilai
adik sendiri, sampaikan kain batik yg saya pakai pun jadi mangsa
diaorang melancap.

Itu belum lagii seluar dlamm saya yg selalu
kurang dan bila saya jumpa balik, dahh bertompok comot dng kesan sperma
nya. Itu pun kalau saya tak selongkar laci almarinya sewaktu diaorang
pergi kerja, pasti saya tak tahu perkara tu.

Bukan setakat seluar
dlamm saya yg saya jumpa, malah gambar gambar saya dan diari peribadi
adik saya tue jugak saya jumpa. dan dari diari itulah saya akhirnya tahu
bahawa rupa rupanya diaorang benar benar gilakan saya.

Terlalu
banyaak perkataan cinta kepada saya dapat saya baca bersama dng segala
apa yg telah dilakukan kepada saya jugak turut dituliskan di dlamm diari
itu. Ketika itu barulah saya tahu rupa rupanya bukan sekali dua saya
menjadi tempat sasaran sperma nya, malah sdh berpuluh puluh kali dan
kebanyakkannya ketika diaorang sdh tiidak dapat bertahan melihat saya
berkain batik.

Selalu jugak rupanya diaorang sendirian melancap
membayangkan dirinya meliwat dubur saya. Perasaan saya macam cam masa
tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah ingin
cakap cam mana.

Berbalik kepada adik saya yg sedangg bermain
bersama anak saya tadi, saya tahu diaorang asyik memerhatikan tubuh
saya. saya pun sengaja hendak mengujinya. saya lentikkan tubuh saya
smbil memerhati basuhan yg sedangg berputar di dlamm mesin basuh.

Sesekali
saya jeling, saya lihat cam ingin terkeluar biji matanya melihat dubur
saya yg sendat berkain batik ni. saya pun menonggeng di mesin basuh
membiarkan diaorang melihat seluruh dubur saya.

Kemudian saya
berlalu ke dlamm bilik dan menanggalkan seluruh pakaian saya dan
berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yg saya diami tiidak
mempunyai tandas di master bedroom, jadi saya terpaksa melalui adik saya
yg sedangg duduk di lantai yg sedangg bermain bersama sama anak saya.

Citer Lucah Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Ingin
terbeliak mata adik saya melihat peha saya yg putih dan gebu. mmang
singkat tuala yg saya pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak dubur
saya yg tak berseluar dalam.

Lepas saya masuk ke bilik air, saya
buat buat mandi. dan lebih kurang beberapa minit kemudian, saya keluar
kejap menjengah keluar bilik air, saya lihat mereka sdh tiada di situ
lagi.

Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun
berkumandang. saya keluar jap dan lihat anak saya tengah khusyuk tengok
rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan lahan saya ke bilik dan
saya intai adakah adik saya ada di situ.

Tekaan saya tepat sekali.
saya dapat lihat adik saya sedangg melancap sendirian di dlamm bilik
saya. Kain batik yg saya pakai tadi kelihatan sedangg digunakan utk
merocoh kote nya.

Seperti biasa, diaorang melakukannya jika ada
peluang. Terkejut saya bila tengok kote nya yg keras dan tegang itu.
Saiz kote nya yg besar dan amat tegang itu seolah memukau saya.

Selama
ini saya sangkakan kote Encik Lazzi yg paling besar jika handak
dibandingkan dng kepunyaan suami saya, rupa rupanya kote adik saya lebih
besar dan lebih mengancam! saya tiba tiba terbit rasa berahi yg amat
sangat ketika itu.

Secara spontan, berkali kali air liur saya
telan. Tapi saya tahan kan. saya terus mengintai perlakuan adik saya
sehingga saya lihat diaorang mencapai puncak klimaks. Berkali kali
diaorang menyebut nama saya dlamm kemuncaknya itu.

Saya rasa
keliru, antara suka dan geram. Sebelum diaorang sedar saya mengintai
dia, saya pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dng hati yg masih
berdebar debar. Selesai mandi, saya ke bilik dan kelilhatan adik saya
tengah baca akhbar di ruang tamu.

Saya tercari cari kelibat anak
saya, dan adik saya yg seperti tahu saya mencari anak pantas mengatakan
akan saya sedangg bermain main dng anak jiran di rumah sebelah. saya pun
tak kisah sebab mmang hampir setiap hari mereka bermain main bersama
anak anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah.

Saya pun masuk
ke bilik dan menutup pintu. saya terus capai kain batik yg saya pakai
tadi. Seperti yg saya jangkakan, kain batik lusuh saya tue berselaput
dan basah dng tompokan sperma Johran yg amat banyak.

