Tidak Tapi Mahu | Melayu Cerita Lucah

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
227 views

LucahMelayu | Fantasy Sex Melayu – Tidak Tapi Mahu | Melayu Cerita Lucah. Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah,

“Abang..nakkk..” Tetibe aku terpaku dengan kandungan sms yang baru sahaja aku buka.
Bile tengok sender dye, sah Nisa. Kebetulan hujan lebat baru sahaja berlalu. Yang tinggal berbaki hujan gerimis seakan menggamit aku untuk pergi lebih jauh. Sejuknye mak aih..memang stok mengawan je sesuai ni.
“nak ape sayang..kacip fatimah?huhu..” aku membalas tanpa membuang mase. Tak tunggu lama, sms berbalas lagi. “hish abg ni..aah nakkk..abg plak, dah minum alicafe?hihi.” aik, melawan nampak..
“Dah sayang..dah lima peket abg minum tadi..tunggu syg on je ni..huhu” hehe kali ni aku direct terus je. Malas nak bermadah-madah pujangga lagi.
“Malam nanti amik syg ea..nak sgt..hmmm mmm” Tetibe mencanak sesuatu dari dalam seluar kecik aku. Memang sah batang aku terpacak ttibe. Aku tengok jam baru jam 11.00 malam. Aduss lambat lagi. Nak on dengan Nisa mau-mau stok jam 1-2pagi ni. Ape nak buat sekarang ye..
Aku masuk office, hidupkan lappy. Wifi penuh pulak, memang bagus sangatlah. Segera aku bukak satu laman web ni..pehhh memang banyak video-video baru. Mantop-mantop gitu hehe..dalam kesejukan malam ni, aku berbogel penuh nafsu mengadap lappy menonton wayang free, web porno.
Aku membelek penuh teliti tajuk dan gambar-gambar preview dye. Tujuannye tak lain tak bukan untuk download. Memandangkan wifi penuh, ape salahnya aku balun download banyak-banyak video best camni kan..hehe. Bile aku kire-kire, adela 15buah video dah aku download mlm ni. Puas wooo
Yang paling penting, puas jugak batang aku kena gosok malam ni dek penangan nengok benda-benda bodoh ni haha. Maka sedar tak sedar handphone aku berbunyi lagi. Barulah aku tersedar, jam dah nak pukul 2. Diam tak diam 2-3jam jugak aku melayan benda bodoh ni.
sms dari Nisa. Dah tak sabo katenya. Lalu aku menghidupkan enjin motor aku dan segera beredar menuju rumah Nisa. Sepanjang jalan tak habis-habis aku melayan sms Nisa. Sebelah rumah Nisa tu kebetulan memang ade lorong kecik. Dye arahkan aku untuk lalu lorong gelap tu, dye akan menyusul ke situ seberapa segera yang boleh. Bile aku mula masuk ke lorong tu, mak aih…memang golap golite weh. Dua kali berpatah balik, ttibe Nisa terpacul dari balik semak.
Yeke Nisa ni? Yelah manelah tahu kot-kot langsuir mane menjelma terpacul camtu. Bile suluh dengan lampu motor memang sahlah Nisa. Dengan perlahan aku memperlahankan motor, Nisa melompat lembut naik ke belakang aku. Pehhh harumnye..sekali lagi aku terfikir, ni Nisa ke bukan?hehe
Ah tak kirelah. Fikiran bimbang aku tadi hilang ttibe bile merasekan sesuatu yang ‘lembut’ dan ‘pejal’ menyentuh belakang badan aku. Batang aku apalagi..sepanjang perjalanan tu memang terpacak aje. Kami menuju ke sebuah bangunan belum siap(dalam pembinaan) di antara rumah aku dan rumah Nisa. Aku tak risau sangat coz dah beberapa kali aku ‘projek’ ngan gurl kat situ sebelum Nisa lagi. Kate orang ade penunggu. Aku?betullah bile nafsu dah naik kepala, tak kire ape dah..hehe
Malam ni Nisa lain macam sket. Sekali lagi aku terfikir ni Nisa ke bukan? Bukan lain camne, nafsu dye ‘gile’ sket pagi ni. Nak cakap malam dah jam 2.30 pagi. Elok je aku tutup pintu, Nisa bertukarrrr..eh bukan bertukar jadi langsuir..terus menerkam aku peluk dan cemolot bergomol semahunye. Biasenye aku yang buat gugurl2 ni lemas, pagi ni aku pulak yang lemas haha
Kali ini Nisa yang ganaz menggomol bibir aku terus ke leher dan terus ke batang terpacak aku. Memang tak sempat aku nak menggomol sebaliknye. Bile dapat batang aku…
“abang..hmmm mmm lama tak dapat ni hmmmph!” Ahh..mengelinjang aku bile batang aku terasa basah dikolomi Nisa. Sedutan dye..pehhh memang power btol. Rasa macam nak terpancut pulak. Nasib baik aku teror control lagi. Jarang aku rase nak terpancut kalau sekadar kulum ni. Mak aih..lama jugak si Nisa ni ‘mengerjakan’ batang aku kali ni. Hmm baru aku tahu ‘gile’nye Nisa bile lama tak dapat batang..Selama ni aku hengat dye saje je cakap. Pagi ni baru aku akui ke’gersang’annye.
Aku pulak tak tunggu lame. Tak sampai seminit Nisa dah aku telanjangkan tanpa seurat benang. Body dye..pehhh mantop wehh!Aku pulak bile dapat ‘makan’ yang ‘penuh selera’ ni, memang lain sket memanjangnye batang aku ni. Bayangkanlah, dekat 30 minit kot Nisa mengulum tak lepas-lepas. Bukan itu je, aku langsung tak dipandangnye. Memang betol-betol gian batang minah ni..hehe
Bile aku tengok kuluman Nisa mule longgar, tibe masenye aku main peranan pulak. Aku rabe pepek Nisa, dan dye mule ‘kalah’ bile jari aku mule bermain bibir cipap tembamnye. Lalu aku baringkan dye, mule menggomol ape sahaja yang ade, yang sedap2 dan yummmy! memang menghairahkan..hmmm