Saya hairan
juga, cam mana sperma nya blh banyaak cam tue sekali. tetapi
memandangkan saiz kote nya yg besar dan tegap tu, maka saya tak
hairanlah kenapa sperma nya blh sebanyak itu.

Cerita Blue Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung Citer Sex

Selepas
saya campakkan kain batik tue ke dlamm bakul pakaian kotor, saya pun
membuka almari pakaian dan memilih utk memakai apa pada hari itu. saya
tertarik utk memakai pakaian yg seksi hari tu.

Saya seolah sengaja
hendak menguji adik saya dan saya seolah dapat merasakan kepuasan
membiarkan tubuh saya di tatap penuh nafsu oleh adik saya. saya memilih
utk memakai kain batik merah yg hampir lusuh warnanya.

Kain batik
itu dihadiahkan oleh Abang Han, orang yg berniaga di pasar yg mana
kedainya dulu selalu saya kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu.
Setiap kali saya berbelanja di situ, selalu saya terlihat kelibat kote
nya yg menonjol di dlamm seluarnya.

Malah diaorang selalu
memanggil saya di saat saya mahu masuk ke kereta selepas siap berbelanja
di pasar semata mata mahu memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya
jika saya berbelanja sendiri.

Mmang sedap tapai pulut yg
diberikannya, biasanya saya habiskan sebelum sampai kerumah, tetapi satu
hari tue ingin jadi cerita, beberapa minggu selepas saya terima hadiah
dari abang Han. cam biasalah, saya akan buka bungkusan tapai tue dan
makan smbil memandu pulang.

Citer Blue Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Tetapi
ada sejenis cairan yg pekat yg seolah saya kenali masih kental dan
likat meyaluti tapainya. Di traffic light, saya belek belek dan saya
kius dng jari. Akhirnya barulah saya tahu, rupa rupanya selama ini,
tapai pulut yg Abang Han beri kepada saya rupanya berselaput dng sperma
nya.

Sejak dari hari itu, saya tiidak lagii berbelanja di pasar
itu lagi. Jahat netul la jantan tu. diorang dahh stim tengok saya, lepas
tue lancap dlamm kawasan sayur diaorang tue supaya pelanggan tak nampak
pastu pancut dlamm tapai.

Hah, lepas tue bagi saya suruh makan
tapai tue yg berselaput dng aiir mani dia. Kurang ajar betul lah.
Berbalik kepada saya yg sibuk berpakaian di dlamm bilik. Selepas saya
pakai kain batik tu, saya pakai pula baju kemeja lengan pendek satin
berwarna merah.

Kemeja yg agak singkat itu sengaja saya tiidak
butangkan sehingga ke atas, biar alur dada saya terbentang luas dan biar
tompok coklat di dada saya seakan ingin kelihatan jika terselak.

Puting
saya pasti akan kelihatan menonjol sebab saya sengaja tak ingin pakai
coli. Manakala bahagian bawah baju kemeja tue saya ikat di atas
pinggang, biar dubur saya yg sendat berkain batik nie jelas terpampang
di depan mata adik saya.

Cite Blue Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Saya
ingin tengok apa reaksi dia. Bila saya keluar ke ruang tamu, tak
berkelip mata adik saya tengok saya atas bawah. Terutamanya puting saya
yg menonjol di baju saya.
Lepas tue saya sengaja mundar mandir di
ruang tamu, bila saya jeling, matanya galak menatap dubur saya yg sendat
berkain batik tu. Kemudian saya terus ke dapur dan mula ingin memasak.
Tengah saya tertonggeng tonggeng ingin keluarkan sayur dari dlamm peti
sejuk, tiba tiba saya rasa ada sesuatu yg menekan nekan dubur saya dari
belakang. saya pun bangun dan saya terkejut bila saya merasakan ada
tangan yg secara tiba tiba memaut pinggang saya dan menekan rapat dubur
saya.
Saya toleh dan saya lihat adik saya tengah syok menggeselkan
kote nya yg karas tue ke celah dubur saya. saya cuba marah diaorang tapi
diaorang selamba sahaja teruskan perbuatannya.
Saya semakin
berdebar debar dng perlakuannya. Masa tue mulalah timbul rasa bersalah
mempemerkan tubuh saya dng agak menjolok mata kepadanya. saya cuba
berpusing menolak tubuhnya tetapi tenaganya terlalu kuat utk saya lawan.
Saya akhirnya jatuh rebah di atas lantai. Kain batik saya terselak
mempemerkan betis saya yg bunting padi ini. Tangan adik saya pantas
meraba betis saya dan seterusnya masuk ke dlamm kain batik saya meraba
peha dan tundun saya.
Saya yg seboleh blh cuba menolak dirinya
secara tak langsung tertekan kote nya yg keras menonjol di dlamm seluar
track yg adik saya pakai. Naluri seksual saya secara tiba tiba tercetus
walau pun pada dasarnya saya tiidak merelakan perkara itu berlaku.
Tanpa buang masa, adik saya terus mengucupi bibir saya. Mulanya saya
menolak bermati matian, tapi lama kelamaan saya semakin hilang arah.
Kucupannya saya balas dan tangan saya yg tadinya kuat menolak tubuhnya
akhirnya longlai ke lantai.
Adik saya memajukan tangan saya agar
memegang kote nya yg sdh terkeluar dari seluar tracknya. Tanpa di suruh,
saya terus memegang kote nya dan nafsu saya secara tiba tiba semakin
bangkit.
Kote Johran yg besar dan keras saya pegang dng berahi.
Perlahan lahan saya lancapkan kote nya dan Johran tersenyum melihat saya
seperti kagum melancapkan kote nya. Johran mengucupi dahi saya dan
diaorang terus berlutut di depan saya.
Johran menarik kepala saya
rapat ke kote nya. Sekali suap, kote Johran sdh separuh terbenam ke
dlamm mulut saya. saya menghisap kote adik saya penuh perasaan. Tak
pernah saya menghisap kote sekeras dan sebesar itu seumur hidup saya.

Novel Erotik Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Sesekali
saya terdengar Johran mengeluh nikmat smbil menyebut kata kata cinta
dan sayang kepada saya. Kemudian Johran meminta saya supaya berhenti
menghisap kote nya. saya di minta supaya berdiri memaut peti sejuk dan
Johran terus berlutut di belakang saya mengucupi seluruh dubur saya yg
masih sendat dibaluti kain batik.

Dubur saya di kucupi dan dicium
rakus oleh Johran. Mukanya di sembamkan ke celah dubur saya dan kemudian
Johran menyelak kain batik saya ke atas. Kepalanya masuk ke dlamm kain
batik saya dan selepas itu, saya merasakan lurah dubur saya dijilat
Johran dari atas ke bawah.

Saya seolah berkhayal sekejap kerna
kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh adik kandung saya sendiri. saya
sendiri melentikkan dubur saya agar makin menonggeng. Tujuannya supaya
jilatan lidah Johran sampai ke lurah cipap saya.

Akhirnya saya
semakin hilang pertimbangan. saya sendiri berkali kali menyebut namanya
memberitahu kepadanya betapa sedapnya saya diperlakukan bgitu. Johran
kemudian berdiri di belakang saya. kote nya saya rasakan menunjal nunjal
pintu cipap saya.

Saya kangkangkan lagii kaki dan ianya
memudahkan kerja Johran utk menceroboh lubang cipap saya. Pertimbangan
kewarasan saya sdh sepenuhnya dikawal desakan nafsu. saya sdh tiidak
peduli, walau pun saya sememangnya sdh tahu bahawa saya akan bersetubuh
dng adik kandung sendiri, tetapi saya terus merelakan tubuh saya di
ratah enak oleh adik kandung saya sendiri.

Kote Johran yg keras
dan besar itu akhirnya terjerlus masuk ke dlamm cipap saya. Sendat
rasanya lubang cipap saya di masuki kote Johran. Malah, saya dapat
rasakan kote nya menekan nekan dasar cipap saya.

Saya khayal dlamm
kenikmatan di setubuhi adik kandung sendiri. saya tak ingat, berapa
kali saya klimaks ketika itu. Kenikmatan di tunggang adik kandung
sendiri melupakan saya kepada segalanya. kote Johran yg keras memacu
cipap saya benar benar memberikan kenikmatan yg tak pernah saya kecapi
selama ini.

Dlam kenikmatan yg menghanyutkan saya, saya toleh dan
lihat adik saya begituu gagah. kote nya yg keluar masuk lubang cipap
kakaknya ini sungguh utuh dan keras. smbil Johran menghayun gagah,
matanya galak melahap pemandangan yg memukau nafsunya.

Kain batik
saya yg diselakkan di pinggang mempamerkan dubur gebu saya kepadanya.
Sekali sekali daging dubur saya di ramasnya dng sentuhan penuh nafsu.
Matanya terus memerhati belakang tubuh saya yg sendat dibaluti kemeja
satin merah.