“sayang..abg masukkan ye..?”Aku bertanya Nisa lembut.
“Taknaklah bang..taknak..erhh..”Nisa menjawab lemah dalam ke’stim’an.
“Ala sayang..abg nak rase camne wat seksla..please syg..”Aku cube memujuk. Nisa tetap tidak mahu.

Nafsu aku mule ‘merajuk’. Takpelah kalo dye taknak. Dapat korek2 cipap dyepon jadilah.
Lalu aku masukkan lembut jari tengah sedikit demi sedikit hingga akhirnye sampai ke pangkal. Basahnye jangan cakaplah. Sesekali aku lihat Nisa mengelinjang. Sedap agaknya. Sesekali juge aku menggomol cipap basah Nisa dengan ‘rakus’. Ttibe entah ke berape kali ntah aku jolokkan lidah dan jemariku, Nisa mule merengek.

“Ahhh..erhhh abg..abang…erhhhh”
“Ye sayang..hmmm mmm” aku menjawab sambil penuh nafsu menjilat menyedut cipap Nisa.
“Nak bang..erhhh..masukkan…nak rase bang..abang..”Mata aku tetibe bulat. Betul ke ape aku dengar ni?

Wahhh..orang mengantuk di sorong bantal, berpinar-pinar nafsu aku mendengar rengekannya.
Aku mula bangun dan membuka kangkang si Nisa. Hok ‘mende’ lain aku tak nampak dah. Yang ter’fokus’ sekarang ‘mende’ tembam kat celah kangkang Nisa tu..Batang aku dah sedie terpacak ni!yuhooo..

Dengan perlahan-lahan aku mule memasukkan batangku ke dalam cipap Nisa. Rasenye..erhhh ketat dan ‘berair’!Kalau dari tadi jemari dan lidah aku je rase, sekarang baru aku dapat rase ‘sedap’nye batang aku di’celup’kan dalam cipap tembam Nisa ni. Errrrhhh..hmmmm tak terkate! Aku mule sorong-tarik setelah betul-betul menikmati kesedapan pertama beberapa ketika dalam cipap Nisa.

“Errhhh abang..hmmm ahhhh ahhh..erhh..” Nisa merengek-rengek bile aku mule sorong-tarik. hingga akhirnye dye terdiam menahan sedap, aku mule belajar merase camne rsenye doggy. Bile aku dapat doggy beberapa henjutan, kesedapan cipap ketat Nisa mendorong aku terpancut..Ahhhh Sial!aku belum puas! Ahhh ahhhhh….

Semuanya aku pancutkan atas belakang badan Nisa. Kami berdua terbaring kepenatan. Inilah 1sttime aku ‘merase’ ‘dara’ si Nisa. Begitu juga Nisa. Dye kelihatan puas diperlakukan begitu. Aku pula pura-pura puas. Apalagi bile melihat jam menunjukkan hampir jam 5 pagi. Setelah bersiap semula, aku menghantar Nisa di tepi rumahnya seperti aku ambik dye tadi. Sebelum berpisah, Nisa membisikkan aku sesuatu..

“Thanx abg..abg cute sgt mlm ni..mmmuahh!”Satu ciuman di bibir aku dapat sebelum beredar….

Post Tags:

Category: Cerita Seks Melayu Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Related video