Diorang mengucupi belakang tubuh saya smbil kedua dua
tangannya meraba dan meramas kedua buah dada saya yg membuai di dlamm
setiap hayunannya di dubur saya. Semakin saya terangsang, semakin saya
melentikkan dubur saya agar di tekan lebih dlamm dan kasar oleh kote
adik saya.

Cite Erotik Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Johran
jugak semakin ghairah. diorang meramas pinggul saya semain kuat. Malah,
berkali kali rambut saya yg kerinting halus ini di kucupinya. Berkali
kali ungkapan cinta dan kasih sayang di bisikkan di telinga saya.

Penyerahan
abdi tubuh saya kepadanya benar benar memberahikan adik saya agar
semakin galak menyetubuhi saya. Kenikmatan membuatkan saya menyuarakan
kenikmatan disetubuhinya. Ungkapan sedap dan sayang selalu terbit dari
bibir saya.

Saya benar benar tak tahan. saya mahu menjadi
miliknya. Akan mahu selalu menikmati saat saat begituu bersamanya.
Akhirnya, saya merasakan hayunan Johran semakin kuat dan dlamm dan
akhirnya saya merasakan kote nya ditekan sedalam dalamnya bersama
denyutan yg sangat kuat di dlamm cipap saya.

Ketika itu jugak saya
rasakan, ruang rongga cipap saya seolah dipenuhi dng sperma Johran yg
hangat dan banyak. saya langsung tak terfikir tentang risiko kehamilan
ketika itu, saya hanye benar benar khayal dng kenikmatan yg saya
rasakan.

Itulah pertama kali saya merasakan sedapnya cipap saya
dipenuhi sperma yg hangat dan menerjah kuat di dasar cipap saya. Malah,
saya jugak terdetik ketika itu bahawa saya tiidak menyesal jika saya
mengandung hasil benih adik kandung sendiri, kerna kenikmatan yg saya
rasakan mmang benar benar diluar jangkaan.

Akhirnya saya
terjelupuk ke lantai bersama cipap saya yg mengalir keluar lebihan
sperma Johran yg tiidak dapat ditampung lagii oleh rongga cipap saya.
Johran memapah saya masuk ke bilik dan saya terlena hingga ke tengah
hari.

Saya sedar apabila dikejutkan anak anak saya yg yang baru
balik dari bermain di rumah jiran. Manakala adik saya pula sdh pulang ke
rumah emak papa saya, itu pun anak anak saya yg beritahu.

Mmang
saya betul betul tak blh tahan hari tu. Itulah pertama kali saya
merasakan kenikmatan yg sebenar benarnya, walau pun bersama adik kandung
sendiri. Seminggu selepas itu, saya menalifon adik saya supaya datang
ke rumah.

Saya mengambil masa yg sesuai, iaitu ketika anak anak
saya bersekolah dan ketika suami saya bekerja. saya sanggup mengambil
cuti sekali lagii semata mata merindui kote adik saya yg semakin saya
gilai itu.

Lebih kurang pukul 8 pagi adik saya tiba dan kita
bercadang utk berbelanja dahulu di pasar. tetapi saya tiidak pergi ke
pasar yg Abang Han berniaga, saya ke pasar di tempat lain.

Dlam
perjalanan pulang, Johran begituu asyik membelai peha saya yg gebu dan
cume berbalut kain baju kurung sutera berwarna biru. saya yg memandu
sesekali melihatnya dan nafsu semakin bangkit apabila melihat diaorang
mengeluarkan kote nya dan melancap sendirian smbil melihat saya memandu
di sebelahnya.

Saya terus pulas stering ke kawasan berpokok yg
tiidak ada orang. sesudah menarik handbrake, saya terus tunduk ke arah
kote adik saya yg dahh terpacak keras. saya terus hisap kote adik saya
semahu hati saya.

Tangan Johran mengusap usap kepala saya yg
bertudung itu. Akhirnya Johran melepaskan sperma nya kedalam mulut saya.
Itulah pertama kali saya menghisap kote adik kandung sendiri hingga
sperma nya terpancut pancut memenuhi mulut saya.

Citer Melayu Sperma Dimuka Kakak Yang Bertudung

Sperma
nya yg memancut laju dan banyaak membuatkan saya tak sempat ingin telan
semuanya, sebahagiannya berciciran keluar dari celah bibir saya. Bau
sperma nya memenuhi kereta saya yg berhawa dingin.

Kemudian di
rumah kita sambung lagi. Belum sempat ingin masuk ke bilik, kita dahh
start kat ruang tamu. Sofa di ruang tamu menjadi tempat persetubuhan
kita adik beradik. dng masih berbaju kurung dan bertudung, saya di
setubuhi semahu hatinya hingga sekali lagii cipap saya dipenuhi sperma
nya yg hangat, sememangnya saya semakin ketagih merasai pancutan sperma
nya itu.

Kita terus leka dlamm arus nafsu sumbang mahram bersama
alunan cinta adik beradik kandung yg sukar utk di ucapkan. Beberapa
bulan selepas itu, saya mengandung. Sepanjang saya mengandung,
persetubuhan kita berjalan seperti biasa.

Malah, sewaktu kandungan
semakin matang, nafsunya kepada saya semakin membuak buak. Katanya
dubur saya semakin tonggek dan ketika itulah buat pertama kalinya,
lubang dubur saya dicerobohi. Sakitnya bukan kepalang, rasanya seakan
akan sewaktu dara saya pecah dahulu.

Selama hampir seminggu saya
susah ingin berak. Jalan pun sedikit terkangkang. tetapi selepas dahh
baik, kita cuba sekali lagii bersetubuh mengikut cara diluar tabie dan
hasilnya mmang mengghairahkan. Beberapa minggu sebelum saya bersalin,
saya ambil cuti dan ketika itulah hampir setiap hari Johran datang utk
menjamah lubang dubur saya.

Hampir setiap hari sperma nya
bertakung di dlamm lubang dubur saya. Demi cinta yg semakin meluap luap,
saya relakan lubang dubur saya di penuhi sperma adik kandung sendiri
hampir setiap hari.

Selepas saya bersalin, saya dapati, anak saya
yg baru lahir itu wajahnya saling tak tumpah seperti adik saya. saya
percaya, hasil persetubuhan kita adik beradik selama ini akhirnya
membuahkan hasil.

Selepas habis pantang, kita menyambung lagii
persetubuhan yg tertangguh. Persetubuhan Johran semakin romantik dan
semakin bernafsu, mgkin kerna buah dada saya yg semakin besar dan penuh
dng susu badan.

Saya semakin kerap pulang dan tidur di kampung
bersama anak anak saya, membiarkan suami saya sendirian di rumah semata
mata mahu selalu menikmati kote adik saya. Hari demi hari, tahun demi
tahun berlalu, hubungan kita adik beradik masih tetap terus utuh.
Hasil dari percintaan kita akhirnya membuahkan lagii hasil dan akhirnya
kita mempunyai 2 orang cahaya mata hasil persetubuhan mahram. untukk
mengelakkan dari mengandung lagi, saya terpaksa mengikat tiub falopio
dan semua kosnya ditanggung oleh adik saya.

Kini saya mempunyai 3
orang cahaya mata. 1 daripadanya adalah hasil yg sah bersama suami saya
dan yg lagii 2 adalah hasil benih adik kandung saya sendiri. Kini umur
saya dahh 32 tahun.

Anak anak saya semuanya dahh besar. Paling
kecil masih bersekolah rendah. Manakala Johran, adik saya pula sdh
menjangkau usia 39 tahun dan masih belum berkahwin. diorang mencintai
saya seperti seorang bini, malah perbelanjaan persekolahan anak anak
saya hasil benihnya semuanya diaorang yg tanggung.

Sekarang ini
juga, saya sebenarnya sdh tiidak sebumbung lagii dng suami saya.
Perceraian antara kita bila bila masa je blh terjadi akibat kejadian
suami saya di tangkap basah bersama seorang pekerja kilang indonesia.

Saya
kini menetap di kampung bersama ketiga tiga anak saya dan adik saya.
Kedua dua orang tua saya dahh lama meninggalkan dunia ini. Anak saya yg
dua orang lagii tue menetap di rumah lama saya bersama suami saya.

Dan
sehingga kini, kita adik beradik kerap tidur sebantal. sperma nya masih
kuat menerjah rongga cipap saya. Malah ketika saya menaip kisah hitam
ini, saya masih merasakan sperma nya mengalir keluar dari lubang dubur
saya.

Saya pun tak tahu apa ilmu yg adik saya tue pakai sebab
banyaak dan kuat betul sperma yg diaorang lepaskan. sdang kan baru pagi
tadi diaorang lepaskan sperma nya di muka kakak yang bertudung nie di
dlamm keretanya selepas menghantar anak saya ke sekolah.

Kita
singgah bersarapan di kedai mamak dng tudung satin hitam saya yg
bertompok dng kesan sperma nya, malah masih putih and likat. HIngga ada
seorang makcik yg menegur supaya dibersihkan.

Malu jugak kita ketika itu, tetapi nasib baik diaorang ingat kita suami bini. begituu lah je kisah yg mahu saya kongsikan.

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related video